logo

  • Zprávy
    • Moderní trh
    • Tradiční trh
    • E-commerce
    • Čerpací stanice
    • Nákupní centra
    • Dodavatelé
    • Spotřebitelé
    • Personálie
    • Ze zahraničí
    • Fotogalerie
  • Události
  • Profily
    • Rozhovory
    • Obchod očima…
    • Nákupčí
    • Mladí v retailu
    • Prodejny
    • Žena v retailu
  • Publicistika
    • CatScan
    • Data
    • Téma
    • Komentáře
  • Blog
    • In-store komunikace
    • Tradiční trh
    • Lidské zdroje
    • Trh pod lupou
  • Časopis
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Výzkum mezi čtenáři
    • Distribuce
    • Předplatné
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • Newsletter
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletteru
  • Speciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Jak se spojit
    • Odkazy
  • Jak časopisu Zboží&Prodej exkluzivně potvrdil předseda představenstva Vladimír Stehno, Coop...
  • On-line prodejce potravin Rohlik Group, který letos dosáhl ročního obratu 750 milionů eur a po...
  • Colin O’Toole je novým marketingovým ředitelem pro Česko, Slovensko a Maďarsko ve společností...
  • V dynamickém světě maloobchodu je nezbytné nejen držet krok s trendy, ale také je určovat....

Baby biz: Kdo nejvíce promuje v dětské výživě či kojeneckém mléku?

14. března 2023
Data 0
393
Baby biz: Kdo nejvíce promuje v dětské výživě či kojeneckém mléku?

Za období 02/2022–01/2023 v segmentu dětské výživě suché nejvíce promovala značka Hami (Nutricia; 31 %) následovaná značkami Nestlé (Nestlé Česko; 29 %) a Sunar (Hero; 18 %). Téměř čtvrtinu reklamního výkonu dětské výživy tekuté uskutečnila značka Hami (Nutricia; 24 %), dvěma dalšími značkami v pořadí s velmi podobnými výkony jsou Hamánek (Hamé; 13 %) a Hello (Linea; 13 %). Nejpromovanějšími značkami v kategorii dětská výživa – snacky jsou Nestlé (Nestlé Česko; 27 %), Sunar (Hero; 27 %) a Hami (Nutricia; 26 %).

Nejpromovanější značkou kojeneckého mléka (ve formě prášku) je Nutrilon (Nutricia; 26 %) následovaný značkami Sunar (Hero; 24 %) a Nestlé (Nestlé Česko; 21 %). V tekutých kojeneckých mlécích k přímé spotřebě tvoří podíl na celkovém reklamním výkonu značky Hami tři čtvrtiny (Nutricia; 75 %), zbylou jednu čtvrtinu pak uskutečnila značka Nestlé (Nestlé Česko; 25 %). V kategorii dětské čaje a šťávy jsou při odhlédnutí od privátních značek nejpromovanějšími Hamánek (Hamé; 21 %) a Hipp stejnojmenného producenta (15 %).

Přečtěte si také
CatScan: V dětském sortimentu převládá loajalita

Promočním lídrem kategorie kojenecký dudlík je značka Mam (Mark Distri; 44 %), téměř třetinu celkového reklamního výkonu uskutečnila značka Nuk (Mapa Spontex CE; 29 %) a top trojkou pak značka Canpol Babies (Malewo; 13 %).

Absolutní jedničkou v promocích dětských plen je značka Pampers (Procter&Gamble Czech Republic, 55 %). Třetinu celkového reklamního výkonu dětských vlhčených ubrousků uskutečnila značka Linteo (Melitrade; 33 %), za další téměř třetinou stojí značka Pampers (Procter&Gamble Czech Republic, 32 %) a trojici nejpromovanějších s odstupem uzavírá Hipp stejnojmenného producenta (3 %).

Přečtěte si také
Zboží&Prodej 1–2/2023: Rodiče o dětských produktech smýšlejí chytře
baby biz

Nejpromovanější dětská kosmetika

Trojlístek nejpromovanějších značek dětské kosmetiky tvoří značky Nivea (Beiersdorf; 17 %), Hipp (Hipp; 16 %), a Linteo (Melitrade; 10 %). Nejpromovanějšími značkami kategorie sprchové gely pro děti jsou Fa (Henkel; 17 %), Palmolive (Colgate-Palmolive Česká republika; 9 %) a Nivea (Beiersdorf; 3 %). Absolutní jedničkou kategorie šampony na vlasy pro děti je značka Schauma (Henkel ČR; 63 %).

