logo

  • Zprávy
    • Moderní trh
    • Tradiční trh
    • E-commerce
    • Čerpací stanice
    • Nákupní centra
    • Dodavatelé
    • Spotřebitelé
    • Personálie
    • Ze zahraničí
    • Fotogalerie
  • Události
  • Profily
    • Rozhovory
    • Obchod očima…
    • Nákupčí
    • Mladí v retailu
    • Prodejny
    • Žena v retailu
  • Publicistika
    • CatScan
    • Data
    • Téma
    • Komentáře
  • Blog
    • In-store komunikace
    • Na tradičním trhu
    • Lidské zdroje
    • Trh pod lupou
  • Časopis
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Výzkum mezi čtenáři
    • Distribuce
    • Předplatné
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • Newsletter
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletteru
  • Speciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Jak se spojit
    • Odkazy
  • Do role provozního ředitele ve společnosti Mailstep nastupuje David Vantuch. Svou více než...
  • V každoroční mezinárodní soutěži Shop! Paris Awards, která oceňuje nejlepší POS projekty,...
  • Rok po úspěšné premiéře uzavřely Atoz Marketing Services (Atoz) a Svaz obchodu a cestovního...
  • Společnost Yusen Logistics (Czech) pokračuje v spolupráci se společností Kögel Trailer a v...

Prodejna Decathlon na pražském Zličíně získala ocenění v soutěži Visa Czech Top Shop

18. ledna 2024
Zprávy 0
1405
Prodejna Decathlon na pražském Zličíně získala ocenění v soutěži Visa Czech Top Shop

Obchod společnosti Decathlon se v polovině roku 2023 přesunul z pražského nákupního centra Metropole Zličín do nového areálu Homapark Zličín. S novými prostory se rozšířil na 4000 metrů čtverečních, na kterých zákazníci najdou rozsáhlý a přehledně zorganizovaný sortiment, což výrazně usnadňuje orientaci v obchodě.

Možnost vyzkoušet si většinu z nabízeného zboží v kombinaci s prostorem a širokými uličkami dělá z výběru zboží přímo sportovní zážitek. Celá prodejna se dělí do několika zón, aby se v ní zákazníci orientovali co nejsnadněji. Obchod získal nejvyšší známky v říjnovém kole soutěže kamenných prodejen Visa Czech Top Shop a postoupil do finále mezi 12 nejlepších prodejen roku 2023.

Přečtěte si také
První česká pobočka knihkupectví Martinus zvítězila v prosincovém kole soutěže Visa Czech Top Shop

„Pokud bych měl říct dvě věci, díky kterým jsme ocenění Visa Czech Top Shop získali, tak je to náš fantastický tým zde na Zličíně a zákaznický zážitek v prodejně. To, jak pracujeme se službami, cirkulární ekonomikou, servisem a s digitálními technologiemi. Vítězství v soutěži nás mile překvapilo,“ říká Jan Černý, country sport leader společnosti Decathlon.

„Nový koncept prodejny Decathlon, nabízené služby, atmosféra – to vše posouvá úroveň servisu zákazníkům na vyšší úroveň. Jsem velmi rád, že jsme mohli předat diplom pro vítěze říjnového kola. Všechny bych rád pozval k návštěvě v této fantastické prodejny,“ doplňuje manažer soutěže Visa Czech Top Shop Jiří Beran.

85 procent bezhotovostních plateb

Adam Klofáč, spolumajitel společnosti Moris design, která je jedním z partnerů soutěže, k ocenění dodává: „Zaujalo mě kreativní řešení prodejny. Například umístění odpočinkových zón, které tento velký prostor člení právě s ohledem na zákazníky.“

Ke gratulaci se přidala i Kateřina Pauzarová, senior account manager společnosti Visa: „Tato pobočka se může pochlubit 85procentním podílem bezhotovostních plateb, kdy je v provozu dvanáct pokladen, z toho osm samoobslužných a bezhotovostních. Veškeré zboží je zároveň opatřeno štítkem s technologii RFID, což také podstatně urychluje odbavení u pokladny.“

Ocenění Visa Czech Top Shop se od roku 2021 uděluje kamenným prodejnám po celém Česku. Vítěze každý měsíc vybírá nezávislá komise inspektorů na základě bodového hodnocení provozoven prodeje a služeb. Komise každý měsíc navštíví nominovanou skupinu provozoven a hodnotí zákaznickou zkušenost v osmi kategoriích. Ve finále pak odborná porota z výběru dvanácti nejlepších prodejen za daný ročník zvolí absolutního vítěze. Prodejnu lze nominovat na e-mailu: nominace@czechtopshop.cz.

