logo

  • Zprávy
    • Moderní trh
    • Tradiční trh
    • E-commerce
    • Čerpací stanice
    • Nákupní centra
    • Dodavatelé
    • Spotřebitelé
    • Personálie
    • Ze zahraničí
    • Fotogalerie
  • Události
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupčí
    • Mladí v retailu
    • Prodejny
    • Žena v retailu
  • Publicistika
    • CatScan
    • Data
    • Téma
    • Komentáře
  • Blog
    • In-store komunikace
    • Tradiční trh
    • Lidské zdroje
  • Časopis
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Výzkum mezi čtenáři
    • Distribuce
    • Předplatné
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • ZapNews
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletteru ZaPnews
  • Speciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Jak se spojit
    • Odkazy
  • Každý rok přibývá lidí, kteří při nákupu zboží v kamenném obchodě už na místě přes mobil...
  • Internetový prodejce potravin Rohlik.cz rozšířil nabídku o novou privátní značku Yutto. Ta...
  • IKEA Česká republika utržila v uplynulém finančním roce 11,9 miliardy korun. Ve srovnání s...
  • Řetězec Tesco ve 33 vybraných prodejnách po celé České republice graficky sjednotil sekce s...

Zboží&Prodej 11-12/2022: Živočišně, anebo rostlinně? Chybí shoda; Český obchod v časech změn; Osvětlení je nedílnou součástí obchodní strategie

7. prosince 2022
Aktuální vydání 0
672
Zboží&Prodej 11-12/2022: Živočišně, anebo rostlinně? Chybí shoda; Český obchod v časech změn; Osvětlení je nedílnou součástí obchodní strategie

Jaká témata vás čekají v časopisu Zboží&Prodej 11-12/2022?

Rozhovor:

Technologický start-up Wolt Market vstoupil na tuzemský trh v loňském roce. Letos na podzim otevřel v Michli už čtvrtou pobočku v Praze. Jeden kamenný obchod s expresním doručováním má také v Brně. A podle Jany Trnovské, ředitelky pro Česko a Slovensko, se netají plány expanze do krajských měst.

Téma vydání:

Letos na jaře vznikla pod taktovkou Potravinářské komory ČR (PK ČR) a České technologické platformy pro potraviny nová odborná Platforma pro alternativní potraviny a nápoje. Jejím cílem je především vytvoření odborného zázemí pro diskusi o této problematice, komunikaci legislativních otázek a informovanosti spotřebitelů o výhodách i nevýhodách konkrétních alternativ. Nedávná mediální přestřelka mezi PK ČR a organizací ProVeg Česko ale ukázala, že dialog mezi oběma stranami, tedy zástupci živočišné a rostlinné produkce, je třeba výrazně zintenzivnit.

Pozorovatel trendů:

Již třetím rokem se vyrovnáváme se situacemi, které mají jen málo pamětníků. V uplynulých dvou letech to byly dramatické následky epidemie covid, letos válka na Ukrajině s dopadem na společnost a celou ekonomiku včetně obchodu. Změn na trhu i v nákupním chování je celá řada a často jsou vzájemně protichůdné: dramatický růst cen vrací pozornost nakupujících k cenám i mění rovnováhu mezi distribučními kanály, současně však pokračuje modernizace obchodu a nákupních zvyklostí. Analýza k žebříčku TOP 50 českého obchodu se pokouší o shrnutí aspoň hlavních trendů v maloobchodu s rychloobrátkovým zbožím i o opatrný výhled do nejisté budoucnosti.

Vybavení obchodu:

Ať už otevíráte novou prodejnu, nebo předěláváte tu stávající, vybrané osvětlení hraje důležitou roli nejen v celkovém vzhledu, ale také při tom, jak zákazníci obchodní jednotku přijmou. Dobré nasvícení samotného místa a produktů v něm umístěných je totiž, společně s navigací, velmi důležité. V současné době je však více než kdy jindy podstatná i co možná nejlepší realizace s ohledem na energetickou spotřebu.

CatScany:

Opět překládáme analýzy vybraných produktových kategorií. Aktuální vydaní shrnuje trendy v rámci výrobků mezinárodní kuchyně, masa a uzenin, energetických a proteinových výrobků, a tabákových výrobků. Články jako vždy zahrnují informace o prodejích, data a komentáře. Najdete v nich i výběr novinek, které si obchodníci mohou zalistovat.

 

Aktuální číslo časopisu Zboží&Prodej vyšlo v tištěném nákladu 11 000 výtisků (detailnější informace o distribuci ZaPmag najdete zde).

Ještě časopis neodebíráte? Předplatné ZaPmag si můžete zajistit zde.

Aktuální číslo si můžete prohlížet nebo stáhnout kliknutím na titulní fotografii nového čísla níže.

 

 

Související články:

Zboží&Prodej 5/2022: Privátní značky; Dokonalá prodejna nemusí být jen snem; Trendy v kategorii mléčných výrobků, zmrzlin a opalovací kosmetiky Zboží&Prodej 6-7/2022: Kvalita, cena, nebo původ?; Zásadní je propojování prodejních kanálů; Trh s chladicím nábytkem čeká další růst

Doporučujeme

Komerční sdělení

EASTLOG 2023 zvolil hlavní téma, připravuje workshop pro Ukrajinu a má novou programovou ředitelku

EASTLOG 2023 zvolil hlavní téma, připravuje workshop pro Ukrajinu a má novou programovou ředitelku Kongres EASTLOG, který se řadí po bok největších středoevropských akcí zaměřených na logistiku, supply chain a dopravu, vybral hlavní téma pro nadcházející ročník, který se uskuteční 24. až 26. května 2023 v O2 universu v Praze. EASTLOG 2023 se zaměří na […]

Archiv komerčních sdělení

Aktuální vydání časopisu

Čtěte nové číslo Zboží&Prodej!


Zajistěte si svůj výtisk

TÝDENNÍ NEWSLETTER ZaPnews

 

Registrujte se k odběru newsletteru

Kalendář akcí

1.–5. 2. 2023, veletrh hraček Spielwarenmesse, Norimberk, Německo

14.–17. 2. 2023, veletrh Biofach, Norimberk

16. 2. 2023, seminář Best of in-store, Praha

26. 2.–2. 3. 2023, EuroShop 2023, Düsseldorf, Německo

19. 4. 2023, kongres Čerpačka, Praha

Profily

Projekt není udržitelný tím, že to řeknete. Ukažte důkazy

11. ledna 2023
Jiří Smetana, Penny Market

Jiří Smetana, manažer nákupu trvanlivých potravin a nápojů, Penny Market Česká republika: Z retailu se vytrácí pokora

7. prosince 2022
Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktor
Petr Hříbal
tel.: +420 733 559 503
e-mail: petr.hribal@atoz.cz

Web editorka
Gabriela Bachárová
tel.: +420 739 737 258
e-mail: gabriela.bacharova@atoz.cz

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
© 2022. All Rights Reserved.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required