logo

  • Zprávy
    • Moderní trh
    • Tradiční trh
    • E-commerce
    • Čerpací stanice
    • Nákupní centra
    • Dodavatelé
    • Spotřebitelé
    • Personálie
    • Ze zahraničí
    • Fotogalerie
  • Události
  • Profily
    • Rozhovory
    • Obchod očima…
    • Nákupčí
    • Mladí v retailu
    • Prodejny
    • Žena v retailu
  • Publicistika
    • CatScan
    • Data
    • Téma
    • Komentáře
  • Blog
    • In-store komunikace
    • Na tradičním trhu
    • Lidské zdroje
    • Trh pod lupou
  • Časopis
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Výzkum mezi čtenáři
    • Distribuce
    • Předplatné
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • Newsletter
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletteru
  • Speciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Jak se spojit
    • Odkazy
  • Nezávislé ocenění důvěry českých spotřebitelů Nejdůvěryhodnější značka 2025 vyhlásilo výsledky...
  • Společnost Vivantis působící na poli beauty e-commerce otevřela svou první kamennou prodejnu v...
  • Personalizace produktů čím dál častěji přesahuje rámec oděvního, šperkařského nebo kosmetického...
  • Společnost Unibail-Rodamco-Westfield (URW) otevřela rebrandované nákupní centrum Westfield Černý...

Prodejna Decathlon na pražském Zličíně získala ocenění v soutěži Visa Czech Top Shop

18. ledna 2024
Zprávy 0
1855
Prodejna Decathlon na pražském Zličíně získala ocenění v soutěži Visa Czech Top Shop

Obchod společnosti Decathlon se v polovině roku 2023 přesunul z pražského nákupního centra Metropole Zličín do nového areálu Homapark Zličín. S novými prostory se rozšířil na 4000 metrů čtverečních, na kterých zákazníci najdou rozsáhlý a přehledně zorganizovaný sortiment, což výrazně usnadňuje orientaci v obchodě.

Možnost vyzkoušet si většinu z nabízeného zboží v kombinaci s prostorem a širokými uličkami dělá z výběru zboží přímo sportovní zážitek. Celá prodejna se dělí do několika zón, aby se v ní zákazníci orientovali co nejsnadněji. Obchod získal nejvyšší známky v říjnovém kole soutěže kamenných prodejen Visa Czech Top Shop a postoupil do finále mezi 12 nejlepších prodejen roku 2023.

Přečtěte si také
První česká pobočka knihkupectví Martinus zvítězila v prosincovém kole soutěže Visa Czech Top Shop

„Pokud bych měl říct dvě věci, díky kterým jsme ocenění Visa Czech Top Shop získali, tak je to náš fantastický tým zde na Zličíně a zákaznický zážitek v prodejně. To, jak pracujeme se službami, cirkulární ekonomikou, servisem a s digitálními technologiemi. Vítězství v soutěži nás mile překvapilo,“ říká Jan Černý, country sport leader společnosti Decathlon.

„Nový koncept prodejny Decathlon, nabízené služby, atmosféra – to vše posouvá úroveň servisu zákazníkům na vyšší úroveň. Jsem velmi rád, že jsme mohli předat diplom pro vítěze říjnového kola. Všechny bych rád pozval k návštěvě v této fantastické prodejny,“ doplňuje manažer soutěže Visa Czech Top Shop Jiří Beran.

85 procent bezhotovostních plateb

Adam Klofáč, spolumajitel společnosti Moris design, která je jedním z partnerů soutěže, k ocenění dodává: „Zaujalo mě kreativní řešení prodejny. Například umístění odpočinkových zón, které tento velký prostor člení právě s ohledem na zákazníky.“

Ke gratulaci se přidala i Kateřina Pauzarová, senior account manager společnosti Visa: „Tato pobočka se může pochlubit 85procentním podílem bezhotovostních plateb, kdy je v provozu dvanáct pokladen, z toho osm samoobslužných a bezhotovostních. Veškeré zboží je zároveň opatřeno štítkem s technologii RFID, což také podstatně urychluje odbavení u pokladny.“

Ocenění Visa Czech Top Shop se od roku 2021 uděluje kamenným prodejnám po celém Česku. Vítěze každý měsíc vybírá nezávislá komise inspektorů na základě bodového hodnocení provozoven prodeje a služeb. Komise každý měsíc navštíví nominovanou skupinu provozoven a hodnotí zákaznickou zkušenost v osmi kategoriích. Ve finále pak odborná porota z výběru dvanácti nejlepších prodejen za daný ročník zvolí absolutního vítěze. Prodejnu lze nominovat na e-mailu: nominace@czechtopshop.cz.

