
Flip Soukup se stal novým obchodním ředitelem v IT společnosti Imper, která firmám pomáhá nacházet, získávat a udržet B2B klienty pomocí chytrých dat. Manažer přichází z pozice nezávislého business konzultanta. V Imperu bude mít na starosti kromě obchodního týmu i udržení nebo posílení dynamického růstu společnosti založeného na akvizicích nových klientů.
Filip Soukup přichází do Imperu z pozice nezávislého business konzultanta, kde pomáhal s lepším fungování obchodních oddělení malým startupům i velkým společnostem jako T-Mobile, Conectart a ČSOB. Předtím působil na pozicích specialisty a konzultanta business developmentu a současně obchodního ředitele v konzultační společnosti Prospirio nebo jako business development manager společnosti Keramika Soukup, retailera zaměřeného na prodej koupelnového vybavení, obkladů a dlažby. Soukup natáčí vzdělávací videa pro obchodníky a současně je i garantem akce Czech On-line Expo.
Imper je hráčem na českém trhu data driven sales řešení, ke kterým patří databáze českých firem Merk nebo nástroj Leady spolehlivě identifikující B2B návštěvníky webu. Firma poskytuje svá datová řešení pro obchod a marketing široké škále oborů, které reprezentují i společnosti jako Rohlik.cz, Tesco Stores, Orlen Unipetrol nebo Mall.cz. a dalších více jak 2 000 firem. Filip Soukup do společnosti přichází, aby mohl plně uplatnit své zkušenosti z business developmentu a zároveň Imperu pomohl v dalším růstu a posilování pozice.
Cesta, jak si udržet zákazníky
„Imper patří mezi společnosti, které i přes své postavení na trhu neusínají na vavřínech, ale neustále hledají nové příležitosti, inovují své produkty a celkově posouvají hranice celého data driven sales, který je podle mě budoucností B2B obchodu nejen v Česku. Situace na trhu je v posledních letech turbulentní a firmy musí hledat cesty, jak si zákazníky získat a udržet. Právě proto budujeme silný key account tým, který pomáhá klientům maximálně využít potenciál našich nástrojů. Tento přístup chceme postupně integrovat i do našich aplikací a to tak, aby se staly opravdu každodenními nástroji obchodníků a průmyslovým standardem na B2B trhu. Další posun celého obchodu pro mě bude velkou výzvou a moc se na ni těším,” vysvětluje Filip Soukup.
„Filip byl pro nás ideální kandidát na pozici obchodního ředitele. Jako konzultant pomáhal vylepšovat a optimalizovat obchodní oddělení ve startupech, středních firmách i nadnárodních korporacích a my věříme, že své zkušenosti u nás zúročí. Náš obchodní tým je zkušený a funguje velice dobře, proto jsme hledali takovou osobnost, která ho dokáže řídit a zajistí minimálně kontinuitu v dobré práci, kterou celý obchod odvádí. Filipa nečekají vůbec lehké úkoly. Mezi ty hlavní bude patřit udržení nebo zrychlení dynamického růstu firmy, představení velkých produktových novinek i chystaný rebranding společnosti,“ zakončuje Miloš Myšička, provozní ředitel společnosti Imper.