Více než 2 950 vystavovatelů z více než 73 zemí zaplní přes 43 500 metrů čtverečních výstavní plochy na mezinárodním veletrhu PLMA’s 2024 World of Private Label, který se koná 28. a 29. května v kongresovém centru RAI Amsterdam. Výstavní plocha se bude rozkládat ve 14 halách, z toho v devíti potravinářských a pěti nepotravinářských. Představí se zde 67 národních a regionálních pavilonů.
„Naše celosvětová akce s velkým zásahem poskytuje dynamickou dvoudenní platformu pro více než 28 000 profesionálů v oblasti privátních značek ze 120 zemí, aby se propojili, navázali kontakty a rozvíjeli své podnikání,“ uvedla prezidentka PLMA Peggy Daviesová. „Inovace představené v oblasti potravinářských i nepotravinářských výrobků a obalů na výstavní ploše a v Idea Supermarket posílí již tak rychle se rozvíjející odvětví privátních značek,“ dodala.
Mezi produktové trendy na výstavní ploše bude patřit udržitelnost (39 %), výrobky pro spotřebitele s dietním omezením (31 %), veganské, rostlinné a vegetariánské produkty (22 %) a bio výrobky (26 %).
Oblíbenou součástí veletrhu je oblast inovací a vývoje nových produktů známá jako Idea Supermarket. V této sekci se představují privátní značky sortimentu 64 supermarketů z celého světa. Připravuje se i výstava nových výrobků, která představí více než 500 novinek vyvinutých vystavovateli. Navíc zde budou prezentovány vítězné výrobky maloobchodníků, kteří získali ocenění International PLMA Salute to Excellence Award 2024 za inovace v oblasti privátních značek.
V pondělí 27. května se od 13.00 do 16.00 hod. budou v centru Rai Forum konat v rámci předveletržního programu odborné workshopy, které jsou pro registrované účastníky zdarma. Zahrnou témata jako strategické partnerství a vývoj obalů. Následovat budou semináře, na nichž vystoupí přednášející ze společností Circana, Euromonitor a maloobchodních prodejců Picnic a Coop Italia. Na konci budou vyhlášeni vítězové soutěže International PLMA Salute to Excellence Awards 2024.
Pro více informací klikněte ZDE.