logo

  • Zprávy
    • Moderní trh
    • Tradiční trh
    • E-commerce
    • Čerpací stanice
    • Nákupní centra
    • Dodavatelé
    • Spotřebitelé
    • Personálie
    • Ze zahraničí
    • Fotogalerie
  • Události
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupčí
    • Mladí v retailu
    • Prodejny
    • Žena v retailu
  • Publicistika
    • CatScan
    • Data
    • Téma
    • Komentáře
  • Blog
    • In-store komunikace
    • Tradiční trh
    • Lidské zdroje
  • Časopis
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Výzkum mezi čtenáři
    • Distribuce
    • Předplatné
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • ZapNews
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletteru ZaPnews
  • Speciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Jak se spojit
    • Odkazy
  • Téměř dvě třetiny internetových Čechů nakupují alespoň několikrát měsíčně potraviny, které patří...
  • V polovině března oznámilo Ministerstvo zemědělství ČR (MZe ČR) vznik pracovní mezirezortní...
  • Maloobchodní řetězec Lidl se stal oficiálním partnerem evropského fotbalového šampionátu, který...
  • Nepotravinářský diskontní řetězec Action uzavřel rok 2022 s příznivými finančními výsledky. Díky...

Členové ČASP mohou od ledna používat nové logo

14. února 2023
Komerční sdělení - archiv 0
286
Členové ČASP mohou od ledna používat nové logo

Česká a slovenská asociace pro speciální potraviny od ledna svým členům – výrobcům a distributorům doplňků stravy – nabízí možnost používat na jejich výrobcích a v propagačních materiálech nové logo člena České a slovenské asociace pro speciální potraviny.

Nové logo člena ČASP mohou výrobci v různých barevných mutacích používat na všech svých reklamních a propagačních materiálech včetně obalů výrobků. „Toto logo jsme se rozhodli pro naše členy připravit zejména ze dvou důvodů. Všichni členové České a slovenské asociace pro speciální potraviny se zavazují dodržovat pravidla a principy, které jsou zárukou, že jejich výrobky jsou navrženy a vyráběny zcela v souladu s platnou legislativou, a že jejich komunikace na spotřebitele je v souladu s etickým kodexem asociace.. To je opravňuje k tomu, aby prostřednictvím tohoto nového loga informovali veřejnost, že jsou členy naší asociace. Druhým důvodem je skutečnost, že spotřebitelům chceme pomoci v orientaci na trhu doplňků stravy a výrobek s logem člena ČSAP je pro ně zárukou, že je od prověřeného výrobce, vysoce kvalitní a poskytnuté informace o něm nejsou zavádějící,“ říká Nicole Hlavatá, výkonná ředitelka ČASP.

Česká a slovenská asociace pro speciální potraviny (ČASP) je zájmové sdružení právnických osob založené v roce 2000. Asociace reprezentuje společné zájmy svých členů – výrobců a distributorů doplňků stravy, a to jak na národní, tak i na mezinárodní úrovni, a jejím hlavním cílem je aktivně se podílet na utváření přiměřeného a vyváženého legislativního rámce pro produkty podporující zdraví. Zároveň se všichni členové asociace zavazují dodržovat vlastní etický kodex pro prodej a marketing, který jde nad rámec platné legislativy v ČR a SR.

Členové ČASP

Alfa Medical Team, s. r. o., Amway, s. r. o., Benu Česká republika, a. s., Biovit Impex Co. ČR, s. r. o., Dr. Max Pharma, s. r. o., Egym Bohemia, s. r. o., Helvetia Direct Marketing, s. r. o., Favea Plus, a. s., Herbacos – Recordati, spol. s r. o., K2 Pharm, s. r. o., KUK Bohemia, spol. s r. o., Noventis, s. r. o., Nutrend D.S., a. s., Pragomed, s. r. o., RosenPharma , a. s., Simply You Pharmaceuticals, a. s., Vegall Pharma, s. r. o., Walmark, a. s., Woykoff, a. s., Zentiva, a. s.

Přidružení členové ČASP

Česká komora farmaceutických asistentů, Aliance výživových poradců, PharmData, s. r. o., PharmINFO, spol. s r. o.

 

Související články:

Žádné související články.

Doporučujeme

Čerpačka

Komerční sdělení

Vlastníte již prodejnu s potravinami a chtěli byste ji zmodernizovat?

Spolupráce s aliancí Můj obchod přináší mnoho různých benefitů, jak ve formě podpory prodeje ve vaší prodejně nebo výhodných nákupních podmínek, tak spolupráci s největším velkoobchodem v České republice. Kromě již zmíněných výhod je aliance Můj obchod také schopna pomoct s modernizací vaší prodejny a celkového dizajnu. Od multifunkčního pokladního systému, navíc s možností samoobslužné kasy, přes regálový systém […]

Czech & Slovak Sustainability Summit 2023: Přípravy jsou v plném proudu, odborná komise složena

Czech & Slovak Sustainability Summit 2023: Přípravy jsou v plném proudu, odborná komise složena Czech & Slovak Sustainability Summit odhalil některé novinky z příprav této zbrusu nové konference, která se uskuteční 20. dubna 2023 v pražském kongresovém centru WPP Campus. Má novou odbornou radu, základní koncept hlavního programu i panelové diskuze a skladbu doprovodného programu. Propojit vědu a […]

EASTLOG 2023 zvolil hlavní téma, připravuje workshop pro Ukrajinu a má novou programovou ředitelku

EASTLOG 2023 zvolil hlavní téma, připravuje workshop pro Ukrajinu a má novou programovou ředitelku Kongres EASTLOG, který se řadí po bok největších středoevropských akcí zaměřených na logistiku, supply chain a dopravu, vybral hlavní téma pro nadcházející ročník, který se uskuteční 24. až 26. května 2023 v O2 universu v Praze. EASTLOG 2023 se zaměří na […]

Archiv komerčních sdělení

Aktuální vydání časopisu

Čtěte nové číslo Zboží&Prodej!


Zajistěte si svůj výtisk

TÝDENNÍ NEWSLETTER ZaPnews

 

Registrujte se k odběru newsletteru

Kalendář akcí

22. 3. 2023, seminář Best of 3D, Praha

28. 3. 2023, kongres Pharma Profit, Praha

19. 4. 2023, kongres Čerpačka, Praha

20. 4. 2023, Czech and Slovak Sustainability Summit, Praha

23.–27. 5. 2023, veletrh Thaifex – Anuga Asia, Bangkok

Profily

Zdenka Trávnická, mikroTržnice

mikroTržnice: Ukázaná platí

22. března 2023
Vladimir Gnjidić

Vladimir Gnjidić, komerční a nákupní ředitel, makro ČR: Jdeme proti trendu slevových akcí

20. března 2023
Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktor
Petr Hříbal
tel.: +420 733 559 503
e-mail: petr.hribal@atoz.cz

Web editorka
Gabriela Bachárová
tel.: +420 739 737 258
e-mail: gabriela.bacharova@atoz.cz

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
© 2022. All Rights Reserved.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required