
Jakým tématům se věnuje časopis Zboží&Prodej 11/2023?
Rozhovor:
Lidé mají hlouběji do kapsy, chtějí lepší ceny, více se kloní k privátním značkám. „To rezonuje napříč trhem a my jsme na to připraveni,“ říká Pavol Halász, produktový ředitel společnosti Tesco Stores ČR.
Téma vydání:
Letos v létě se uzavřely dva kamenné obchody neziskové organizace Bezobalu v Praze. Ačkoli šlo o pouhé dvě prodejny, téma v médiích rezonovalo, jistě i díky okurkové sezoně, natolik, že to vypadalo na konec veškerého bezobalu v tuzemsku.
Nákupčí:
Už během studií na Vysoké škole ekonomické v Praze se zájem Petry Stráňavové stáčel k obchodu. Nejvíc ji lákal ten mezinárodní, který nakonec vystudovala. Říká, že v obchodě se zkrátka našla. Zkušenosti nákupčí sbírala v korporátním prostředí velkého mezinárodního hráče, po deseti letech ale nazrál čas na změnu.
E-commerce:
Jedním z klíčových faktorů úspěchu v e-commerce je budování silného brandu. Značka hraje roli v tom, jak zákazníci společnost vnímají a zda se stává jejich první volbou. Její vytváření je dlouhodobý proces, vyžaduje trpělivost a konzistenci.
CatScany:
Opět nabízíme analýzy vybraných produktových kategorií. Aktuální vydaní zahrnuje trendy v rámci masa a uzenin, výrobků mezinárodní kuchyně a tabákových výrobků. Články jako vždy obsahují informace o prodejích, data a komentáře. Najdete v nich i výběr novinek, které si obchodníci mohou zalistovat.
Aktuální číslo časopisu Zboží&Prodej vyšlo v tištěném nákladu 10 900 výtisků (detailnější informace o distribuci ZaPmag najdete zde).
Ještě časopis neodebíráte? Předplatné Zboží&Prodej si můžete zajistit zde.
Kromě exkluzivního tištěného vydání nabízíme i možnost přečíst si časopis v elektronické podobě on-line. Můžete si jej prohlížet nebo stáhnout ve formátu PDF zde.