logo

  • Zprávy
    • Moderní trh
    • Tradiční trh
    • E-commerce
    • Čerpací stanice
    • Nákupní centra
    • Dodavatelé
    • Spotřebitelé
    • Personálie
    • Ze zahraničí
    • Fotogalerie
  • Události
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupčí
    • Mladí v retailu
    • Prodejny
    • Žena v retailu
  • Publicistika
    • CatScan
    • Data
    • Téma
    • Komentáře
  • Blog
    • In-store komunikace
    • Tradiční trh
    • Lidské zdroje
  • Časopis
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Výzkum mezi čtenáři
    • Distribuce
    • Předplatné
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • ZapNews
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletteru ZaPnews
  • Speciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Jak se spojit
    • Odkazy
  • Téměř dvě třetiny internetových Čechů nakupují alespoň několikrát měsíčně potraviny, které patří...
  • V polovině března oznámilo Ministerstvo zemědělství ČR (MZe ČR) vznik pracovní mezirezortní...
  • Maloobchodní řetězec Lidl se stal oficiálním partnerem evropského fotbalového šampionátu, který...
  • Nepotravinářský diskontní řetězec Action uzavřel rok 2022 s příznivými finančními výsledky. Díky...

SIAL PARIS PŘEDSTAVUJE NOVÝ DIGITÁLNÍ KATALOG 2.0

19. září 2022
Komerční sdělení - archiv 0
678
SIAL PARIS PŘEDSTAVUJE NOVÝ DIGITÁLNÍ KATALOG 2.0

Nový nezbytný nástroj, který vystavovatelům a návštěvníkům veletrhu umožňuje maximalizovat obchodní příležitosti 365 dní v roce.

Pro ročník 2022 SIAL Paris připravil nový on-line katalog na marketplace CXMP, který umožňuje vyhledat 7 000 vystavovatelů a jejich produkty. Platforma, kterou organizátor, Comexposium Group, vytvořil na podporu svých klientů v průběhu celého roku, se zaměřuje na tři oblasti: jídlo, móda a sport.

Přečtěte si také
Veletrh SIAL Paris 2022 představí inovace ze světa potravin

SIAL využívá možnosti tohoto nástroje pro katalog výrobků, které budou na výstavě k vidění. Vystavovatelé a návštěvníci veletrhu SIAL Paris se tak mohou spojit s komunitou více než 300 000 kupujících a prodejců.

Digitální výkladní skříň pro větší zviditelnění

Vystavovatelé mohou využívat bezplatný přístup na trh, kde si mohou vytvořit katalog svých produktů a zviditelnit se tak ve veletržní komunitě. Platforma umožňuje kvalitní prezentaci jejich značek a produktů díky volnému zadávání neomezeného počtu referencí a možnosti integrace různých prvků: kompletního popisu, vlastností, fotografií…

Přečtěte si také
Výzva veletrhu SIAL Paříž 2022: „Osvojte si změnu.“

Registrovaní návštěvníci si mohou bezplatně prohlédnout seznam vystavovatelů a produktů a lépe si tak připravit svou fyzickou návštěvu výstavy. Budou moci každý den objevovat nové produkty umístěné na internetu a nenechat si tak ujít nic z novinek, které se na veletrhu objeví.

CXMP usnadní výměnu a vytváření vazeb v rámci výstavní komunity. Tento nástroj umožní vystavovatelům a návštěvníkům domlouvat fyzické nebo virtuální schůzky přímo z platformy před veletrhem, během a až dva týdny po něm.

Na veletrhu se také objeví: události, které je třeba vidět, abyste zjistili budoucí trendy

SIAL Talks, bohatý program konferencí. Více než 100 mezinárodních řečníků a 60 konferencí vám nabídne odbornou analýzu nejnovějších zpráv a hlavních trendů v potravinářském průmyslu.

SIAL Innovation, jaké budou talíře zítřka. Již dvacet let uděluje pařížský veletrh SIAL cenu Grand Prix SIAL Innovation za nejvýznamnější novinky, které byly představeny na každém z jeho ročníků.

