logo

  • Zprávy
    • Moderní trh
    • Tradiční trh
    • E-commerce
    • Čerpací stanice
    • Nákupní centra
    • Dodavatelé
    • Spotřebitelé
    • Personálie
    • Ze zahraničí
    • Fotogalerie
  • Události
  • Profily
    • Rozhovory
    • Obchod očima…
    • Nákupčí
    • Mladí v retailu
    • Prodejny
    • Žena v retailu
  • Publicistika
    • CatScan
    • Data
    • Téma
    • Komentáře
  • Blog
    • In-store komunikace
    • Tradiční trh
    • Lidské zdroje
    • Trh pod lupou
  • Časopis
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Výzkum mezi čtenáři
    • Distribuce
    • Předplatné
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • Newsletter
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletteru
  • Speciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Jak se spojit
    • Odkazy
  • Jak časopisu Zboží&Prodej exkluzivně potvrdil předseda představenstva Vladimír Stehno, Coop...
  • On-line prodejce potravin Rohlik Group, který letos dosáhl ročního obratu 750 milionů eur a po...
  • Colin O’Toole je novým marketingovým ředitelem pro Česko, Slovensko a Maďarsko ve společností...
  • V dynamickém světě maloobchodu je nezbytné nejen držet krok s trendy, ale také je určovat....

Zboží&Prodej 3/2023: Hledá se viník aneb kdo si tu mastí kapsy; Projet cílovou čáru je vždy výzva; Zrušení EET přineslo změny

20. března 2023
Aktuální vydání 0
1060
Zboží&Prodej 3/2023: Hledá se viník aneb kdo si tu mastí kapsy; Projet cílovou čáru je vždy výzva; Zrušení EET přineslo změny

Jaká témata vás čekají v časopisu Zboží&Prodej 3/2023?

Rozhovor:

Více než půl miliardy korun chce společnost makro ČR v příštích letech investovat do nové komerční strategie, které říká Stabilně výhodná cena. Podle jejího komerčního a nákupního ředitele Vladimira Gnjidiće nabídne zákazníkům i dodavatelům především jistotu, lepší plánování, alokaci zdrojů i vyšší efektivitu.

Téma vydání:

V polovině března oznámilo Ministerstvo zemědělství ČR vznik pracovní mezirezortní skupiny, která se má věnovat otázce vysokých cen potravin. Cílem je zjistit, zda růst cen téměř všech základních potravin skutečně způsobily zvýšené náklady, tak jak tvrdí prakticky všechny články vertikály, nebo zda nedochází k umělému navyšování cen. Přesněji tedy, řečeno už zlidovělým obratem, jestli si tu náhodou „někdo nemastí kapsy“ na úkor spotřebitele.

Portrét obchodníka:

Koncept obchodu mikroTržnice, který je od září loňského roku otevřen v Retail parku Štěrboholy, navozuje atmosféru prvorepublikové tržnice. Na příchozí dýchne nejen osobitým designem, ale hlavně přístupem personálu v péči o zákazníky. Prodejna se nachází nedaleko nového bytového komplexu Malý háj, jehož obyvatelé vytvářejí pilíř věrných nakupujících.

Vybavení obchodu:

Pokladny a pokladní systémy prošly v uplynulých letech zajímavým obdobím. Asi nejzásadnější pro ně byla nedávná změna spojená s úplným zrušením elektronické evidence tržeb (EET). Provozovatelé museli adekvátně zareagovat a udělat odpovídající změny ve svých systémech. Kromě toho však dále pokračuje přesun účtování do 21. století a svoji obrodu zažívají i POS terminály.

CatScany:

Opět předkládáme analýzy vybraných produktových kategorií. Aktuální vydaní nabízí trendy v rámci produktů pro grilování, pečiva a konzervovaných a sterilovaných potravin. Články jako vždy zahrnují informace o prodejích, data a komentáře. Najdete v nich i výběr novinek, které si obchodníci mohou zalistovat.

 

Aktuální číslo časopisu Zboží&Prodej vyšlo v tištěném nákladu 10 500 výtisků (detailnější informace o distribuci ZaPmag najdete zde).

Ještě časopis neodebíráte? Předplatné ZaPmag si můžete zajistit zde.

Kromě exkluzivního tištěného vydání nabízíme i možnost přečíst si časopis v elektronické podobě on-line. Můžete si jej prohlížet nebo stáhnout ve formátu PDF zde.

