
Obchod společnosti Decathlon se v polovině roku 2023 přesunul z pražského nákupního centra Metropole Zličín do nového areálu Homapark Zličín. S novými prostory se rozšířil na 4000 metrů čtverečních, na kterých zákazníci najdou rozsáhlý a přehledně zorganizovaný sortiment, což výrazně usnadňuje orientaci v obchodě.
Možnost vyzkoušet si většinu z nabízeného zboží v kombinaci s prostorem a širokými uličkami dělá z výběru zboží přímo sportovní zážitek. Celá prodejna se dělí do několika zón, aby se v ní zákazníci orientovali co nejsnadněji. Obchod získal nejvyšší známky v říjnovém kole soutěže kamenných prodejen Visa Czech Top Shop a postoupil do finále mezi 12 nejlepších prodejen roku 2023.
„Pokud bych měl říct dvě věci, díky kterým jsme ocenění Visa Czech Top Shop získali, tak je to náš fantastický tým zde na Zličíně a zákaznický zážitek v prodejně. To, jak pracujeme se službami, cirkulární ekonomikou, servisem a s digitálními technologiemi. Vítězství v soutěži nás mile překvapilo,“ říká Jan Černý, country sport leader společnosti Decathlon.
„Nový koncept prodejny Decathlon, nabízené služby, atmosféra – to vše posouvá úroveň servisu zákazníkům na vyšší úroveň. Jsem velmi rád, že jsme mohli předat diplom pro vítěze říjnového kola. Všechny bych rád pozval k návštěvě v této fantastické prodejny,“ doplňuje manažer soutěže Visa Czech Top Shop Jiří Beran.
85 procent bezhotovostních plateb
Adam Klofáč, spolumajitel společnosti Moris design, která je jedním z partnerů soutěže, k ocenění dodává: „Zaujalo mě kreativní řešení prodejny. Například umístění odpočinkových zón, které tento velký prostor člení právě s ohledem na zákazníky.“
Ke gratulaci se přidala i Kateřina Pauzarová, senior account manager společnosti Visa: „Tato pobočka se může pochlubit 85procentním podílem bezhotovostních plateb, kdy je v provozu dvanáct pokladen, z toho osm samoobslužných a bezhotovostních. Veškeré zboží je zároveň opatřeno štítkem s technologii RFID, což také podstatně urychluje odbavení u pokladny.“
Ocenění Visa Czech Top Shop se od roku 2021 uděluje kamenným prodejnám po celém Česku. Vítěze každý měsíc vybírá nezávislá komise inspektorů na základě bodového hodnocení provozoven prodeje a služeb. Komise každý měsíc navštíví nominovanou skupinu provozoven a hodnotí zákaznickou zkušenost v osmi kategoriích. Ve finále pak odborná porota z výběru dvanácti nejlepších prodejen za daný ročník zvolí absolutního vítěze. Prodejnu lze nominovat na e-mailu: nominace@czechtopshop.cz.