logo

  • Zprávy
    • Moderní trh
    • Tradiční trh
    • E-commerce
    • Čerpací stanice
    • Nákupní centra
    • Dodavatelé
    • Spotřebitelé
    • Personálie
    • Ze zahraničí
    • Fotogalerie
  • Události
  • Profily
    • Rozhovory
    • Obchod očima…
    • Nákupčí
    • Mladí v retailu
    • Prodejny
    • Žena v retailu
  • Publicistika
    • CatScan
    • Data
    • Téma
    • Komentáře
  • Blog
    • In-store komunikace
    • Na tradičním trhu
    • Lidské zdroje
    • Trh pod lupou
  • Časopis
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Výzkum mezi čtenáři
    • Distribuce
    • Předplatné
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • Newsletter
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletteru
  • Speciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Jak se spojit
    • Odkazy
  • Nezávislé ocenění důvěry českých spotřebitelů Nejdůvěryhodnější značka 2025 vyhlásilo výsledky...
  • Společnost Vivantis působící na poli beauty e-commerce otevřela svou první kamennou prodejnu v...
  • Personalizace produktů čím dál častěji přesahuje rámec oděvního, šperkařského nebo kosmetického...
  • Společnost Unibail-Rodamco-Westfield (URW) otevřela rebrandované nákupní centrum Westfield Černý...

Rohlik.cz představil novou privátní značku veganských pokrmů The Green Garden

24. ledna 2023
Zprávy 0
1641
Rohlik.cz představil novou privátní značku veganských pokrmů The Green Garden

Internetový prodejce potravin Rohlik.cz představuje řadu hotových pokrmů The Green Garden. Zákazníci v ní mohou ochutnat již připravené bowls, wrapy, bagely či pomazánky čistě rostlinného složení.

Řada The Green Garden vznikla ve spolupráci s šéfkuchařkou Julií Ulrich, která ve své restauraci v Salzburgu ukazuje, jak chutné mohou rostlinné produkty být. „Máme velkou radost, že zákazníkům můžeme představit novou vlastní veganskou řadu pokrmů The Green Garden. Umožní jim poznat, že výborné jídlo nemusí být vždy jen o mase. Rostlinné stravování je prospěšné zdraví i planetě. V našem sortimentu chceme nabídnout co nejvíce alternativ k masu, abychom zákazníky motivovali zařadit je do svého jídelníčku,“ uvádí Lutfia Volfová, tisková mluvčí Rohlik.cz.

Cílem založení nové řady bylo podle vyjádření společnosti připravit lahodné veganské pokrmy, které si rádi dají i milovníci masa. Jak říká Julia Ulrich, řadu The Green Garden založila, aby přesvědčila zákazníky, že maso nemusí být každodenní součástí jídelníčku.

Šéfkuchařka nedělá kompromisy

Na Rohlik.cz v kategorii Plant based – The Green Garden mohou zákazníci najít již hotové pokrmy, které pro ně Rohlík připravil ve své v pražské výrobně.

Zákazníci mohou ochutnat například Crazy hot mexicana bowl, Bagel plný nelososa, No butter chicken či Wrap neřízek. Vyzkoušet lze také pomazánky, například s příchutí mrkve nebo chilli. „Nedělám kompromisy týkající se surovin. V mých receptech tudíž najdete pouze tu nejkvalitnější zeleninu. Právě ta pokrmům dodá tak výbornou chuť,“ vysvětluje šéfkuchařka.

Zájem o rostlinnou stravu roste

Zájem o rostlinné produkty meziročně stoupl o jedenáct procent. Průzkum společnosti Ipsos navíc ukazuje, že více rostlinných produktů chce do své stravy zařadit 28 procent Čechů. Rohlik.cz na svých stránkách zákazníkům nabízí kategorii Plant Based. Ta sdružuje na 6 500 produktů vhodných pro vegany nebo zákazníky, kteří se chtějí stravovat udržitelněji. Sortiment je až dvakrát širší než v běžných supermarketech, tvrdí Rohlík.