Údaje o dosahu, velikostí inzerce a jejího umístění v letáku jsou podkladem pro zjištění reklamního výkonu. Reklamní výkon (RV) ovlivňuje i náklad dané inzerce a dále výdaje na výrobu a distribuci letáků. Reklamní výkon se uvádí v Kč a je důležitým indikátorem analýz výdajů na promotions aktivity (zjednodušeně řečeno: kdo si kde a za kolik „koupí“ jaký prostor pro svoji inzerci).

Jana Schwarzová, Focus CZ Marketing- and IT Research s. r. o.

Související články:

CatScan: V dětském sortimentu převládá loajalita baby bizZboží&Prodej 1–2/2023: Rodiče o dětských produktech smýšlejí chytře

Doporučujeme

Komerční sdělení

Navyšte tržby díky marketingu s umělou inteligencí

V dynamickém světě maloobchodu je nezbytné nejen držet krok s trendy, ale také je určovat. Odpoutejte se od zajetých marketingových kolejí a povyšte své podnikání na novou úroveň s pomocí umělé inteligence. Rychlost a efektivita je v dnešní době klíčem k úspěchu. Inteligentní marketingová řešení v této době umožňují, aby vaše sdělení bylo promyšlené, úderné a […]

Pravý český česnek byl po dekády doménou zahrádkářů. Teď se jeho výrazná chuť a vůně vrací do obchodů i restaurací

V Česku se koncem srpna poprvé po desítkách let dostal na pulty obchodů pravý český česnek vypěstovaný na tuzemských polích. Běžný spotřebitel si první 1,5tunové sklizně zpočátku možná ani nevšimne, ale pro provozovatele restaurací, bister a dalších gastropodniků jde o přelomovou zprávu. Zákazníci českých obchodů a restaurací se dosud museli spokojit s jídly připravovanými nejčastěji z čínského […]

Distributor pro 21. století – komplexní péče o značky

Orbico CZ&SK je distributorem, který se dokáže přizpůsobit moderní době a nejen to, dokáže předvídat vývoj trendů a adaptovat se na neočekávané změny a nepředvídatelné situace. Propojuje značky se spotřebiteli, nabízí holistický přístup zaměřený na konkrétní cílové skupiny, pokrývá všechny kanály a využívá moderní systémy. Kromě klasické B2B distribuce operuje i s B2C platformami, a tak dokáže […]

Transformace dodavatelských řetězců pomocí vratných obalů

Optimalizace dodavatelského řetězce se v dnešním, stále více konkurenčním obchodním prostředí stala klíčovou otázkou pro organizace, které usilují o efektivnější provoz, snížení nákladů a odpovědnost vůči životnímu prostředí. Prostor tak dostávají řešení v podobě vratných obalů. „Uvědomme si, jak velké množství tradičních obalů se denně protočí pouze v rámci FMCG. Právě zde se alternativa vratných […]

Konferenční program kongresu OBALKO 11: návod, jak sjet obalové tsunami

Konferenční program kongresu OBALKO 11: návod, jak sjet obalové tsunami Jízda na vlně. To letos čeká české a slovenské obalové profesionály a profesionálky, kteří zamíří 19. a 20. října 2023 na 11. ročník obalového kongresu OBALKO. Letos nese podtitul „Obalové tsunami je tu, zůstaňte na vlně“. Programová ředitelka kongresu Kateřina Osterrothová popisuje důvody pro výběr […]

Archiv komerčních sdělení

Aktuální vydání časopisu

Čtěte nové číslo Zboží&Prodej!


Zajistěte si svůj výtisk

TÝDENNÍ NEWSLETTER

 

Registrujte se k odběru newsletteru

Kalendář akcí

7.–⁠11. 10. 2023, veletrh Anuga, Kolín nad Rýnem

17. 10. 2023, konference Plant-Powered Perspectives, Bratislava

19.–20. 10. 2023, kongres Obalko, Praha

23. 11. 2023, POPAI Day, Praha

30.–⁠31. 1. 2024, kongres Samoška, Olomouc

Profily

Obchod očima… Daniela Buryše, generálního ředitele Kofoly ČeskoSlovensko: Letní sezona byla lepší, než jsme čekali

25. září 2023

Miroslav Kopřiva, CEO, Intersport ČR: Soustředíme se na zážitek

25. září 2023
Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktor
Petr Hříbal
tel.: +420 733 559 503
e-mail: petr.hribal@atoz.cz

Web editorka
Gabriela Bachárová
tel.: +420 739 737 258
e-mail: gabriela.bacharova@atoz.cz

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
© 2022. All Rights Reserved.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required