logo

  • Zprávy
    • Moderní trh
    • Tradiční trh
    • E-commerce
    • Čerpací stanice
    • Nákupní centra
    • Dodavatelé
    • Spotřebitelé
    • Personálie
    • Ze zahraničí
    • Fotogalerie
  • Události
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupčí
    • Mladí v retailu
    • Prodejny
    • Žena v retailu
  • Publicistika
    • CatScan
    • Data
    • Téma
    • Komentáře
  • Blog
    • In-store komunikace
    • Tradiční trh
    • Lidské zdroje
  • ZAPjobs
    • Volné pozice
    • Naše nabídka
  • Časopis
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Výzkum mezi čtenáři
    • Distribuce
    • Předplatné
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • ZapNews
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletteru ZaPnews
  • Speciály
  • TOP 30
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Jak se spojit
    • Odkazy
  • Eastlog 2022 vzdal hold člověku v logistice Jubilejní 25. ročník největšího logistického...
  • Výzkumná platforma GWI nabízí od 19. května nově data i za český trh. Největší světová...
  • K prodeji přes tzv. internetová tržiště se odhodlává čím dál více obchodníků. Největší český...
  • dm drogerie markt získala ocenění pečetí Green Brands 2022/2023. Ta je na dobu dvou let...

Ambiciózní cíle udržitelnosti skupiny Horst Brandstätter Group do roku 2027

12. dubna 2022
Komerční sdělení 0
278
Ambiciózní cíle udržitelnosti skupiny Horst Brandstätter Group do roku 2027

Playmobil a Lechuza plánují klimatickou neutralitu do pěti let a do roku 2030 počítají se zavedením uzavřeného materiálového cyklu u svých značek.

Skupina Horst Brandstätter Group si stanovila ambiciózní firemní cíle za účelem udržitelného rozvoje. Do roku 2027 by měla skupina být klimaticky neutrální a vyhnout se produkci emisí. Už nyní je společnost zapojena do spolupráce s Offshore parky a v nadcházejících letech plánuje investovat okolo 50 milionů euro na ochranu klimatu. Do roku 2030 by se měly obchodní modely stát pokud možno oběhovými, tedy součástí uzavřených materiálových cyklů.

Skupina společností se značkami Playmobil a Lechuza se zaměřením na udržitelnost tak bude neustále zlepšovat environmentální rovnováhu v celém hodnotovém řetězci. „Podporu snižování globálních emisí, a tím i cíle Pařížské dohody o omezení globálního oteplování výrazně pod dva stupně Celsia, podporujeme rozmanitými aktivitami,“ zdůrazňuje Steffen Höpfner, generální ředitel skupiny Horst Brandstätter Group.

Rozsah, v jakém značka Playmobil již udržitelně funguje, lze vidět již při pohledu na hlavní produkty roku 2022. V tematické sérii Discover the Planet bude letos uvedena rozsáhlá, nově vyvinutá produktová řada, která se skládá v průměru z více než 80 % z udržitelných materiálů. Využívají se přitom recyklační materiály PCR (Post-Consumer-Recycled) a bioplasty. Velkou část tvoří recyklát získaný z vysloužilých ledniček. Discover the Planet samozřejmě odpovídá osvědčené Playmobil kvalitě a stejně jako všechny produkty společnosti se vyznačuje dlouhou životností.

Pestrobarevná série představuje vyrůstání ve světě, kde jsou zvířata a příroda ceněny a chráněny. Předává znalosti se zábavnými prvky a vzdělávacím efektem a nabízí detailní, exotický svět zvířat, který lze hravou formou objevovat i doma. Série Discover the Planet bude uvedena na trh v červenci.

Playmobil figurky zvířat z celého světa nabízí dětem spoustu zábavy při hraní, učení a sbírání a zvou je k objevování deštného pralesa v Amazonii, který je životně důležitý pro náš ekosystém. Obaly figurek a zvířátek se skládají z téměř 100 % z recyklovaného kartonu, návody k sestavení jsou ze 100 % vyrobeny z recyklovaného papíru.

Duck on call je první tematickou sérií, kdy je středem zájmu zvířecí hrdina: Ducklas, malý drzoun, jehož tajemný Mr. Hans proměnil kvůli jeho neustávajícím žertům v kačera. Kačer je samozrějmě plně pohyblivý a odpovídá Playmobil-DNA. Různá hasičská, policejní a záchranářská vozidla, hlavní velitelství a další sady jsou plné inovací a zábavy pro děti ve věku 3–5 let. „Do vývoje herních funkcí jsme od začátku zapojili děti. Zvláštní pozornost jsme věnovali ergonomii a hracím potřebám,“ říká Roger Balser, vedoucí značky Playmobil.

