logo

  • Zprávy
    • Moderní trh
    • Tradiční trh
    • E-commerce
    • Čerpací stanice
    • Nákupní centra
    • Dodavatelé
    • Spotřebitelé
    • Personálie
    • Ze zahraničí
    • Fotogalerie
  • Události
  • Profily
    • Rozhovory
    • Obchod očima…
    • Nákupčí
    • Mladí v retailu
    • Prodejny
    • Žena v retailu
  • Publicistika
    • CatScan
    • Data
    • Téma
    • Komentáře
  • Blog
    • In-store komunikace
    • Na tradičním trhu
    • Lidské zdroje
    • Trh pod lupou
  • Časopis
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Výzkum mezi čtenáři
    • Distribuce
    • Předplatné
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • Newsletter
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletteru
  • Speciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Jak se spojit
    • Odkazy
  • Nezávislé ocenění důvěry českých spotřebitelů Nejdůvěryhodnější značka 2025 vyhlásilo výsledky...
  • Společnost Vivantis působící na poli beauty e-commerce otevřela svou první kamennou prodejnu v...
  • Personalizace produktů čím dál častěji přesahuje rámec oděvního, šperkařského nebo kosmetického...
  • Společnost Unibail-Rodamco-Westfield (URW) otevřela rebrandované nákupní centrum Westfield Černý...

Matúš Karaffa je ředitelem e-shopu Spokojený pes

27. března 2025
Zprávy 0
937
Matúš Karaffa je ředitelem e-shopu Spokojený pes

E-shop Spokojený pes, který nabízí chovatelské potřeby, má nového ředitele. Po dvaceti letech předává zakladatelka a dosavadní CEO Soňa Fialková vedení společnosti Matúši Karaffovi. Ten přichází s bohatými zkušenostmi v oblasti e-commerce. Jako cíl si stanovil přivést Spokojeného psa k miliardovému obratu. Plánuje další expanze, rozšíření služeb a posílení pozice e-shopu na českém i slovenském trhu.

E-shop Spokojený pes založila v roce 2005 Soňa Fialková a nyní dosahuje téměř 650milionového obratu, provozuje vlastní dovážkovou službu Rychlý pes a pro své zákazníky doposud otevřel tři kamenné prodejny. Majitelka se po 20 letech v čele firmy rozhodla odejít a věnovat se novým aktivitám. „Spokojený pes v roce 2025 slaví 20 let a já jsem se k tomuto výročí rozhodla vystoupit ze své komfortní zóny a opustit místo šéfa,” uvádí ke svému odchodu Soňa Fialková.

Přečtěte si také
Češi si oblíbili automatizované 24/7 prodejny, Coop jich má už dvacet, letos otevře 80 nových
Coop

Matúš Karaffa vystudoval Vysokou školu ekonomickou v Praze a již během studií v roce 2009 spoluzaložil Feedo.cz, ze kterého postupně vybudoval středoevropský e-shop s kojeneckou výživou a dětskými potřebami. Pod jeho vedením se společnost transformovala z „garážového start-upu” o jednom člověku na firmu s obratem 650 milionů korun, expandovala do Polska a na Slovensko a následně se stala součástí německé skupiny Windeln.de. Matúš Karaffa stojí také za menšími projekty, jako je peevo.cz nebo chytrazed.cz.

„Matúš byl pro nás jasná volba. Sám si prošel budováním velkého e-shopu a jeho řízením. Mohl tak převzít vedení společnosti, aniž by se musel učit klíčovým dovednostem. Navíc jsme kdysi krátce spolupracovali a tušila jsem, že si lidsky sedne s firemní kulturou, respektive s týmem Spokojeného Psa,” dodává Soňa Fialková.

Přečtěte si také
Vítězem únorového kola soutěže Visa Czech Top Shop je první pobočka drogerie Hebe
Visa Czech Top Shop

„Nabídka mi přišla v pravý čas a nešla odmítnout. Spokojený pes je stabilní, rozjetá a dobře fungující firma. Předání tak bylo téměř bezbolestné a těším se, kam můžeme Spokojeného psa dál posouvat,” říká ke své nové pozici nastupující CEO Matúš Karaffa a současně dodává: „Myslím, že mou výhodou je to, že jsem si prošel opravdu všemi fázemi e-commerce a díky tomu rozumím, jak se firma rozvíjí a mění se s tím i její potřeby. Věřím, že majitele Spokojeného psa oslovil také můj drive firmu rozvíjet, nebát se zkoušet nové věci a zároveň za ni nést zodpovědnost.”

Kontinuita a nové výzvy

Spokojený pes v loňském roce dosáhl obratu 640 milionů korun a dlouhodobě se drží na pozici lídra českého trhu s chovatelskými potřebami. E-shop buduje svou značku s důrazem na kvalitu nabízeného zboží a zákaznickou péči.

