
Playmobil a Lechuza plánují klimatickou neutralitu do pěti let a do roku 2030 počítají se zavedením uzavřeného materiálového cyklu u svých značek.
Skupina Horst Brandstätter Group si stanovila ambiciózní firemní cíle za účelem udržitelného rozvoje. Do roku 2027 by měla skupina být klimaticky neutrální a vyhnout se produkci emisí. Už nyní je společnost zapojena do spolupráce s Offshore parky a v nadcházejících letech plánuje investovat okolo 50 milionů euro na ochranu klimatu. Do roku 2030 by se měly obchodní modely stát pokud možno oběhovými, tedy součástí uzavřených materiálových cyklů.
Skupina společností se značkami Playmobil a Lechuza se zaměřením na udržitelnost tak bude neustále zlepšovat environmentální rovnováhu v celém hodnotovém řetězci. „Podporu snižování globálních emisí, a tím i cíle Pařížské dohody o omezení globálního oteplování výrazně pod dva stupně Celsia, podporujeme rozmanitými aktivitami,“ zdůrazňuje Steffen Höpfner, generální ředitel skupiny Horst Brandstätter Group.
Rozsah, v jakém značka Playmobil již udržitelně funguje, lze vidět již při pohledu na hlavní produkty roku 2022. V tematické sérii Discover the Planet bude letos uvedena rozsáhlá, nově vyvinutá produktová řada, která se skládá v průměru z více než 80 % z udržitelných materiálů. Využívají se přitom recyklační materiály PCR (Post-Consumer-Recycled) a bioplasty. Velkou část tvoří recyklát získaný z vysloužilých ledniček. Discover the Planet samozřejmě odpovídá osvědčené Playmobil kvalitě a stejně jako všechny produkty společnosti se vyznačuje dlouhou životností.
Pestrobarevná série představuje vyrůstání ve světě, kde jsou zvířata a příroda ceněny a chráněny. Předává znalosti se zábavnými prvky a vzdělávacím efektem a nabízí detailní, exotický svět zvířat, který lze hravou formou objevovat i doma. Série Discover the Planet bude uvedena na trh v červenci.
Playmobil figurky zvířat z celého světa nabízí dětem spoustu zábavy při hraní, učení a sbírání a zvou je k objevování deštného pralesa v Amazonii, který je životně důležitý pro náš ekosystém. Obaly figurek a zvířátek se skládají z téměř 100 % z recyklovaného kartonu, návody k sestavení jsou ze 100 % vyrobeny z recyklovaného papíru.
Duck on call je první tematickou sérií, kdy je středem zájmu zvířecí hrdina: Ducklas, malý drzoun, jehož tajemný Mr. Hans proměnil kvůli jeho neustávajícím žertům v kačera. Kačer je samozrějmě plně pohyblivý a odpovídá Playmobil-DNA. Různá hasičská, policejní a záchranářská vozidla, hlavní velitelství a další sady jsou plné inovací a zábavy pro děti ve věku 3–5 let. „Do vývoje herních funkcí jsme od začátku zapojili děti. Zvláštní pozornost jsme věnovali ergonomii a hracím potřebám,“ říká Roger Balser, vedoucí značky Playmobil.
Samostatná animovaná série na YouTube vypráví o vtipných zážitcích sympatického zachránce. Pilotní epizoda bude odvysílána po uvedení produktu na trh začátkem března.
V rámci oslav 40. výročí kultovní série Knight Rider od Universal Studios uvede Playmobil na trh legendární vozidlo K.I.T.T. Vozidlo, ve kterém David Hasselhoff hraje Michaela Knighta v úspěšném sériálu z 80. let a ve kterém sváděl boj za nevinné, bezradné a bezmocné ve světě plném zločinců. Kultovní vozidlo nabízí elektronické prvky a detailně propracovaný interiér. Díky dotyku kapoty se zapnou originální hlasové nahrávky K.I.T.T. a ovládá se světlo skeneru. V sérii Classic Cars se v roce 2022 objeví i další automobilové ikony: ať už Porsche 911, Mini Cooper nebo legendární Mercedes Benz 300SL s křídlovými dveřmi. Nadčasová kultovní vozidla inspirují působivými funkcemi a detaily věrnými originálu nejen děti, ale i dospělé.
Playmobil přinese v roce 2022 mnoho nových herních zážitků, které podpoří kreativitu a sociální dovednosti u dětí. Hra se totiž odehrává v mysli a dokáže u dětí a rodičů vykouzlit malé zázraky.