 

 

Související články:

První česká pobočka knihkupectví Martinus zvítězila v prosincovém kole soutěže Visa Czech Top Shop

Doporučujeme

Komerční sdělení

Vedoucí prodejny versus AI – kdo vítězí?

Zvládne zkušený vedoucí porazit umělou inteligenci při objednávání zboží na promoakci? Výsledky jsou jasné. Čím méně do procesu zasahuje člověk, tím vyšší obrat a marži prodejna dosahuje. Říkáte si, že to nemůže být pravda? Že přece zkušenosti lidí, kteří prodejny vedou, nejde takto jednoduše nahradit? To si ve slovenských prodejnách COOP říkali také. Proto se […]

35. výročí společnosti MOKATE

Historie MOKATE sahá na počátek 20. století, kdy rodina Mokryszů provozovala koloniální obchod v Těšínském Slezsku. Průlom nastal před 35 lety. Teresa Mokrysz, spolu s manželem Kazimierzem, převzala vedení společnosti a dala jí současný název MOKATE. Teresa riskovala a investovala do nejmodernější linky na výrobu práškové smetany v Evropě. Potenciál viděla i v dalších výrobcích […]

Remy Design uvádí nové mobilní stánky pro Iqos

Jak vypadá budoucnost designu mobilního retailu? Společnost Remy Design přichází s inovativními mobilními stánky pro Iqos, které kombinují moderní design, praktičnost a udržitelnost. Díky nim se prodejní prostory mohou přizpůsobit novým trendům i zákaznickým potřebám rychleji než kdy dříve. Nyní je stánek k vidění například v Písku a další se chystají v Praze. Společnost Remy Design vytvořila […]

Rodinný recept na úspěch: Spak slaví 90 let od založení a uvádí nové omáčky

Rok 2025 je pro značku Spak výjimečný. Firma oslavuje 90 let od svého založení v roce 1935 a zároveň 80. narozeniny svého zakladatele Hanse Petera Spaka. Z malé rodinné firmy vyrostla konkurenceschopná značka na trhu s omáčkami, kečupy, dressingy a dalšími ochucovadly. V duchu propojení tradice a inovace nyní Spak přichází s novými produktovými novinkami: […]

Zaregistrujte se nyní na Free From Specialty Food & Wine 2025 ve Vídni

Registrace na Free From Specialty Food & Wine 2025 je nyní otevřena, jedná se o přední B2B veletrh v Evropě pro zdravé, bezalergenní, veganské, rostlinné a speciality potraviny a nápoje. Akce se bude konat 17. a 18. června 2025 ve Vídni v Rakousku. Tento dvoudenní veletrh přivítá více než 5 000 odborníků z oblasti potravin, […]

Archiv komerčních sdělení

Aktuální vydání časopisu

Čtěte nové číslo Zboží&Prodej!


Zajistěte si svůj výtisk

TÝDENNÍ NEWSLETTER

 

Registrujte se k odběru newsletteru

Kalendář akcí

17.–18. 6. 2025, Free From Specialty Food & Wine, Vídeň

21.–26. 8. 2025, mezinárodní agrosalon Země živitelka, České Budějovice

25. 9. 2025, Kongres Čerpačka, Praha

9. 10. 2025, kongres Pharma Profit, Olomouc

Profily

Obchod očima Moniky Kopčilové, datové analytičky Kupi.cz: Ve slevách začali nakupovat i majetnější zákazníci

10. června 2025

Jan Jindra, ředitel nákupu, makro ČR: V komplexnosti je krása

21. května 2025
Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz

Šéfredaktor
Petr Hříbal
tel.: +420 733 559 503
e-mail: petr.hribal@atoz.cz

Web editorka
Gabriela Bachárová
tel.: +420 739 737 258
e-mail: gabriela.bacharova@atoz.cz

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
Newsletter
Přihlaste se k odběru newsletteru a mějte každý týden v e-mailové schránce přehled aktuálního dění v retailu.



© 2022. All Rights Reserved.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required