logo

  • Zprávy
    • Moderní trh
    • Tradiční trh
    • E-commerce
    • Čerpací stanice
    • Nákupní centra
    • Dodavatelé
    • Spotřebitelé
    • Personálie
    • Ze zahraničí
    • Fotogalerie
  • Události
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupčí
    • Mladí v retailu
    • Prodejny
    • Žena v retailu
  • Publicistika
    • CatScan
    • Data
    • Téma
    • Komentáře
  • Blog
    • In-store komunikace
    • Tradiční trh
    • Lidské zdroje
  • ZAPjobs
    • Volné pozice
    • Naše nabídka
  • Časopis
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Výzkum mezi čtenáři
    • Distribuce
    • Předplatné
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • ZapNews
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletteru ZaPnews
  • Speciály
  • TOP 30
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Jak se spojit
    • Odkazy
  • Alza.cz i po roce od představení portálu Alza Marketplace pracuje na rozšiřování jeho služeb pro...
  • Skupina Coop pokračuje v otevírání automatických prodejen, kde lze nakupovat 24 hodin denně a...
  • Přes 65 tisíc čtverečních metrů retail parků přibylo loni v České republice – ta tak celkově...
  • Loni v České republice nevyhověla kontrole čtvrtina testovaných medů. Z 54 vzorků objevili...

Řetězce se spojují pro podporu Ukrajiny

3. března 2022
Moderní trh 0
1115
Řetězce se spojují pro podporu Ukrajiny

Nejen jednotlivci, ale i společnosti reagují na aktuální dění na Ukrajině. Za tímto účelem se spojily i nadnárodní řetězce, které společně poskytly jejím obyvatům okamžitou pomoc, a to finanční i materiální.

Současná situace na Ukrajině vyvolala ve společnosti obrovskou vlnu solidarity a každý, včetně firem, se snaží co nejvíce pomoci. Aby byla tato pomoc co nejvíce efektivní, síly spojily i mezinárodní řetězce, a to Lidl s Kauflandem a pozadu nezůstaly ani Penny Market s Billou, a společně poslaly peníze i zásoby potravin.

Přečtěte si také
Tesco Stores ČR spustilo potravinovou sbírku
Tesco Stores ČR

Lidl a Kaufland darují potřebným částku 25 000 000 Kč i materiální pomoc v hodnotě 10 000 000 Kč

Oba řetězce dění na Ukrajině bedlivě sledují a jako nadnárodní společnosti si zároveň uvědomují i svou odpovědnost. Z toho důvodu se rozhodly přispět těm, kteří aktuálně pomoc potřebují nejvíce. Ukrajinským uprchlíkům, mezi kterými jsou starší lidé, ženy i děti. Kromě finančního daru, který poskytnou organizaci Člověk v tísni, počítají také s materiální pomocí. Tu mezi potřebné rozdělí ve spolupráci s Federací potravinových bank a dalších organizací. Jedná se především o základní a trvanlivé potraviny, hygienické pomůcky, ale také dětskou výživu či dětské pleny v celkové hodnotě 10 000 000 Kč.

Nezapomínají ani na své ukrajinské kolegyně a kolegy z prodejen, logistických center či masozávodu, kterých se válečný konflikt na Ukrajině bezprostředně dotýká. Poskytují jim všemožnou podporu k zajištění nezbytných věcí souvisejících s aktuální situací. Po návratu do ČR jim umožňují zachování jejich původní pracovní pozice a poskytují jim nejlepší možnou podporu. Obě společnosti také deklarují svou podporu uprchlíkům z Ukrajiny, kteří projeví zájem pracovat v těchto řetězcích.

Přečtěte si také
Rohlík pomáhá Ukrajině

Penny Market a Billa posílají do Kyjeva potravinovou pomoc

Společnosti se rozhodly pod záštitou organizace Člověk v tísni poskytnout pomoc konfliktem zasažené zemi a společně posílají jejím obyvatelům přes 30 tun potravin a drogistického zboží.

