logo

  • Zprávy
    • Moderní trh
    • Tradiční trh
    • E-commerce
    • Čerpací stanice
    • Nákupní centra
    • Dodavatelé
    • Spotřebitelé
    • Personálie
    • Ze zahraničí
    • Fotogalerie
  • Události
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupčí
    • Mladí v retailu
    • Prodejny
    • Žena v retailu
  • Publicistika
    • CatScan
    • Data
    • Téma
    • Komentáře
  • Blog
    • In-store komunikace
    • Tradiční trh
    • Lidské zdroje
  • ZAPjobs
    • Volné pozice
    • Naše nabídka
  • Časopis
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Výzkum mezi čtenáři
    • Distribuce
    • Předplatné
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • ZapNews
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletteru ZaPnews
  • Speciály
  • TOP 30
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Jak se spojit
    • Odkazy
  • Česká republika se v dostupnosti platebních terminálů řadí k evropskému průměru, na tisícovku...
  • Výrobce balených cukrovinek, skupina Ferrero, zveřejnila aktuální informace o úspěšném...
  • Do sítě výdejních schránek společnosti OX Point se během měsíce integroval druhý velký dopravce....
  • Pití kvalitního italského prosecca se stalo fenoménem a získalo si oblibu po celém světě. V roce...

Zboží&Prodej 1-2/2022: Inflace; Čerstvost vs. trvanlivost; Nová pravidla pro dovoz zásilek ze zemí mimo EU;

28. února 2022
Aktuální vydání 0
800
Zboží&Prodej 1-2/2022: Inflace; Čerstvost vs. trvanlivost; Nová pravidla pro dovoz zásilek ze zemí mimo EU;

Jaká témata a články vás čekají v aktuálním vydání časopisu Zboží&Prodej 1-2/2022?

Rozhovor:

V loňském roce otevřel Lidl své největší logistické centrum v Buštěhradě. Apetit pro expanzi retailerovi nechybí, v loňském roce otevřel 26 nových prodejen, stávající se čile modernizují. A v žebříčku TOP 30 tuzemských maloobchodníků zůstává na nejvyšší příčce. Jak potvrzuje Zdeněk Jerie, provozní ředitel a jednatel společnosti Lidl Česká republika, nová výstavba prodejen naráží na nedostatek vhodných pozemků. S nimi pak přibývají i nestandardní řešení a poněkud netradiční lokality. Nový obchod bude otevřen třeba na prestižní adrese Na Příkopě.

Téma vydání:

Inflace dělá vrásky všem. Prostor ke zlepšení, a tedy ke zlevnění, v tuto chvíli nevidí prakticky nikdo. Očekává se, že kvůli růstu cen různých druhů komodit a stále ne zcela stabilní situaci v dodavatelsko-odběratelských globálních vztazích budou ceny atakovat ještě vyšší příčky. Projeví se to hlavně v energeticky náročných provozech, podraží tedy třeba pekařské výrobky či produkce zeleniny ze skleníků.

E-commerce:

Už přes čtyři měsíce platí nová pravidla pro dovoz zásilek ze zemí mimo Evropskou unii. Celní orgány u všech zásilek, a nyní i u těch s nízkou hodnotou, vyměřují a vybírají DPH a případně clo, pokud k vybrání těchto legislativních poplatků nedojde již zahraničním e-shopem. Způsob podání celního prohlášení se liší podle hodnoty zásilky. Jak nová pravidla fungují a měla nějaký vliv na nákup zboží spotřebiteli v zahraničí?

Vybavení obchodu:

Spotřebitelé jsou různí a mají různé návyky. Přestože v posledních letech převažuje čerstvost nad trvanlivostí, v některých případech vyhrává trvanlivost. Není snadné vybalancovat, zda se více věnovat jednomu či druhému. Například tuzemské prodejny potravin zejména na venkově si stále zakládají na čerstvosti masa a uzenin. Obslužný pult je proto jedním ze základních pilířů jejich fungování. Šíře možností, které tento úsek nabízí, se v současné době odvíjí zejména od velikosti prodejny a jejího obratu. U těch úspěšnějších se obslužný pult může stát i místem pro občerstvení, nejmenší prodejny jsou naopak nucené ho kvůli příliš vysokým nákladům neprovozovat.

