Do marketingu společnosti Kaumy patřící do holdingu CE Industries nastoupil Břetislav Koláček. Jeho úkolem budou strategické změny spojené s rozvojem dvou klíčových značek společnosti Kaumy, tedy 4Slim a Hamánek.
Břetislav Koláček má dlouholeté zkušenosti s brand marketingem. Podílel se na budování značek Kofola, Rajec, Savo a v posledních letech zajišťoval marketing značky Bombus na trzích zdravé výživy napříč EU.
„Moc rád bych dal novou tvář značce 4Slim a upevnil její pozici leadera segmentu alternativního slazení na trhu. U značky Hamánek se zaměříme na rozšíření produktového portfolia pro děti a také na dlouhodobou komunikaci,“ uvádí ke své nové pozici Břetislav Koláček.
Čekankový originál je klíčovým produktem
Česká potravinářská společnost Kaumy oslavila v letošním roce 30. výročí svého založení. Podnik, který od prosince roku 2022 vlastní holding CE Industries podnikatele Jaroslava Strnada, chystá v následujících měsících významné novinky.
Klíčovým produktem firmy je Čekankový originál, přírodní sladidlo vyrobené unikátní patentovanou metodou z kořene čekanky. Vyniká mimořádně vysokým obsahem prospěšné vlákniny. Obsahuje až o 95 % méně cukru a 45 % méně kalorií ve srovnání s jinými přírodními sladidly.