logo

  • Zprávy
    • Moderní trh
    • Tradiční trh
    • E-commerce
    • Čerpací stanice
    • Nákupní centra
    • Dodavatelé
    • Spotřebitelé
    • Personálie
    • Ze zahraničí
    • Fotogalerie
  • Události
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupčí
    • Mladí v retailu
    • Prodejny
    • Žena v retailu
  • Publicistika
    • CatScan
    • Data
    • Téma
    • Komentáře
  • Blog
    • In-store komunikace
    • Tradiční trh
    • Lidské zdroje
  • Časopis
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Výzkum mezi čtenáři
    • Distribuce
    • Předplatné
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • ZapNews
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletteru ZaPnews
  • Speciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Jak se spojit
    • Odkazy
  • Každý rok přibývá lidí, kteří při nákupu zboží v kamenném obchodě už na místě přes mobil...
  • Internetový prodejce potravin Rohlik.cz rozšířil nabídku o novou privátní značku Yutto. Ta...
  • IKEA Česká republika utržila v uplynulém finančním roce 11,9 miliardy korun. Ve srovnání s...
  • Řetězec Tesco ve 33 vybraných prodejnách po celé České republice graficky sjednotil sekce s...

Promoční jedničky v kategorii mléčných výrobků

30. dubna 2022
Data 0
709
Promoční jedničky v kategorii mléčných výrobků

Jaké jsou nejpromovanější značky mléčných výrobků? Kompletní přehled exkluzivně pro Zboží a Prodej zpracovala Jana Schwarzová z Focus Cz Marketing- and IT Research.

Nejpromovanější značkou bílých jogurtů v uplynulých 12 měsících je Olma (Olma; 17 %) následovaná značkami Milko (Polabské mlékárny; 10 %) a CHM (Choceňská mlékárna; 8 %). V jogurtech ovocných jsou pak nejpromovanějšími značkami Olma (28 %), Danone (11 %) a Zott (9 %) stejnojmenných producentů. Třetinu celkového reklamního výkonu v kategorii jogurt funkční uskutečnila značka Hollandia (Hollandia Karlovy Vary; 50 %). Promoční jedničkou v jogurtech skyr je značka Milko (Polabské mlékárny; 39 %).

Přečtěte si také
Označování rostlinných alternativ mléčných výrobků se nebude zpřísňovat

Nejvyšší reklamní výkon v kategorii máslo uskutečnila Madeta (Madeta; 18 %) následovaná značkami Tatra (Mlékárna Hlinsko; 10 %) a Président (Lactalis CZ; 5 %). Více než třetinu celkového reklamního výkonu pomazánkového uskutečnila značka CHM (Choceňská mlékárna; 34 %) druhou nejpromovovanější značkou je Madeta (21 %) následovaná značkou Olma (18 %) stejnojmenných producentů.

Promočním lídrem kategorie čerstvé mléko je značka Olma (Olma; 26 %) následovaná značkami Kunín (Lactalis CZ; 17 %) a Jihočeské mléko (Madeta; 12 %).  Nejpromovanějšími značkami trvanlivého mléka jsou Jihočeské mléko (Madeta; 30 %), Pragolaktos (Mlékárna Pragolaktos; 12 %) a Kunín (Lactalis CZ; 10 %).

Přečtěte si také
Nejvíce promované nealkoholické nápoje

Promočním lídrem kategorie kysané mléko je značka Mlékárna Valašské Meziříčí (Mlékárna Valašské Meziříčí; 55 %) následovaná značkami CHM (Choceňská mlékárna; 18 %) a Kunín (Lactalis CZ; 8 %). Absolutní promoční jedničkou kysaných mlék ochucených je Kunín (Lactalis CZ; 70 %).

Z hlediska reklamního výkonu jsou absolutními promočními jedničkami v mléčných nápojích značka Müller (Müller ČR; 56 %), v mléčných nápojích jogurtových Danone (Danone; 52 %).

Promocím mléčných rýžím pak zcela vévodí značky Kunín (Lactalis CZ; 50 %) a Müller Riso (Müller; 41 %).

Za téměř polovinou celkového reklamního výkonu čerstvé smetany stojí značka Kunín (Lactalis CZ; 48 %), značka Kunín (Lactalis CZ; 29 %) hraje prim také v promocích smetany kysané.

Nejvyšší reklamní výkon v kategorii tvaroh přírodní uskutečnila značka Madeta (Madeta; 17 %) následovaná značkami Jaroměřická mlékárna (12 %) stejnojmenného producenta a Milko (Polabské mlékárny; 5 %). Promocím tvarohu ochuceného/pikantního pak zcela vévodí značka Milko (Polabské mlékárny; 79 %).

Údaje o dosahu, velikosti inzerce a jejího umístění v letáku jsou podkladem pro zjištění reklamního výkonu. Reklamní výkon (RV) ovlivňuje i náklad dané inzerce a dále výdaje na výrobu a distribuci letáků. Reklamní výkon se uvádí v Kč a je důležitým indikátorem analýz výdajů na promotions aktivity (kdo si kde a za kolik „koupí“ jaký prostor pro svoji inzerci).

 

 

Související články:

Označování rostlinných alternativ mléčných výrobků se nebude zpřísňovat Nejvíce promované nealkoholické nápoje Promoční jedničky mezi pivy Mlékárenský výrobek roku 2022

Doporučujeme

Komerční sdělení

EASTLOG 2023 zvolil hlavní téma, připravuje workshop pro Ukrajinu a má novou programovou ředitelku

EASTLOG 2023 zvolil hlavní téma, připravuje workshop pro Ukrajinu a má novou programovou ředitelku Kongres EASTLOG, který se řadí po bok největších středoevropských akcí zaměřených na logistiku, supply chain a dopravu, vybral hlavní téma pro nadcházející ročník, který se uskuteční 24. až 26. května 2023 v O2 universu v Praze. EASTLOG 2023 se zaměří na […]

Archiv komerčních sdělení

Aktuální vydání časopisu

Čtěte nové číslo Zboží&Prodej!


Zajistěte si svůj výtisk

TÝDENNÍ NEWSLETTER ZaPnews

 

Registrujte se k odběru newsletteru

Kalendář akcí

1.–5. 2. 2023, veletrh hraček Spielwarenmesse, Norimberk, Německo

14.–17. 2. 2023, veletrh Biofach, Norimberk

16. 2. 2023, seminář Best of in-store, Praha

26. 2.–2. 3. 2023, EuroShop 2023, Düsseldorf, Německo

19. 4. 2023, kongres Čerpačka, Praha

Profily

Projekt není udržitelný tím, že to řeknete. Ukažte důkazy

11. ledna 2023
Jiří Smetana, Penny Market

Jiří Smetana, manažer nákupu trvanlivých potravin a nápojů, Penny Market Česká republika: Z retailu se vytrácí pokora

7. prosince 2022
Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktor
Petr Hříbal
tel.: +420 733 559 503
e-mail: petr.hribal@atoz.cz

Web editorka
Gabriela Bachárová
tel.: +420 739 737 258
e-mail: gabriela.bacharova@atoz.cz

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
© 2022. All Rights Reserved.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required