Společnost Traficon, která provozuje téměř dvě stovky prodejen napříč republikou, úspěšně dokončila rebranding. Sjednotila tak venkovní vizuální styl všech svých obchodů.
Prodejny společnosti Traficon nově oslovují zákazníky moderním a jednotným designem, s důrazem na světlé barvy a vzdušnost. Všechny také nyní zdobí nové logo. Cílem inovací je nejen posílit značku, ale především poskytnout nakupujícím nový zážitek postavený na prozákaznickém přístupu. Tato filozofie je ostatně klíčovou osou celého Traficonu. „Prozákaznický přístup je jednou z našich firemních hodnot a rebranding je toho dalším důkazem,“ komentuje David Zeman, marketingový manažer DT-holdingu, jehož je Traficon součástí.
Na celkovém rebrandingu se podílely tři renomované reklamní agentury. Firma ladila návrhy během loňského podzimu a zimy. Instalace nových prvků ve více než 150 prodejnách probíhala od letošního jara. Hlavní prvky rebrandingu zahrnují: nové logo (všechny prodejny nyní nesou nové logo Traficonu, které je umístěno na vnějších označeních i v interiérech prodejen, kde to prostor dovoluje), modernizaci výloh (byly očištěny od zbytečných a nevzhledných samolepek, tabulí a stojanů; výsledkem je čistější fasáda a svěží vzhled prodejen), jednotný vizuální styl (všechny prodejny byly přepracovány do jednotného vizuálního stylu, který využívá světlé barvy a otevřené výlohy, což posiluje pocit prostornosti).
Světlé barvy a vzdušné prostředí
Traficon při rebrandingu kladl důraz na použití světlých barev a vytvoření vzdušného prostředí, které zákazníkům zajišťuje příjemný pocit během nákupu. Firma nicméně nekončí u rebrandingu a chystá další novinky. „Jednotná a jasná komunikace se zákazníky je pro nás zásadní. Přicházíme proto také s novým brand manuálem pro externí komunikaci. Další fázi inovací představíme na podzim. Naši zákazníci se mají opravdu na co těšit,” dodává David Zeman.