logo

  • Zprávy
    • Moderní trh
    • Tradiční trh
    • E-commerce
    • Čerpací stanice
    • Nákupní centra
    • Dodavatelé
    • Spotřebitelé
    • Personálie
    • Ze zahraničí
    • Fotogalerie
  • Události
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupčí
    • Mladí v retailu
    • Prodejny
    • Žena v retailu
  • Publicistika
    • CatScan
    • Data
    • Téma
    • Komentáře
  • Blog
    • In-store komunikace
    • Tradiční trh
    • Lidské zdroje
  • Časopis
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Výzkum mezi čtenáři
    • Distribuce
    • Předplatné
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • ZapNews
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletteru ZaPnews
  • Speciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Jak se spojit
    • Odkazy
  • Téměř dvě třetiny internetových Čechů nakupují alespoň několikrát měsíčně potraviny, které patří...
  • V polovině března oznámilo Ministerstvo zemědělství ČR (MZe ČR) vznik pracovní mezirezortní...
  • Maloobchodní řetězec Lidl se stal oficiálním partnerem evropského fotbalového šampionátu, který...
  • Nepotravinářský diskontní řetězec Action uzavřel rok 2022 s příznivými finančními výsledky. Díky...

Inovace, kam se podíváš

1. června 2022
Komerční sdělení - archiv 0
737
Inovace, kam se podíváš

Dlouho odkládanou inovační konferenci jsme letos oblékli do vizuálů agenta 007, který má díky svému kolegovi „Q“ vždy k dispozici spoustu inovací. A stejně tak i my jsme svým cca 180 zákazníkům připravili nespočet novinek a inspirace. Největší byl Aston Martin DB5 v téměř reálných rozměrech, avšak z vlnité lepenky. Detaily a precizní doplňky uchvátily každého.

Během konference jsme na podiu uvítali Martina Piškanina, co-chairmana společnosti HOPI Holding, který poodhalil recept na to, jak z rodinné firmy vybudovat logistického giganta. Jiří Ježek, šestinásobný paralympijský vítěz a mistr světa v cyklistice, nás naplnil energií a ukázal, že má smysl se nevzdat a bojovat, překonávat překážky, které nám život nebo byznys připraví. Arco Berkenbosch, vicepresident innovation & development společnosti Smurfit Kappa inspiroval přítomné, jak se EU Green Deal dá využít ve prospěch firem i koncových spotřebitelů, jakou budoucnost mají inovace a jak významnou roli hraje obnovitelnost a cirkularita.

Zákazníci přes aplikaci v mobilním telefonu hlasovali pro nejlepší obalové inovace v kategoriích FMCG, eCom, Industrial a Consumer. Dvacítku krátkých videopředstavení viděli přímo na desetimetrovém LED screenu a vzorky byly k vidění v prostorách konference. Dalších pět projektů bylo z oblasti Social, tedy zaměřené na zaměstnance, ale především na komunity v okolí našich závodů. Stejné téma nesl i jeden z pěti expertních koutků, kde jsme představovali dílčí CSR aktivity, a třeba i podporu téměř půl milionu Eur právě pro nemocnice, školky, školy či potřebným, jejichž osud nám není lhostejný.

Při večerním vyhlašování výsledků bylo v sále cítit lehké napětí, které ale po předání cen opadlo a proměnilo se v radost a zábavu. Společně jsme si totiž zabubnovali jak na krabice, tak na ozvučené trubky. Druhý den se většina hostů zúčastnila exkurze do brněnského závodu, kde se vyrábí vlnitá lepenka.

Díky, že jsme se mohli opět vidět!

Na úvodní fotografii Zdeněk Suchitra (CEO Central&South East Europe) představuje čerstvě obdrženou WorldStar President Trophy pro PíííívoBox – Pivovar Zichovec.

www.smurfitkappa.cz

Arco Berkenbosch, vicepresident innovation & development společnosti Smurfit Kappa v přednášce nejen o tom, jak využít ve svůj prospěch EU Green Deal.

 

Zajímavou inspirací byl automobil Aston Martin DB5 v téměř reálných rozměrech z vlnité lepenky

Ondřej Havlík (Smurfit Kappa) a Eva Jarošová (HAKR) prožívají radost z ocenění

 

 

Související články:

Prázdný prostor stojí peníze! Obal roku 2022Soutěž Obal roku vrcholí

Doporučujeme

Čerpačka

Komerční sdělení

Vlastníte již prodejnu s potravinami a chtěli byste ji zmodernizovat?

Spolupráce s aliancí Můj obchod přináší mnoho různých benefitů, jak ve formě podpory prodeje ve vaší prodejně nebo výhodných nákupních podmínek, tak spolupráci s největším velkoobchodem v České republice. Kromě již zmíněných výhod je aliance Můj obchod také schopna pomoct s modernizací vaší prodejny a celkového dizajnu. Od multifunkčního pokladního systému, navíc s možností samoobslužné kasy, přes regálový systém […]

Czech & Slovak Sustainability Summit 2023: Přípravy jsou v plném proudu, odborná komise složena

Czech & Slovak Sustainability Summit 2023: Přípravy jsou v plném proudu, odborná komise složena Czech & Slovak Sustainability Summit odhalil některé novinky z příprav této zbrusu nové konference, která se uskuteční 20. dubna 2023 v pražském kongresovém centru WPP Campus. Má novou odbornou radu, základní koncept hlavního programu i panelové diskuze a skladbu doprovodného programu. Propojit vědu a […]

EASTLOG 2023 zvolil hlavní téma, připravuje workshop pro Ukrajinu a má novou programovou ředitelku

EASTLOG 2023 zvolil hlavní téma, připravuje workshop pro Ukrajinu a má novou programovou ředitelku Kongres EASTLOG, který se řadí po bok největších středoevropských akcí zaměřených na logistiku, supply chain a dopravu, vybral hlavní téma pro nadcházející ročník, který se uskuteční 24. až 26. května 2023 v O2 universu v Praze. EASTLOG 2023 se zaměří na […]

Archiv komerčních sdělení

Aktuální vydání časopisu

Čtěte nové číslo Zboží&Prodej!


Zajistěte si svůj výtisk

TÝDENNÍ NEWSLETTER ZaPnews

 

Registrujte se k odběru newsletteru

Kalendář akcí

22. 3. 2023, seminář Best of 3D, Praha

28. 3. 2023, kongres Pharma Profit, Praha

19. 4. 2023, kongres Čerpačka, Praha

20. 4. 2023, Czech and Slovak Sustainability Summit, Praha

23.–27. 5. 2023, veletrh Thaifex – Anuga Asia, Bangkok

Profily

Zdenka Trávnická, mikroTržnice

mikroTržnice: Ukázaná platí

22. března 2023
Vladimir Gnjidić

Vladimir Gnjidić, komerční a nákupní ředitel, makro ČR: Jdeme proti trendu slevových akcí

20. března 2023
Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktor
Petr Hříbal
tel.: +420 733 559 503
e-mail: petr.hribal@atoz.cz

Web editorka
Gabriela Bachárová
tel.: +420 739 737 258
e-mail: gabriela.bacharova@atoz.cz

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
© 2022. All Rights Reserved.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required