logo

  • Zprávy
    • Moderní trh
    • Tradiční trh
    • E-commerce
    • Čerpací stanice
    • Nákupní centra
    • Dodavatelé
    • Spotřebitelé
    • Personálie
    • Ze zahraničí
    • Fotogalerie
  • Události
  • Profily
    • Rozhovory
    • Obchod očima…
    • Nákupčí
    • Mladí v retailu
    • Prodejny
    • Žena v retailu
  • Publicistika
    • CatScan
    • Data
    • Téma
    • Komentáře
  • Blog
    • In-store komunikace
    • Na tradičním trhu
    • Lidské zdroje
    • Trh pod lupou
  • Časopis
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Výzkum mezi čtenáři
    • Distribuce
    • Předplatné
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • Newsletter
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletteru
  • Speciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Jak se spojit
    • Odkazy
  • Nezávislé ocenění důvěry českých spotřebitelů Nejdůvěryhodnější značka 2025 vyhlásilo výsledky...
  • Společnost Vivantis působící na poli beauty e-commerce otevřela svou první kamennou prodejnu v...
  • Personalizace produktů čím dál častěji přesahuje rámec oděvního, šperkařského nebo kosmetického...
  • Společnost Unibail-Rodamco-Westfield (URW) otevřela rebrandované nákupní centrum Westfield Černý...

Allegro spouští v Česku vlastní výdejní boxy. Z We|Do se zároveň stává One by Allegro

11. července 2024
Zprávy 0
1010
Allegro spouští v Česku vlastní výdejní boxy. Z We|Do se zároveň stává One by Allegro

Logistický operátor We|Do by Allegro se mění na One by Allegro. Společnost Allegro tak sjednocuje název a identitu značky na všech trzích, na kterých aktuálně působí, a to s cílem přinést lepší služby nejen zákazníkům, ale také obchodníkům. Rebranding pak přichází souběžně s uvedením One Boxů, tedy vlastních výdejních boxů společnosti Allegro, na český trh.  V provozu je v tuto chvíli více než 140 z nich a již nyní tak svým zákazníkům nabízí možnost pohodlně si vyzvednout zásilky kdykoliv.

Allegro pokračuje v dalším rozšiřování svých služeb na českém trhu a zavádí síť vlastních výdejních boxů pod značkou One Box by Allegro. Síť již nyní čítá po celé České republice více než 140 výdejních boxů. Společnost rovněž pokračuje v integraci a sjednocování svých služeb na trzích, kde aktuálně působí. Logistický operátor We|Do by Allegro se tak postupně transformuje na One by Allegro.

Přečtěte si také
E-shop CZC.cz nekončí. Působí také na platformě allegro.cz

Cílem nově vybudované sítě výdejních boxů je primárně zlepšení kvality poskytovaných služeb spojených s nakupováním na platformě Allegro, zákazníci se totiž mohou díky boxům těšit na rychlejší a pohodlnější doručení svých objednávek. První One Box byl nainstalován na pražském Smíchově, zatím poslední pak v Praze Ďáblicích. One Boxy doplňují stávající síť výdejních boxů a míst, kam společnost We|Do své zásilky doručuje. Počet míst, kde si čeští zákazníci mohou své objednávky z platformy Allegro i mimo ni vyzvednout, se tak zvýší na více než 3 840.

„Pro naše zákazníky je doručování do výdejních boxů stabilně jedním z nejoblíbenějších způsobů dopravy a míra jejich využívání neustále roste. Spuštění naší vlastní sítě výdejních boxů, které zákazníkům přinesou jednotný zážitek, je proto přirozeným krokem, jak dále zvýšit pohodlí při nakupování a zároveň opět posunout celkovou kvalitu našich služeb,“ říká Jakub Kłoczewiak, provozní ředitel společnosti Allegro.

Snadno ovladatelné, a navíc šetrné vůči svému okolí

Výdejní One Boxy mají nejen intuitivní ovládání, ale také jsou navrženy tak, aby svým designem respektovaly životní prostředí českých měst. Napájeny jsou elektrickou energií z klasické elektrické sítě, přičemž elektřinu Allegro odebírá pouze od dodavatelů s ověřenou certifikací původu. Společnost zároveň své boxy vybavila senzory kvality ovzduší – zákazníci si tak mohou výsledky měření zkontrolovat on-line na mapě všech lokací. Allegro přesně označuje místa, kde smí kurýři zásilky vykládat, a zavádí také tiché otevírání a zavírání dvířek jednotlivých přihrádek One Boxu.

S cílem snížit spotřebu elektřiny a nepřispívat ke světelnému smogu je navíc osvětlení One Boxů aktivováno pouze v případě potřeby, pohybovým čidlem. Výdejní boxy disponují také bezbariérovým přístupem pro zákazníky s handicapem. Již brzy se pak zákazníci mohou těšit na řadu dalších funkcí, například na platbu na dobírku přímo přes platební terminál One Boxu nebo možnost zvolit si výšku přihrádky, do které si nakupující nechá svou objednávku doručit.

V tuto chvíli mohou zákazníci platit své objednávky na dobírku skrze platební bránu, jež je jim zprostředkována přes odkaz v notifikaci, která přijde e-mailem nebo přes SMS, jakmile je zásilka doručena do výdejního boxu a připravena k vyzvednutí. Do budoucna je v plánu také možnost platby na dobírku přímo v aplikaci Allegro.