Rohlík nadále doplňuje nové značky a produkty. V současnosti si zákazníci mohou kromě řady The Green Garden dopřát i speciality jako veganský kaviár, kešu alternativa másla či veganský parmazán. Hitem jsou i veganské krevety s veganskou bylinkovou pomazánkou.

 

 

 

 

Související články:

Žádné související články.

Doporučujeme

Komerční sdělení

Personalizace v logistice e-commerce – případová studie FM Logistic a Lindt

Personalizace produktů čím dál častěji přesahuje rámec oděvního, šperkařského nebo kosmetického průmyslu. Tento trend rychle roste rovněž v potravinářském sektoru, kde spotřebitelé očekávají, že si budou moci vytvořit produkty na míru podle svých individuálních preferencí. To je pro výrobce náročná výzva, ale také obrovská příležitost, jak si vybudovat loajalitu a vyniknout na trhu. Spolupráce společnosti […]

Soumrak nad EAN kódy?

V poslední době dostávám otázku, zda je SLUNO připraveno na přechod z klasických čárových EAN kódu na 2D kódy. Tento přechod bývá označován za největší změnu od zavedení automatické identifikace pomočí čárových kódů. Jelikož OBIS (náš obchodní informační systém) je určen primárně jako ERP pro maloobchodní společnosti, tak je to pro nás klíčová otázka a […]

Vánoční balicí sady STEPA – novinka od českého výrobce

Vánoce bez stresu – i při balení dárků. Naše nové vánoční balicí sady přinášejí vše, co lidé dnes hledají: jednoduchý výběr, sladěné barvy, krásný výsledek a jistotu, že dárky budou pod stromečkem vypadat dokonale. Praktická volba i malá radost navíc – „nice-to-have“, které se v sezóně mění v must-have. Co sada obsahuje 4× role (70×200 […]

Perfect Catering mění firemní akce v nezapomenutelné zážitky

Jsme tvůrci atmosféry, kde se branding klienta potkává s kulinářskou kreativitou. Kanapky ve firemních barvách, jedlé květy, kouřové efekty, originální koktejly, signature drinky a show barmanů – to vše už v Perfect Catering tvoří základ. V každém detailu hraje roli vizuální wow efekt, který přenese značku klienta přímo na talíř. Udáváme trendy, které spojují udržitelnost, […]

Břevnovský klášter, jedinečný prostor pro váš příští event

Hledáte reprezentativní místo pro vaši firemní akci, které nadchne hosty a zároveň nabídne skvělé zázemí? Objevte břevnovský klášter, místo s příběhem, noblesou a jedinečnou atmosférou, kde historie a moderní event management tvoří dokonalou harmonii. Reprezentativní prostory zvládnou malý workshop i velkou společenskou událost. Přízemí pojme až 300 osob: hlavní prostor Sala Terrena je ideální pro […]

Archiv komerčních sdělení

Aktuální vydání časopisu

Čtěte nové číslo Zboží&Prodej!


Zajistěte si svůj výtisk

TÝDENNÍ NEWSLETTER

 

Registrujte se k odběru newsletteru

Kalendář akcí

13.–14. 11. 2025, kongres Czech Retail Days, Praha

20.–22. 11. 2025, Gastro Sweet Fest, Praha

27.–28. 11. 2025, kongres Slovlog, Bratislava

16.–25. 1. 2026, Grüne Woche, Berlín

27.–28. 1. 2026, kongres Samoška, Olomouc

1.–4. 2. 2026, ISM, Kolín nad Rýnem

Profily

Obchod očima Jana Hübnera, zakladatele a CEO společnosti Shopingy: V nákupních centrech expandují polské značky a non-food diskontní řetězce

27. října 2025

Harald Tscherne, spolumajitel, Intersport Austria: Expanze bez udržitelného byznysu nedává smysl

20. října 2025
Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz

Šéfredaktor
Petr Hříbal
tel.: +420 733 559 503
e-mail: petr.hribal@atoz.cz

Web editorka
Gabriela Bachárová
tel.: +420 739 737 258
e-mail: gabriela.bacharova@atoz.cz

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
Newsletter
Přihlaste se k odběru newsletteru a mějte každý týden v e-mailové schránce přehled aktuálního dění v retailu.



© 2022. All Rights Reserved.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required