logo

  • Zprávy
    • Moderní trh
    • Tradiční trh
    • E-commerce
    • Čerpací stanice
    • Nákupní centra
    • Dodavatelé
    • Spotřebitelé
    • Personálie
    • Ze zahraničí
    • Fotogalerie
  • Události
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupčí
    • Mladí v retailu
    • Prodejny
    • Žena v retailu
  • Publicistika
    • CatScan
    • Data
    • Téma
    • Komentáře
  • Blog
    • In-store komunikace
    • Tradiční trh
    • Lidské zdroje
  • Časopis
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Výzkum mezi čtenáři
    • Distribuce
    • Předplatné
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • ZapNews
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletteru ZaPnews
  • Speciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Jak se spojit
    • Odkazy
  • Každý rok přibývá lidí, kteří při nákupu zboží v kamenném obchodě už na místě přes mobil...
  • Internetový prodejce potravin Rohlik.cz rozšířil nabídku o novou privátní značku Yutto. Ta...
  • IKEA Česká republika utržila v uplynulém finančním roce 11,9 miliardy korun. Ve srovnání s...
  • Řetězec Tesco ve 33 vybraných prodejnách po celé České republice graficky sjednotil sekce s...

Žabka nabízí veganské produkty. Prodává výrobky slovenské jedničky na trhu

19. prosince 2022
Zprávy 0
304
Žabka nabízí veganské produkty. Prodává výrobky slovenské jedničky na trhu

Síť prodejen Žabka se stejně jako její mateřská společnost Tesco hlásí k navýšení prodeje rostlinných produktů. I proto navázala spolupráci se slovenským výrobcem, společností Alfa Bio. Ten dodává do zhruba 40 prodejen Žabka své veganské tofu výrobky značky Lunter.

Vegetariánství a veganství se řadí mezi udržitelné způsoby stravování, které mají pozitivní vliv na zdraví. Zároveň pomáhají snížit emise uhlíku a podpořit udržitelné zemědělství. „Vnímáme, že přístup k vegetariánství a veganství se v Česku v poslední době mění. Stále více Čechů je ochotno nahrazovat některé potraviny alternativami,“ říká Radim Lunda, generální ředitel prodejní sítě Žabka. „I proto jsme se rozhodli navázat spolupráci se slovenskou společností Alfa Bio. Její veganské pomazánky nebo tofu značky Lunter se zejména v našich prodejnách v Praze, ale také třeba v Plzni nebo Sedlčanech těší mezi zákazníky oblibě.“

Přečtěte si také
Žabka otevřela obchod v Kostelci nad Černými lesy, je to její 125. prodejna v ČR

Rodinná firma Alfa Bio, která začala své tofu výrobky připravovat ve sklepě rodinného domu v Banské Bystrici, působí na slovenském trhu už přes třicet let. Inspiraci pro své produkty zakladatelé našli zejména v Asii, kde tofu konzumují nejvíce. „Nejde o to, aby se každý stal vegetariánem. Každý by ale měl dbát na to, aby jeho výživová pyramida nebyla převrácená,“ tvrdí zakladatel společnosti Ján Lunter.

Přečtěte si také
Síť prodejen Žabka inovuje svou vizuální identitu a mění logo

Pomazánky i veganské párky

Do prodejen Žabka společnost dodává zejména veganské pomazánky, humus, tofu nebo veganské párky. Firma Alfa Bio vyrábí tofu srážením vápenatých solí. Díky tomu má vysoký obsah vápníku.

Značka na Slovensku obdržela ocenění Nejdůvěryhodnější značka roku 2022 v kategorii Vegetariánské a veganské produkty. „Důvěru jsme získali díky naším tradičním, kvalitním a oblíbeným tofu výrobkům. Dále pak díky inovacím, redesignu a marketingové podpoře. Společně tak tvoříme Lepší svět chutí,“ uvedl Juraj Lunter, CEO společnosti Alfa Bio.

Kromě zařazení veganských výrobků do prodeje by se Žabka v budoucnu chtěla soustředit také na podporu prodeje českých produktů. Je o ně mezi zákazníky zájem. Ještě více chce spolupracovat s lokálními dodavateli.

 

 

 

 

Související články:

Žabka otevřela obchod v Kostelci nad Černými lesy, je to její 125. prodejna v ČR Síť prodejen Žabka inovuje svou vizuální identitu a mění logo Žabka otevřela novou prodejnu v centru Prahy a také v Brandýse nad Labem

Doporučujeme

Komerční sdělení

EASTLOG 2023 zvolil hlavní téma, připravuje workshop pro Ukrajinu a má novou programovou ředitelku

EASTLOG 2023 zvolil hlavní téma, připravuje workshop pro Ukrajinu a má novou programovou ředitelku Kongres EASTLOG, který se řadí po bok největších středoevropských akcí zaměřených na logistiku, supply chain a dopravu, vybral hlavní téma pro nadcházející ročník, který se uskuteční 24. až 26. května 2023 v O2 universu v Praze. EASTLOG 2023 se zaměří na […]

Archiv komerčních sdělení

Aktuální vydání časopisu

Čtěte nové číslo Zboží&Prodej!


Zajistěte si svůj výtisk

TÝDENNÍ NEWSLETTER ZaPnews

 

Registrujte se k odběru newsletteru

Kalendář akcí

1.–5. 2. 2023, veletrh hraček Spielwarenmesse, Norimberk, Německo

14.–17. 2. 2023, veletrh Biofach, Norimberk

16. 2. 2023, seminář Best of in-store, Praha

26. 2.–2. 3. 2023, EuroShop 2023, Düsseldorf, Německo

19. 4. 2023, kongres Čerpačka, Praha

Profily

Projekt není udržitelný tím, že to řeknete. Ukažte důkazy

11. ledna 2023
Jiří Smetana, Penny Market

Jiří Smetana, manažer nákupu trvanlivých potravin a nápojů, Penny Market Česká republika: Z retailu se vytrácí pokora

7. prosince 2022
Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktor
Petr Hříbal
tel.: +420 733 559 503
e-mail: petr.hribal@atoz.cz

Web editorka
Gabriela Bachárová
tel.: +420 739 737 258
e-mail: gabriela.bacharova@atoz.cz

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
© 2022. All Rights Reserved.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required