CatScany:

Opět vám předkládáme analýzy vybraných produktových kategorií. Aktuální vydaní nabízí trendy v rámci energetických a sportovních nápojů, úklidových potřeb a čisticích prostředků a baterií. Články jako vždy zahrnují informace o prodejích, data a komentáře. Najdete v nich i výběr novinek, které si obchodníci mohou zalistovat.

Aktuální číslo časopisu Zboží&Prodej vyšlo v obvyklém tištěném nákladu 12 500 výtisků (detailnější informace o distribuci ZaPmag najdete zde).

Ještě časopis neodebíráte? Předplatné ZaPmag si můžete zajistit zde.

Kromě exkluzivního tištěného vydání nabízíme i dvě možnosti, jak je možné přečíst si časopis v elektronické podobě on-line:

  1. Můžete si jej prohlížet nebo stáhnout ve formátu PDF zde.
  2. Můžete si jej prohlížet na stránkách www.issuu.com kliknutím na odkaz níže.

Související články:

Zboží&Prodej 8/2021: Malé obchody versus pandemie; Poslední míle; Letáky v retailu Zboží&Prodej 11-12/2021: Značení nutriční hodnoty potravin; Výdejny a výdejní boxy; Osvětlení prodejen Zboží&Prodej 10/2021: Roste zájem o regionální potraviny; Affiliate programy; Váhy v retailu

Doporučujeme

ZAPjobs

Připravujeme

Připravujeme

Archiv pracovních pozic

Komerční sdělení

Sluno mění po 30 letech své logo a vizuální identitu

Firma U & Sluno, která dodává software velkým retailerům, zveřejnila ve středu 20. července svůj nový firemní design. Po 30 letech existence výrazně mění své logo. Novou vizuální identitu podpořily i webové stránky firmy, které prošly redesignem na začátku tohoto roku. Největší změnou je nové logo, ze kterého zmizelo písmeno U a &. „Rozhodli jsme […]

FeelEco rozšířilo prodejní plochu o Datart

Česká značka FeelEco, která nabízí výjimečné přírodní produkty pro péči o zdraví, rodinu a domácnost, rozšiřuje distribuční síť a nově je k dostání také v prodejnách a na e-shopu Datart, a to v České republice i na Slovensku. Cílem je rozšíření služeb a zvýšení dostupnosti nákupu. Přírodní drogerie a kosmetika FeelEco doposud byla k dostání […]

Archiv komerčních sdělení

Aktuální vydání časopisu

Čtěte nové číslo Zboží&Prodej!


Zajistěte si svůj výtisk

TÝDENNÍ NEWSLETTER ZaPnews

 

Registrujte se k odběru newsletteru

Kalendář akcí

12.-16. 9. 2022 Světový veletrh nápojů a tekutých potravin DRINKTEC 2022

22. 9. POPAI: Udržitelnost není jen marketing

8. 9. 2022 Komunitní e-commerce konference ShopCamp

8. 9. 2022, Kongres Čerpačka

13.–14. 10. 2022, Kongres Obalko

Profily

Michaela Zikmundová, manažerka sortimentu, dm drogerie markt CZ: Technologie nenahradí osobní kontakt

30. června 2022

Michal Moureček, jednatel, Asko – Nábytek ČR: Digitalizace posune svět do jiné nákupní dimenze

30. června 2022
Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktor
Petr Hříbal
tel.: +420 733 559 503
e-mail: petr.hribal@atoz.cz

Web editorka
Gabriela Bachárová
tel.: +420 739 737 258
e-mail: gabriela.bacharova@atoz.cz

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
© 2022. All Rights Reserved.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required