logo

  • Zprávy
    • Moderní trh
    • Tradiční trh
    • E-commerce
    • Čerpací stanice
    • Nákupní centra
    • Dodavatelé
    • Spotřebitelé
    • Personálie
    • Ze zahraničí
    • Fotogalerie
  • Události
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupčí
    • Mladí v retailu
    • Prodejny
    • Žena v retailu
  • Publicistika
    • CatScan
    • Data
    • Téma
    • Komentáře
  • Blog
    • In-store komunikace
    • Tradiční trh
    • Lidské zdroje
  • ZAPjobs
    • Volné pozice
    • Naše nabídka
  • Časopis
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Výzkum mezi čtenáři
    • Distribuce
    • Předplatné
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • ZapNews
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletteru ZaPnews
  • Speciály
  • TOP 30
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Jak se spojit
    • Odkazy
  • Výzkumná platforma GWI nabízí od 19. května nově data i za český trh. Největší světová...
  • K prodeji přes tzv. internetová tržiště se odhodlává čím dál více obchodníků. Největší český...
  • dm drogerie markt získala ocenění pečetí Green Brands 2022/2023. Ta je na dobu dvou let...
  • E-shoppeři budou v nejbližší době uzpůsobit internetové obchody v souladu s novou právní úpravou...

Carrefour a Everli rozšiřují partnerství pro on-line doručování potravin v rámci Francie a budoucích trhů

22. prosince 2021
Ze zahraničí 0
449
Carrefour a Everli rozšiřují partnerství pro on-line doručování potravin v rámci Francie a budoucích trhů

Po úspěšných partnerstvích v Itálii a Polsku rozšiřuje společnost Carrefour svou obchodní dohodu s Everli, evropským e-tržištěm s potravinami, na Francii, aby obohatil svou doručovací službu. Díky partnerství budou na Everli k dispozici hyper- a supermarkety tohoto retailového giganta. Prohlubuje se tak vztah obou firem v zemích, kde již Everli působí, a rozšíří se i na budoucí mezinárodní trhy.

Společnost Carrefour, která již provozuje doručování ve stejný den prostřednictvím své vlastní služby Ok Market! v Lyonu a Paříži, se navíc stane prvním národním distributorem, který se připojí k platformě společnosti Everli ve Francii. Ta zde spustila svou službu v roce 2021. Everli již působí v Lyonu, Nice, Toulouse, Bordeaux, Montpellier, Lille, Nantes, Grenoblu, Štrasburku, Rennes a na předměstích těchto měst. V příštím roce plánuje další expanzi.

Přečtěte si také
Anka Podkowinská-Tretyn, chief international business officer, Everli: Změníme způsob, jakým lidé nakupují

Společnosti Carrefour a Everli poskytnou spotřebitelům na výběr až 20 tisíc produktů, včetně těch z pultů s čerstvými potravinami retailera, jako je pečivo, maso, uzeniny, ryby a sýry. Everli má síť nákupčích, kteří v obchodě vybírají a následně rozvážejí výrobky ve stejný den v rámci hodinového intervalu podle daného výběru.

Pro větší personalizaci a porozumění zákazníků

Dohoda také umožní budoucí využití některých z technologických nástrojů Carrefouru, jako jsou například Carrefour Links, jež by mohly například zajistit větší personalizaci a porozumění zákazníků Carrefouru na platformě Everli.

Přečtěte si také
Manažerem marketingu v Everli je nově Oliver Fecko

„Tato dohoda s Everli dokazuje naši hbitost při testování doplňkových a odlišujících služeb pro naše zákazníky. Toto nové všeobecné tržiště poskytne našim zákazníkům velký zážitek pro jejich týdenní nákupy. Po Itálii a Polsku byla Francie, naše hlavní země, dalším logickým krokem v nabídce této služby našim zákazníkům,“ říká Elodie Perthuisotová, výkonná ředitelka pro e-commerce, data and digital transformation skupiny Carrefour.

„V Everli chceme našim zákazníkům dodat klid tím, že jim poskytneme přístup ke značkám a produktům, na kterých jim záleží, a to za ceny, které mají rádi, a to v ten samý den. Partnerství s Carrefourem, favoritem mezi francouzskými spotřebiteli, může zákazníkům v rámci naši expanze po celé Francii přinést více toho, co mají rádi, včetně větších košíků pro rodiny, které chtějí pořídit týdenní nákup,“ komentuje Federico Sargenti, generální ředitel společnosti Everli.

Související články:

Anka Podkowinská-Tretyn, chief international business officer, Everli: Změníme způsob, jakým lidé nakupují Manažerem marketingu v Everli je nově Oliver Fecko Tisíce lahví vína pod jednou střechou

Doporučujeme

ZAPjobs

Připravujeme

Připravujeme

Archiv pracovních pozic

Komerční sdělení

Spolupráce CHEP a Penny zvyšuje udržitelnost dodavatelského řetězce

V důsledku výzev poslední doby roste v retailu více než kdy jindy význam logistických řešení přispívajících ke stabilitě a odolnosti dodavatelských řetězců a zároveň zohledňujících zelené aspekty podnikání. Jedním z nich je paletový pooling, služba založená na sdílení a opětovném využívání přepravních či displejových palet. Jeho benefity v praxi ilustruje příklad spolupráce poskytovatele poolingu CHEP a maloobchodního řetězce […]
přeprava

Přeprava vlastními silami, nebo externě?

Slibně rozjíždějící se start-upy nebo menší podnikatelé často ani neuvažují o tom, že by mohli využívat služeb externích firem pro přepravu svého zboží. Pak je pro ně obvykle překvapením, že si mohou ušetřit starosti i náklady. Aspektů pro volbu interního nebo externího zajištění těchto služeb je však více. Co je důležité zvážit? Zaměření na business […]

Nové on-line marketplace Kaufland.cz a Kaufland.sk: Prodávejte ve více než 5 000 kategoriích

Kaufland spouští nové marketplace na Slovensku a v Česku a už nyní provozuje velmi úspěšný marketplace Kaufland.de. Úspěšný německý koncept Kaufland.de se od roku 2023 spustí i v dalších zemích. Prodejci díky tomu budou mít možnost nabízet své produkty na on-line marketplace ve třech různých zemích, přičemž stačí pouze jedna registrace. Profitovat budou především ze […]

Archiv komerčních sdělení

Aktuální vydání časopisu

Čtěte nové číslo Zboží&Prodej!


Zajistěte si svůj výtisk

TÝDENNÍ NEWSLETTER ZaPnews

 

Registrujte se k odběru newsletteru

Kalendář akcí

19. 5. 2022, Digitální nástroje a řešení v retailu

24.–28. 5. 2022, Thaifex, Bangkok

2. 6. 2022, Kongres Samoška

26.–29. 7. 2022, Veletrhy Biofach a Vivaness

8. 9. 2022, Kongres Čerpačka

Profily

Miloš Škrdlík, jednatel, Maloobchodní síť Brněnka, místopředseda, Asociace českého tradičního obchodu: Brněnka mění zažité scénáře

20. dubna 2022

Ondřej Kuchař: Z jazykového experta pekařským kavárníkem

20. dubna 2022
Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktor
Petr Hříbal
tel.: +420 733 559 503
e-mail: petr.hribal@atoz.cz

Web editor
Jana Havlíčková
tel.: +420 733 553 554
e-mail: jana.havlickova@atoz.cz

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
© 2022. All Rights Reserved.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required