 

 

Související články:

První česká pobočka knihkupectví Martinus zvítězila v prosincovém kole soutěže Visa Czech Top Shop

Doporučujeme

Komerční sdělení

Personalizace v logistice e-commerce – případová studie FM Logistic a Lindt

Personalizace produktů čím dál častěji přesahuje rámec oděvního, šperkařského nebo kosmetického průmyslu. Tento trend rychle roste rovněž v potravinářském sektoru, kde spotřebitelé očekávají, že si budou moci vytvořit produkty na míru podle svých individuálních preferencí. To je pro výrobce náročná výzva, ale také obrovská příležitost, jak si vybudovat loajalitu a vyniknout na trhu. Spolupráce společnosti […]

Soumrak nad EAN kódy?

V poslední době dostávám otázku, zda je SLUNO připraveno na přechod z klasických čárových EAN kódu na 2D kódy. Tento přechod bývá označován za největší změnu od zavedení automatické identifikace pomočí čárových kódů. Jelikož OBIS (náš obchodní informační systém) je určen primárně jako ERP pro maloobchodní společnosti, tak je to pro nás klíčová otázka a […]

Vánoční balicí sady STEPA – novinka od českého výrobce

Vánoce bez stresu – i při balení dárků. Naše nové vánoční balicí sady přinášejí vše, co lidé dnes hledají: jednoduchý výběr, sladěné barvy, krásný výsledek a jistotu, že dárky budou pod stromečkem vypadat dokonale. Praktická volba i malá radost navíc – „nice-to-have“, které se v sezóně mění v must-have. Co sada obsahuje 4× role (70×200 […]

Perfect Catering mění firemní akce v nezapomenutelné zážitky

Jsme tvůrci atmosféry, kde se branding klienta potkává s kulinářskou kreativitou. Kanapky ve firemních barvách, jedlé květy, kouřové efekty, originální koktejly, signature drinky a show barmanů – to vše už v Perfect Catering tvoří základ. V každém detailu hraje roli vizuální wow efekt, který přenese značku klienta přímo na talíř. Udáváme trendy, které spojují udržitelnost, […]

Břevnovský klášter, jedinečný prostor pro váš příští event

Hledáte reprezentativní místo pro vaši firemní akci, které nadchne hosty a zároveň nabídne skvělé zázemí? Objevte břevnovský klášter, místo s příběhem, noblesou a jedinečnou atmosférou, kde historie a moderní event management tvoří dokonalou harmonii. Reprezentativní prostory zvládnou malý workshop i velkou společenskou událost. Přízemí pojme až 300 osob: hlavní prostor Sala Terrena je ideální pro […]

Archiv komerčních sdělení

Aktuální vydání časopisu

Čtěte nové číslo Zboží&Prodej!


Zajistěte si svůj výtisk

TÝDENNÍ NEWSLETTER

 

Registrujte se k odběru newsletteru

Kalendář akcí

13.–14. 11. 2025, kongres Czech Retail Days, Praha

20.–22. 11. 2025, Gastro Sweet Fest, Praha

27.–28. 11. 2025, kongres Slovlog, Bratislava

16.–25. 1. 2026, Grüne Woche, Berlín

27.–28. 1. 2026, kongres Samoška, Olomouc

1.–4. 2. 2026, ISM, Kolín nad Rýnem

Profily

Obchod očima Jana Hübnera, zakladatele a CEO společnosti Shopingy: V nákupních centrech expandují polské značky a non-food diskontní řetězce

27. října 2025

Harald Tscherne, spolumajitel, Intersport Austria: Expanze bez udržitelného byznysu nedává smysl

20. října 2025
Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz

Šéfredaktor
Petr Hříbal
tel.: +420 733 559 503
e-mail: petr.hribal@atoz.cz

Web editorka
Gabriela Bachárová
tel.: +420 739 737 258
e-mail: gabriela.bacharova@atoz.cz

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
Newsletter
Přihlaste se k odběru newsletteru a mějte každý týden v e-mailové schránce přehled aktuálního dění v retailu.



© 2022. All Rights Reserved.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required