logo

  • Zprávy
    • Moderní trh
    • Tradiční trh
    • E-commerce
    • Čerpací stanice
    • Nákupní centra
    • Dodavatelé
    • Spotřebitelé
    • Personálie
    • Ze zahraničí
    • Fotogalerie
  • Události
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupčí
    • Mladí v retailu
    • Prodejny
    • Žena v retailu
  • Publicistika
    • CatScan
    • Data
    • Téma
    • Komentáře
  • Blog
    • In-store komunikace
    • Tradiční trh
    • Lidské zdroje
  • ZAPjobs
    • Volné pozice
    • Naše nabídka
  • Časopis
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Výzkum mezi čtenáři
    • Distribuce
    • Předplatné
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • ZapNews
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletteru ZaPnews
  • Speciály
  • TOP 30
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Jak se spojit
    • Odkazy
  • Alza.cz i po roce od představení portálu Alza Marketplace pracuje na rozšiřování jeho služeb pro...
  • Skupina Coop pokračuje v otevírání automatických prodejen, kde lze nakupovat 24 hodin denně a...
  • Přes 65 tisíc čtverečních metrů retail parků přibylo loni v České republice – ta tak celkově...
  • Loni v České republice nevyhověla kontrole čtvrtina testovaných medů. Z 54 vzorků objevili...

GWI ve spolupráci s Publicis Groupe nabízí nově data o českých spotřebitelích

19. května 2022
Data 0
234
GWI ve spolupráci s Publicis Groupe nabízí nově data o českých spotřebitelích

Výzkumná platforma GWI nabízí od 19. května nově data i za český trh. Největší světová společnost v oblasti spotřebitelských výzkumů (audience insights), která poskytuje data pro globální marketingové lídry, vstupuje do České republiky ve spolupráci s komunikační skupinou Publicis Groupe.

Platforma GWI mapuje spotřebitelské chování již ve 48 zemích světa na vzorku čítajícím téměř jeden milion respondentů. Pokrývá širokou škálu témat od konzumace médií přes životní styl, chování na internetu až po výzkum značek a nákupní chování. V České republice bude GWI čtvrtletně zkoumat vzorek 1 250 respondentů z řad internetové populace prostřednictvím online dotazníků. Sada dotazníkových otázek je stejná jako ve zbytku světa, liší se pouze ve výčtu konkrétních lokálních značek a služeb v jednotlivých segmentech. Úvodní kolo sběru dat proběhlo v prvním čtvrtletí letošního roku, data z něj jsou dostupná od 19. května, a to jak na online platformě GWI, tak v plánovacích nástrojích Publicis Groupe.

Přečtěte si také
Data vládnou světu

Data z výzkumu GWI jsou specifická svou jednotnou metodikou a strukturou otázek. Nabízí tak možnost porovnání dat napříč jednotlivými trhy od Německa přes Polsko až po USA. Předností studie je dále snadná vizualizace dat a možnost jejich propojení s běžně používanými nástroji, a také skutečnost, že díky čtvrtletní frekvenci dotazování umožňuje flexibilně reagovat na aktuální změny na trhu.

„Data z GWI jsou tu od toho, aby lidem v marketingu pomohla do hloubky pochopit chování jejich cílových skupin, a to jak na lokální, tak na globální úrovni,“ řekl Jason Mander, chief research officer pro platformu GWI. Ta vstupuje do Česka ve spolupráci s komunikační skupinou Publicis Groupe, která se podílela na lokalizaci studie pro místní trh. Jako partner projektu má Publicis k dispozici česká data jako první na trhu a navíc se nyní Česká republika stává součástí na míru vytvořené globální studie PACE, kterou pro Publicis Groupe rovněž realizuje GWI.

