Co si čtenáři přečtou v časopisu Zboží&Prodej 5/2024?
Rozhovor:
Dnes má skupina Pepco jen v tuzemsku více než tři stovky prodejen a Gergely Potyi, regionální ředitel pro ČR, SR a Maďarsko, se netají tím, že tohle číslo bude dál růst.
Téma vydání:
V rámci celkové udržitelnosti v byznysu je to téma, které už několik let každodenně zaměstnává subjekty prakticky ve všech oblastech podnikání. Energetické úspory ve firmách už dávno nejsou volbou, ale nutností.
Nákupčí: :
Cesta na pozici vedoucí oblasti nákupu čerstvého sortimentu byla pro Blanku Bogel tak dynamická, že by si ji prý nevymyslela ani v tom nejdivočejším snu. Za téměř pět a půl roku ve společnosti Kaufland si prošla různými odděleními nákupu od potravin až po non-food. Aktuálně vede oblast ultra čerstvých potravin, ačkoli jak sama říká, svou roli vnímá manažersky, takže je připravena čelit jakýmkoli výzvám.
E-commerce:
Umělá inteligence výrazně mění maloobchodní prostředí a přináší výhody prodejcům i nakupujícím. Dokáže personalizovat zákaznickou zkušenost tím, že analyzuje nákupní historii a chování zákazníků a doporučuje jim relevantní produkty a nabídky.
CatScan:
Opět nabízíme analýzy vybraných produktových kategorií. Aktuální vydaní shrnuje trendy v rámci nealkoholických nápojů, mléčných výrobků a opalovací kosmetiky. Články jako vždy zahrnují informace o prodejích, data a komentáře. Najdete v nich i výběr novinek, které si obchodníci mohou zalistovat.
Aktuální číslo časopisu Zboží&Prodej vyšlo v tištěném nákladu 11 350 výtisků (detailnější informace o distribuci najdete zde).
Kromě exkluzivního tištěného vydání nabízíme i možnost přečíst si časopis v elektronické podobě on-line. Můžete si jej prohlížet nebo stáhnout ve formátu PDF zde.
Ještě časopis neodebíráte? Předplatné Zboží&Prodej si můžete zajistit zde.