V srpnovém kole soutěže Visa Czech Top Shop zvítězila znovuotevřená prodejna Tesco na pražské Národní třídě. Na druhém místě je obchod Pet Center v pražském Obchodním centru Černý Most. Třetí místo obsadila prodejna Celio v Obchodním centru Palladium v Praze. Dvanáct vítězů jednotlivých měsíců se setká v souboji o absolutního vítěze za rok 2024.
Znovuotevřená prodejna Tesco na Národní třídě je první v ČR s novým konceptem, který propojuje moderní design a ekologii. Design prodejny i nabízený sortiment byly vytvořené přímo na míru této konkrétní prodejně, jejímu umístění a zákazníkům, kteří zde nakupují. Kromě přírodních materiálů, jako jsou dřevo a kov, využívá úsporné LED osvětlení, ekologický systém chlazení s CO2 a elektrické pece.
Důraz na udržitelnost je nejenom v použitých materiálech a technologiích. Obchod daruje potravinové přebytky Potravinové bance pro Prahu a Středočeský kraj, čímž se zapojuje do boje proti plýtvání potravinami. Nechybí ani samoobslužné pokladny či interaktivní cenovky, které zjednodušují nákupní proces. Inspektoři ocenili velice dobře zvládnutou navigaci prodejnou a přehledné vystavení zboží.
Ráj pro milovníky domácích mazlíčků
Nově otevřená prodejna Pet Center nabízí komplexní sortiment potřeb pro domácí mazlíčky, od krmiva po hračky a doplňky. Tento moderní obchod se pyšní nejen širokou nabídkou, ale také unikátním designem zaměřeným na pohodlí zákazníků i jejich mazlíčků. Prodejna v Obchodním centru Černý Most zahrnuje poradenské služby ohledně výživy a péče a klade důraz na udržitelné produkty. Inspektoři v této prodejně ocenili její moderní vzhled a přehledné vystavení.
Stylová móda pro muže
Třetí místo obsadila prodejna Celio v Obchodním centru Palladium v Praze. Přináší stylovou francouzskou módu pro muže, zaměřenou na aktuální trendy a elegantní design. Nabízí široký výběr oblečení od casual po formální styl, včetně doplňků a obuvi. Prodejna se soustředí na vysokou kvalitu, pohodlí a zákaznický servis, který zahrnuje poradenství při výběru outfitu. Inspektoři v tomto případě ocenili moderní uspořádání prostoru, atraktivní vizuální merchandising a venkovní visibilitu obchodu.