Samostatná animovaná série na YouTube vypráví o vtipných zážitcích sympatického zachránce. Pilotní epizoda bude odvysílána po uvedení produktu na trh začátkem března.

V rámci oslav 40. výročí kultovní série Knight Rider od Universal Studios uvede Playmobil na trh legendární vozidlo K.I.T.T. Vozidlo, ve kterém David Hasselhoff hraje Michaela Knighta v úspěšném sériálu z 80. let a ve kterém sváděl boj za nevinné, bezradné a bezmocné ve světě plném zločinců. Kultovní vozidlo nabízí elektronické prvky a detailně propracovaný interiér. Díky dotyku kapoty se zapnou originální hlasové nahrávky K.I.T.T. a ovládá se světlo skeneru. V sérii Classic Cars se v roce 2022 objeví i další automobilové ikony: ať už Porsche 911, Mini Cooper nebo legendární Mercedes Benz 300SL s křídlovými dveřmi. Nadčasová kultovní vozidla inspirují působivými funkcemi a detaily věrnými originálu nejen děti, ale i dospělé.

Playmobil přinese v roce 2022 mnoho nových herních zážitků, které podpoří kreativitu a sociální dovednosti u dětí. Hra se totiž odehrává v mysli a dokáže u dětí a rodičů vykouzlit malé zázraky.

Související články:

CatScan: V dětském sortimentu převládá loajalita Zboží&Prodej 8/2021: Renesanci zažily rodinné hry CatScan: Škola žádá kvalitu i nápaditý design Kongres Eastlog 2022 se zaměří na aktuální výzvy a proměnu role člověka v logistice

Doporučujeme

ZAPjobs

Připravujeme

Připravujeme

Archiv pracovních pozic

Komerční sdělení

Spolupráce CHEP a Penny zvyšuje udržitelnost dodavatelského řetězce

V důsledku výzev poslední doby roste v retailu více než kdy jindy význam logistických řešení přispívajících ke stabilitě a odolnosti dodavatelských řetězců a zároveň zohledňujících zelené aspekty podnikání. Jedním z nich je paletový pooling, služba založená na sdílení a opětovném využívání přepravních či displejových palet. Jeho benefity v praxi ilustruje příklad spolupráce poskytovatele poolingu CHEP a maloobchodního řetězce […]
přeprava

Přeprava vlastními silami, nebo externě?

Slibně rozjíždějící se start-upy nebo menší podnikatelé často ani neuvažují o tom, že by mohli využívat služeb externích firem pro přepravu svého zboží. Pak je pro ně obvykle překvapením, že si mohou ušetřit starosti i náklady. Aspektů pro volbu interního nebo externího zajištění těchto služeb je však více. Co je důležité zvážit? Zaměření na business […]

Nové on-line marketplace Kaufland.cz a Kaufland.sk: Prodávejte ve více než 5 000 kategoriích

Kaufland spouští nové marketplace na Slovensku a v Česku a už nyní provozuje velmi úspěšný marketplace Kaufland.de. Úspěšný německý koncept Kaufland.de se od roku 2023 spustí i v dalších zemích. Prodejci díky tomu budou mít možnost nabízet své produkty na on-line marketplace ve třech různých zemích, přičemž stačí pouze jedna registrace. Profitovat budou především ze […]

Archiv komerčních sdělení

Aktuální vydání časopisu

Čtěte nové číslo Zboží&Prodej!


Zajistěte si svůj výtisk

TÝDENNÍ NEWSLETTER ZaPnews

 

Registrujte se k odběru newsletteru

Kalendář akcí

19. 5. 2022, Digitální nástroje a řešení v retailu

24.–28. 5. 2022, Thaifex, Bangkok

2. 6. 2022, Kongres Samoška

26.–29. 7. 2022, Veletrhy Biofach a Vivaness

8. 9. 2022, Kongres Čerpačka

Profily

Miloš Škrdlík, jednatel, Maloobchodní síť Brněnka, místopředseda, Asociace českého tradičního obchodu: Brněnka mění zažité scénáře

20. dubna 2022

Ondřej Kuchař: Z jazykového experta pekařským kavárníkem

20. dubna 2022
Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktor
Petr Hříbal
tel.: +420 733 559 503
e-mail: petr.hribal@atoz.cz

Web editor
Jana Havlíčková
tel.: +420 733 553 554
e-mail: jana.havlickova@atoz.cz

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
© 2022. All Rights Reserved.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required