Finalisté v 15 kategoriích budou vyhlášeni na tiskové konferenci SIAL Innovation, kterou bude možné sledovat na youtubovém kanálu SIAL Youtube od 16. září. Vítězové budou vyhlášeni 15. října v 16.30 hodin na veletrhu SIAL v Paříži.

SIAL Start Up nabídne nové přístupy k produktům a tvorbu řešení pro budoucnost: očekává se účast 650 začínajících podniků, z toho téměř 100 seskupených ve středisku
Sial Start-Up.

SIAL Future Lab poskytne pohled na podstatu potravinářských trendů od současnost
do roku 2030 (zemědělství, maloobchod a talíře).

SIAL Paris se těší na Vaši návštěvu

Registrace vstupenek

V případě dotazů neváhejte kontaktovat Zastoupení francouzských veletrhů:
visitor@francouzskeveletrhy.cz

 

 

Související články:

Veletrh SIAL Paris 2022 představí inovace ze světa potravin Výzva veletrhu SIAL Paříž 2022: „Osvojte si změnu.“ SIAL Paris 2022Jsou známí vítězové soutěže SIAL Innovation 2022

Doporučujeme

Čerpačka

Komerční sdělení

Vlastníte již prodejnu s potravinami a chtěli byste ji zmodernizovat?

Spolupráce s aliancí Můj obchod přináší mnoho různých benefitů, jak ve formě podpory prodeje ve vaší prodejně nebo výhodných nákupních podmínek, tak spolupráci s největším velkoobchodem v České republice. Kromě již zmíněných výhod je aliance Můj obchod také schopna pomoct s modernizací vaší prodejny a celkového dizajnu. Od multifunkčního pokladního systému, navíc s možností samoobslužné kasy, přes regálový systém […]

Czech & Slovak Sustainability Summit 2023: Přípravy jsou v plném proudu, odborná komise složena

Czech & Slovak Sustainability Summit 2023: Přípravy jsou v plném proudu, odborná komise složena Czech & Slovak Sustainability Summit odhalil některé novinky z příprav této zbrusu nové konference, která se uskuteční 20. dubna 2023 v pražském kongresovém centru WPP Campus. Má novou odbornou radu, základní koncept hlavního programu i panelové diskuze a skladbu doprovodného programu. Propojit vědu a […]

EASTLOG 2023 zvolil hlavní téma, připravuje workshop pro Ukrajinu a má novou programovou ředitelku

EASTLOG 2023 zvolil hlavní téma, připravuje workshop pro Ukrajinu a má novou programovou ředitelku Kongres EASTLOG, který se řadí po bok největších středoevropských akcí zaměřených na logistiku, supply chain a dopravu, vybral hlavní téma pro nadcházející ročník, který se uskuteční 24. až 26. května 2023 v O2 universu v Praze. EASTLOG 2023 se zaměří na […]

Archiv komerčních sdělení

Aktuální vydání časopisu

Čtěte nové číslo Zboží&Prodej!


Zajistěte si svůj výtisk

TÝDENNÍ NEWSLETTER ZaPnews

 

Registrujte se k odběru newsletteru

Kalendář akcí

22. 3. 2023, seminář Best of 3D, Praha

28. 3. 2023, kongres Pharma Profit, Praha

19. 4. 2023, kongres Čerpačka, Praha

20. 4. 2023, Czech and Slovak Sustainability Summit, Praha

23.–27. 5. 2023, veletrh Thaifex – Anuga Asia, Bangkok

Profily

Zdenka Trávnická, mikroTržnice

mikroTržnice: Ukázaná platí

22. března 2023
Vladimir Gnjidić

Vladimir Gnjidić, komerční a nákupní ředitel, makro ČR: Jdeme proti trendu slevových akcí

20. března 2023
Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktor
Petr Hříbal
tel.: +420 733 559 503
e-mail: petr.hribal@atoz.cz

Web editorka
Gabriela Bachárová
tel.: +420 739 737 258
e-mail: gabriela.bacharova@atoz.cz

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
© 2022. All Rights Reserved.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required