Přečtěte si také
CatScan: V dětském sortimentu převládá loajalita

„Data z GWI nabídnou nový pohled na českou internetovou populaci. V rámci Publicis Groupe navíc rozšíří možnosti využití našeho globálního nástroje pro strategické plánování CX Tool, který využívá GWI jako jeden ze základních datových zdrojů. Osobně se těším na souvislé šetření služeb, jako jsou různé online nebo mobilní platební systémy, streaming videa i audia, a také informace o uživatelích platforem jako je AirBnB, Booking nebo třeba Uber, Bolt a Liftago,“ uvedl Aleš Švarc, head of reporting and insights skupiny Publicis Groupe, který se podílel na formulaci otázek pro český trh.

 „Partnerství s GWI je pro nás strategicky důležité. V Praze máme regionální hub pro data, technologie a CRM a pracujeme pro řadu globálních klientů. Hlavně na těchto mezinárodních projektech pro velké klienty jsme cítili určité limity vyplývající z absence dat o českém trhu, která by byla porovnatelná s údaji z ostatních zemí. Proto jsme se rozhodli přivést GWI na český trh,“ doplnil Tomáš Varga, CEO Publicis Groupe pro střední Evropu.

Související články:

Data vládnou světu CatScan: V dětském sortimentu převládá loajalita Pavel Hrdina se stal prezidentem Sdružení Svazů výrobců těstovin EU

Doporučujeme

ZAPjobs

Připravujeme

Připravujeme

Archiv pracovních pozic

Komerční sdělení

Veletrh SIAL Paris 2022 představí inovace ze světa potravin

Mezinárodní potravinářský veletrh SIAL Paris 2022, který je spouštěčem a hybatelem obchodních kontraktů, nabízí pro tento ročník jedinečný pohled na trendy, které mění svět potravin, a představuje nejlepší inovace ze všech koutů světa. SIAL Paris je východiskem debat kolem ústředního tématu tohoto ročníku, jímž je výzva Osvojte si změnu. Myšlenka vznikla v roce 2020 s […]

Proč nás stále nutí kouřit?

Česká republika nadále patří mezi kuřácké velmoci. Cigaretu si denně zapálí zhruba dva miliony z nás a ročně vykouříme asi 23 miliard průmyslově vyrobených cigaret. Na nemoci způsobené kouřením ročně umírá v ČR 16 až 18 tisíc lidí, což je zhruba pětina všech úmrtí. Kouření je jednou z hlavních příčin nemocnosti a úmrtnosti. V souvislosti s kouřením tabáku vznikají […]

Inovace, kam se podíváš

Dlouho odkládanou inovační konferenci jsme letos oblékli do vizuálů agenta 007, který má díky svému kolegovi „Q“ vždy k dispozici spoustu inovací. A stejně tak i my jsme svým cca 180 zákazníkům připravili nespočet novinek a inspirace. Největší byl Aston Martin DB5 v téměř reálných rozměrech, avšak z vlnité lepenky. Detaily a precizní doplňky uchvátily každého. Během konference […]

Archiv komerčních sdělení

Aktuální vydání časopisu

Čtěte nové číslo Zboží&Prodej!


Zajistěte si svůj výtisk

TÝDENNÍ NEWSLETTER ZaPnews

 

Registrujte se k odběru newsletteru

Kalendář akcí

26.–29. 7. 2022, Veletrhy Biofach a Vivaness

8. 9. 2022 Komunitní e-commerce konference ShopCamp

8. 9. 2022, Kongres Čerpačka

13.–14. 10. 2022, Kongres Obalko

15.–19. 10. 2022, Veletrh SIAL Paris

Profily

Atila Yenisen, CEO, Makro, aliance Můj obchod: Leták a dobré ceny už dnes nestačí

26. května 2022

Adéla Kovková, nákupčí privátních značek uzenin, lahůdek a rostlinné stravy pro CZ, SK a HU, Tesco Stores ČR: Nic není těžké, jen to občas zabere víc času  

26. května 2022
Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktor
Petr Hříbal
tel.: +420 733 559 503
e-mail: petr.hribal@atoz.cz

Web editor
Jana Havlíčková
tel.: +420 733 553 554
e-mail: jana.havlickova@atoz.cz

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
© 2022. All Rights Reserved.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required