Soutěž Visa Czech Top Shop i v únoru pokračovala v oceňování prodejen, které vynikají nejen kvalitním sortimentem, ale především zákaznickým zážitkem. První místo patří novému beauty konceptu Bjut by Dr.Max, druhé kyjovské prodejně Skvělá káva a třetí obchodu Super Granule.cz. Dvanáct vítězů jednotlivých měsíců se setká v souboji o absolutního vítěze za rok 2025.
Nový beauty koncept Bjut by Dr.Max v soutěži Visa Czech Top Shop získal první místo díky propojení sofistikovaného retailu s prvky kosmetického studia. Prodejna v nákupním centru Westfield Chodov se pyšní propracovaným designem, který působí elegantně a harmonicky, čímž vytváří klidné prostředí pro zákazníky. Kromě široké nabídky kosmetických produktů pro pleť, tělo a vlasy se zde zákazníci mohou objednat na různé kosmetické procedury, jako jsou diagnostikování pleti, odborné poradenství nebo aplikace vybraných produktů přímo v prodejně.
Tento inovativní přístup, který spojuje nákupní zážitek s profesionální péčí, posouvá beauty retail na novou úroveň. Vizuálně atraktivní vystavení produktů, moderní digitální prvky a zákaznický servis jen podtrhují prémiovost tohoto konceptu.
Ocenění za Bjut by Dr.Max převzala Hana Bambulová. Akce se zúčastnili také Josef Kunčar ze společnosti Visa, Adam Klofáč z Moris Design a Ziemowit Górzny z eService.
Bjut by Dr.Max představuje odvážný a inovativní krok známé lékárenské sítě do světa beauty retailu. Tato prodejna spojuje moderní technologie, prémiové produkty a elegantní design, aby zákazníkům nabídla více než jen nákup. Kromě prodeje poskytuje Bjut přímo na místě i kosmetické služby, a stává se tak komplexním centrem krásy. Promyšlené osvětlení, přehledné uspořádání a interaktivní prvky ukazují, jak by mohl vypadat moderní kamenný obchod s kosmetikou.
„Ráda bych poděkovala za ocenění Visa Czech Top Shop, které jsme převzali. Přestože Dr.Max působí na trhu téměř 20 let, Bjut pro nás znamenal zcela nový směr. A dnešní ocenění potvrzuje, že jsme se vydali správnou cestou. Děkuji všem kolegyním a kolegům, kteří věnovali obrovské úsilí tomu, abychom mohli Bjut otevřít bez kompromisů,“ uvádí Hana Bambulová.
Josef Kunčar, ředitel akceptace a acquiringu společnosti Visa pro Českou republiku, oceňuje inovace v maloobchodu: „Jsem rád, že díky soutěži Visa Czech Top Shop můžeme být svědky zrodu takto inovativních projektů. Gratuluji prodejně Bjut k únorovému vítězství a přeji mnoho úspěchů ve finále.“
Adam Klofáč z Moris Design, zlatý partner soutěže pro rok 2025, oceňuje odvahu a progresivní přístup týmu Dr.Max: „S hrdostí sledujeme posouvání hranic retailu v rámci soutěže Visa Czech Top Shop již od jejího počátku. Prodejna Bjut by Dr.Max je plná moderních technologií a inovací. Děkujeme celému týmu za odvahu přinést takový koncept na český trh.“
Ziemowit Górzny ze společnosti eService, která je součástí skupiny Global Payments, dodává: „Jsme hrdí, že jsme partnerem tak inovativní společnosti, jakou je Dr.Max. Přejeme jim hodně úspěchů nejen v následujícím roce, ale i ve finále soutěže Visa Czech Top Shop.“
Únorové vítězství zajistilo prodejně Bjut by Dr.Max místo mezi finalisty letošního ročníku soutěže. Spolu s dalšími jedenácti vítězi se utká o titul celkového vítěze Visa Czech Top Shop 2025.





Kávová oáza v srdci Kyjova
Prodejna Skvělá káva si druhé místo v soutěži zasloužila díky kombinaci prodeje vysoce kvalitní italské a francouzské kávy s autentickým gurmánským zážitkem. Zákazníci si zde mohou kromě širokého sortimentu balené kávy a delikates vychutnat šálek čerstvě připravené kávy ve vnitřním či venkovním prostředí. Prodejna pravidelně pořádá ochutnávky italských produktů, jako jsou olivové oleje, čímž rozšiřuje svou nabídku a přibližuje zákazníkům tradiční středomořské chutě.
Nechybí ani typické italské pečivo jako ciabatta nebo panettone či nápoj prosecco, což dotváří celkový koncept prodejny. Přehledné uspořádání zboží, jasné značení sortimentu a ochotný personál vytvářejí z prodejny místo, které vytváří prostor pro gurmánský zážitek.
![]()
Specializovaný ráj pro chovatele
Pražská prodejna Super Granule.cz si třetí místo v soutěži Visa Czech Top Shop získala díky specializací na krmivo a doplňky pro domácí mazlíčky. Prostor je koncipován tak, aby zákazníci snadno našli přesně to, co zvířata potřebují – od kvalitních granulí po speciální výživové doplňky. Přehledné uspořádání regálů, široká nabídka produktů a možnost konzultace s ochotným personálem dělají z nakupování příjemnou zkušenost. Tento specializovaný koncept ukazuje, že i v segmentu pet food lze vytvořit zákaznicky orientovaný retail na vysoké úrovni.
![]()