„Uvědomujeme si, že lidé na Ukrajině potřebují naši pomoc, a to ihned. Proto jsme se rozhodli společně odeslat lidem v konfliktem zasažených oblastech potraviny a drogistické zboží. Pomoc jsme naložili do vlaku společnosti RegioJet. Její distribuci zajišťuje pobočka Člověka v tísni na ukrajinském území a směřuje ji přímo do Kyjeva. Domluvili jsme se na společné pomoci, neboť v takové situaci je třeba spojit síly, a naše pomoc tím nekončí,“ říká Jens Krieger, generální ředitel Penny Marketu.

„Okamžitá potravinová pomoc je absolutní samozřejmostí a nebude jedinou, kterou za společnost Billa organizujeme. Již nyní připravujeme další aktivity, které mají pomoci lidem v nouzi. Ať už těm, kteří přijdou nalézt útočiště do České republiky, nebo potřebují pomoc přímo v zasažených oblastech,“ dodává Dariusz Tomasz Bator, generální ředitel Billa ČR.

Obě společnosti vypravily ze svých centrálních skladů kamióny na nakládku vlaku v Praze s pomocí, která obsahovala zejména těstoviny, rýži, mouku, kroupy, masové, rybí nebo zeleninové konzervy, hotová jídla, ale například i cereální tyčinky, instantní kaše nebo müsli.

Související články:

Tesco Stores ČRTesco Stores ČR spustilo potravinovou sbírku Rohlík pomáhá Ukrajině Billa vstoupí na on-line trh s potravinami, chce být jedničkou Jaroslaw Szczypka, odcházející generální ředitel, Billa Česká republika: Vrací se zájem o menší prodejny

Doporučujeme

ZAPjobs

Připravujeme

Připravujeme

Archiv pracovních pozic

Komerční sdělení

Veletrh SIAL Paris 2022 představí inovace ze světa potravin

Mezinárodní potravinářský veletrh SIAL Paris 2022, který je spouštěčem a hybatelem obchodních kontraktů, nabízí pro tento ročník jedinečný pohled na trendy, které mění svět potravin, a představuje nejlepší inovace ze všech koutů světa. SIAL Paris je východiskem debat kolem ústředního tématu tohoto ročníku, jímž je výzva Osvojte si změnu. Myšlenka vznikla v roce 2020 s […]

Proč nás stále nutí kouřit?

Česká republika nadále patří mezi kuřácké velmoci. Cigaretu si denně zapálí zhruba dva miliony z nás a ročně vykouříme asi 23 miliard průmyslově vyrobených cigaret. Na nemoci způsobené kouřením ročně umírá v ČR 16 až 18 tisíc lidí, což je zhruba pětina všech úmrtí. Kouření je jednou z hlavních příčin nemocnosti a úmrtnosti. V souvislosti s kouřením tabáku vznikají […]

Inovace, kam se podíváš

Dlouho odkládanou inovační konferenci jsme letos oblékli do vizuálů agenta 007, který má díky svému kolegovi „Q“ vždy k dispozici spoustu inovací. A stejně tak i my jsme svým cca 180 zákazníkům připravili nespočet novinek a inspirace. Největší byl Aston Martin DB5 v téměř reálných rozměrech, avšak z vlnité lepenky. Detaily a precizní doplňky uchvátily každého. Během konference […]

Archiv komerčních sdělení

Aktuální vydání časopisu

Čtěte nové číslo Zboží&Prodej!


Zajistěte si svůj výtisk

TÝDENNÍ NEWSLETTER ZaPnews

 

Registrujte se k odběru newsletteru

Kalendář akcí

26.–29. 7. 2022, Veletrhy Biofach a Vivaness

8. 9. 2022 Komunitní e-commerce konference ShopCamp

8. 9. 2022, Kongres Čerpačka

13.–14. 10. 2022, Kongres Obalko

15.–19. 10. 2022, Veletrh SIAL Paris

Profily

Atila Yenisen, CEO, Makro, aliance Můj obchod: Leták a dobré ceny už dnes nestačí

26. května 2022

Adéla Kovková, nákupčí privátních značek uzenin, lahůdek a rostlinné stravy pro CZ, SK a HU, Tesco Stores ČR: Nic není těžké, jen to občas zabere víc času  

26. května 2022
Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktor
Petr Hříbal
tel.: +420 733 559 503
e-mail: petr.hribal@atoz.cz

Web editor
Jana Havlíčková
tel.: +420 733 553 554
e-mail: jana.havlickova@atoz.cz

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
© 2022. All Rights Reserved.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required