We|Do se postupně mění na One by Allegro

Počínaje letošním létem budou moci čeští zákazníci sledovat rebranding logistické společnosti We|Do by Allegro na One by Allegro, čímž dojde k postupnému sjednocování logistických služeb spadajících pod společnost Allegro napříč všemi trhy, na nichž aktivně působí. V rámci rebrandingu tak budou postupně nahrazeny nejen uniformy kurýrů, ale také označení výdejních míst či logistických dep.

„We|Do doručilo v minulém roce úctyhodných 8,2 milionu zásilek a stalo se synonymem rychlého a spolehlivého doručení, nejen v rámci nákupů na allegro.cz, ale i jiných e-shopů mimo platformu, které jeho služeb využívají. Transformace na novou značku One by Allegro je pro nás vstupem do zcela nové etapy, v níž chceme dále posouvat standard doručování a přinášet tak našim zákazníkům možnost vybírat z milionů nabídek napříč kategoriemi. To vše s jistotou rychlého a pohodlného doručení do výdejních boxů, výdejních míst i na adresu zákazníka,“ komentuje Jakub Kłoczewiak.

Související články:

E-shop CZC.cz nekončí. Působí také na platformě allegro.cz

Doporučujeme

Komerční sdělení

Personalizace v logistice e-commerce – případová studie FM Logistic a Lindt

Personalizace produktů čím dál častěji přesahuje rámec oděvního, šperkařského nebo kosmetického průmyslu. Tento trend rychle roste rovněž v potravinářském sektoru, kde spotřebitelé očekávají, že si budou moci vytvořit produkty na míru podle svých individuálních preferencí. To je pro výrobce náročná výzva, ale také obrovská příležitost, jak si vybudovat loajalitu a vyniknout na trhu. Spolupráce společnosti […]

Soumrak nad EAN kódy?

V poslední době dostávám otázku, zda je SLUNO připraveno na přechod z klasických čárových EAN kódu na 2D kódy. Tento přechod bývá označován za největší změnu od zavedení automatické identifikace pomočí čárových kódů. Jelikož OBIS (náš obchodní informační systém) je určen primárně jako ERP pro maloobchodní společnosti, tak je to pro nás klíčová otázka a […]

Vánoční balicí sady STEPA – novinka od českého výrobce

Vánoce bez stresu – i při balení dárků. Naše nové vánoční balicí sady přinášejí vše, co lidé dnes hledají: jednoduchý výběr, sladěné barvy, krásný výsledek a jistotu, že dárky budou pod stromečkem vypadat dokonale. Praktická volba i malá radost navíc – „nice-to-have“, které se v sezóně mění v must-have. Co sada obsahuje 4× role (70×200 […]

Perfect Catering mění firemní akce v nezapomenutelné zážitky

Jsme tvůrci atmosféry, kde se branding klienta potkává s kulinářskou kreativitou. Kanapky ve firemních barvách, jedlé květy, kouřové efekty, originální koktejly, signature drinky a show barmanů – to vše už v Perfect Catering tvoří základ. V každém detailu hraje roli vizuální wow efekt, který přenese značku klienta přímo na talíř. Udáváme trendy, které spojují udržitelnost, […]

Břevnovský klášter, jedinečný prostor pro váš příští event

Hledáte reprezentativní místo pro vaši firemní akci, které nadchne hosty a zároveň nabídne skvělé zázemí? Objevte břevnovský klášter, místo s příběhem, noblesou a jedinečnou atmosférou, kde historie a moderní event management tvoří dokonalou harmonii. Reprezentativní prostory zvládnou malý workshop i velkou společenskou událost. Přízemí pojme až 300 osob: hlavní prostor Sala Terrena je ideální pro […]

Archiv komerčních sdělení

Aktuální vydání časopisu

Čtěte nové číslo Zboží&Prodej!


Zajistěte si svůj výtisk

TÝDENNÍ NEWSLETTER

 

Registrujte se k odběru newsletteru

Kalendář akcí

13.–14. 11. 2025, kongres Czech Retail Days, Praha

20.–22. 11. 2025, Gastro Sweet Fest, Praha

27.–28. 11. 2025, kongres Slovlog, Bratislava

16.–25. 1. 2026, Grüne Woche, Berlín

27.–28. 1. 2026, kongres Samoška, Olomouc

1.–4. 2. 2026, ISM, Kolín nad Rýnem

Profily

Obchod očima Jana Hübnera, zakladatele a CEO společnosti Shopingy: V nákupních centrech expandují polské značky a non-food diskontní řetězce

27. října 2025

Harald Tscherne, spolumajitel, Intersport Austria: Expanze bez udržitelného byznysu nedává smysl

20. října 2025
Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz

Šéfredaktor
Petr Hříbal
tel.: +420 733 559 503
e-mail: petr.hribal@atoz.cz

Web editorka
Gabriela Bachárová
tel.: +420 739 737 258
e-mail: gabriela.bacharova@atoz.cz

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
Newsletter
Přihlaste se k odběru newsletteru a mějte každý týden v e-mailové schránce přehled aktuálního dění v retailu.



© 2022. All Rights Reserved.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required