Související články:

Zboží&Prodej 5/2022: Privátní značky; Dokonalá prodejna nemusí být jen snem; Trendy v kategorii mléčných výrobků, zmrzlin a opalovací kosmetiky Zboží&Prodej 6-7/2022: Kvalita, cena, nebo původ?; Zásadní je propojování prodejních kanálů; Trh s chladicím nábytkem čeká další růst Zboží&Prodej 11-12/2022: Živočišně, anebo rostlinně? Chybí shoda; Český obchod v časech změn; Osvětlení je nedílnou součástí obchodní strategie

Doporučujeme

Komerční sdělení

Navyšte tržby díky marketingu s umělou inteligencí

V dynamickém světě maloobchodu je nezbytné nejen držet krok s trendy, ale také je určovat. Odpoutejte se od zajetých marketingových kolejí a povyšte své podnikání na novou úroveň s pomocí umělé inteligence. Rychlost a efektivita je v dnešní době klíčem k úspěchu. Inteligentní marketingová řešení v této době umožňují, aby vaše sdělení bylo promyšlené, úderné a […]

Pravý český česnek byl po dekády doménou zahrádkářů. Teď se jeho výrazná chuť a vůně vrací do obchodů i restaurací

V Česku se koncem srpna poprvé po desítkách let dostal na pulty obchodů pravý český česnek vypěstovaný na tuzemských polích. Běžný spotřebitel si první 1,5tunové sklizně zpočátku možná ani nevšimne, ale pro provozovatele restaurací, bister a dalších gastropodniků jde o přelomovou zprávu. Zákazníci českých obchodů a restaurací se dosud museli spokojit s jídly připravovanými nejčastěji z čínského […]

Distributor pro 21. století – komplexní péče o značky

Orbico CZ&SK je distributorem, který se dokáže přizpůsobit moderní době a nejen to, dokáže předvídat vývoj trendů a adaptovat se na neočekávané změny a nepředvídatelné situace. Propojuje značky se spotřebiteli, nabízí holistický přístup zaměřený na konkrétní cílové skupiny, pokrývá všechny kanály a využívá moderní systémy. Kromě klasické B2B distribuce operuje i s B2C platformami, a tak dokáže […]

Transformace dodavatelských řetězců pomocí vratných obalů

Optimalizace dodavatelského řetězce se v dnešním, stále více konkurenčním obchodním prostředí stala klíčovou otázkou pro organizace, které usilují o efektivnější provoz, snížení nákladů a odpovědnost vůči životnímu prostředí. Prostor tak dostávají řešení v podobě vratných obalů. „Uvědomme si, jak velké množství tradičních obalů se denně protočí pouze v rámci FMCG. Právě zde se alternativa vratných […]

Konferenční program kongresu OBALKO 11: návod, jak sjet obalové tsunami

Konferenční program kongresu OBALKO 11: návod, jak sjet obalové tsunami Jízda na vlně. To letos čeká české a slovenské obalové profesionály a profesionálky, kteří zamíří 19. a 20. října 2023 na 11. ročník obalového kongresu OBALKO. Letos nese podtitul „Obalové tsunami je tu, zůstaňte na vlně“. Programová ředitelka kongresu Kateřina Osterrothová popisuje důvody pro výběr […]

Archiv komerčních sdělení

Aktuální vydání časopisu

Čtěte nové číslo Zboží&Prodej!


Zajistěte si svůj výtisk

TÝDENNÍ NEWSLETTER

 

Registrujte se k odběru newsletteru

Kalendář akcí

7.–⁠11. 10. 2023, veletrh Anuga, Kolín nad Rýnem

17. 10. 2023, konference Plant-Powered Perspectives, Bratislava

19.–20. 10. 2023, kongres Obalko, Praha

23. 11. 2023, POPAI Day, Praha

30.–⁠31. 1. 2024, kongres Samoška, Olomouc

Profily

Obchod očima… Daniela Buryše, generálního ředitele Kofoly ČeskoSlovensko: Letní sezona byla lepší, než jsme čekali

25. září 2023

Miroslav Kopřiva, CEO, Intersport ČR: Soustředíme se na zážitek

25. září 2023
Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktor
Petr Hříbal
tel.: +420 733 559 503
e-mail: petr.hribal@atoz.cz

Web editorka
Gabriela Bachárová
tel.: +420 739 737 258
e-mail: gabriela.bacharova@atoz.cz

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
© 2022. All Rights Reserved.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required