Firma chce pod novým vedením dále pokračovat v růstu, rozšiřovat služby pro zákazníky i vlastní produktové portfolio. „Mým cílem je firmu posunout dál. Už teď pro zákazníky chystáme například rozšíření sítě kamenných prodejen, chceme posílit naši pozici na Slovensku a nebráníme se ani potenciální geografické expanzi. Optikou čísel bych rád v nejbližších letech postupně dosáhl obratu jedné miliardy korun,” přibližuje své plány nový CEO Spokojeného psa.

Související články:

CoopČeši si oblíbili automatizované 24/7 prodejny, Coop jich má už dvacet, letos otevře 80 nových Visa Czech Top ShopVítězem únorového kola soutěže Visa Czech Top Shop je první pobočka drogerie Hebe Distributor krmiv Dibaq zakazoval nižší ceny, zaplatí za to osm milionů korun

Doporučujeme

Komerční sdělení

Personalizace v logistice e-commerce – případová studie FM Logistic a Lindt

Personalizace produktů čím dál častěji přesahuje rámec oděvního, šperkařského nebo kosmetického průmyslu. Tento trend rychle roste rovněž v potravinářském sektoru, kde spotřebitelé očekávají, že si budou moci vytvořit produkty na míru podle svých individuálních preferencí. To je pro výrobce náročná výzva, ale také obrovská příležitost, jak si vybudovat loajalitu a vyniknout na trhu. Spolupráce společnosti […]

Soumrak nad EAN kódy?

V poslední době dostávám otázku, zda je SLUNO připraveno na přechod z klasických čárových EAN kódu na 2D kódy. Tento přechod bývá označován za největší změnu od zavedení automatické identifikace pomočí čárových kódů. Jelikož OBIS (náš obchodní informační systém) je určen primárně jako ERP pro maloobchodní společnosti, tak je to pro nás klíčová otázka a […]

Vánoční balicí sady STEPA – novinka od českého výrobce

Vánoce bez stresu – i při balení dárků. Naše nové vánoční balicí sady přinášejí vše, co lidé dnes hledají: jednoduchý výběr, sladěné barvy, krásný výsledek a jistotu, že dárky budou pod stromečkem vypadat dokonale. Praktická volba i malá radost navíc – „nice-to-have“, které se v sezóně mění v must-have. Co sada obsahuje 4× role (70×200 […]

Perfect Catering mění firemní akce v nezapomenutelné zážitky

Jsme tvůrci atmosféry, kde se branding klienta potkává s kulinářskou kreativitou. Kanapky ve firemních barvách, jedlé květy, kouřové efekty, originální koktejly, signature drinky a show barmanů – to vše už v Perfect Catering tvoří základ. V každém detailu hraje roli vizuální wow efekt, který přenese značku klienta přímo na talíř. Udáváme trendy, které spojují udržitelnost, […]

Břevnovský klášter, jedinečný prostor pro váš příští event

Hledáte reprezentativní místo pro vaši firemní akci, které nadchne hosty a zároveň nabídne skvělé zázemí? Objevte břevnovský klášter, místo s příběhem, noblesou a jedinečnou atmosférou, kde historie a moderní event management tvoří dokonalou harmonii. Reprezentativní prostory zvládnou malý workshop i velkou společenskou událost. Přízemí pojme až 300 osob: hlavní prostor Sala Terrena je ideální pro […]

Archiv komerčních sdělení

Aktuální vydání časopisu

Čtěte nové číslo Zboží&Prodej!


Zajistěte si svůj výtisk

TÝDENNÍ NEWSLETTER

 

Registrujte se k odběru newsletteru

Kalendář akcí

13.–14. 11. 2025, kongres Czech Retail Days, Praha

20.–22. 11. 2025, Gastro Sweet Fest, Praha

27.–28. 11. 2025, kongres Slovlog, Bratislava

16.–25. 1. 2026, Grüne Woche, Berlín

27.–28. 1. 2026, kongres Samoška, Olomouc

1.–4. 2. 2026, ISM, Kolín nad Rýnem

Profily

Obchod očima Jana Hübnera, zakladatele a CEO společnosti Shopingy: V nákupních centrech expandují polské značky a non-food diskontní řetězce

27. října 2025

Harald Tscherne, spolumajitel, Intersport Austria: Expanze bez udržitelného byznysu nedává smysl

20. října 2025
Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz

Šéfredaktor
Petr Hříbal
tel.: +420 733 559 503
e-mail: petr.hribal@atoz.cz

Web editorka
Gabriela Bachárová
tel.: +420 739 737 258
e-mail: gabriela.bacharova@atoz.cz

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
Newsletter
Přihlaste se k odběru newsletteru a mějte každý týden v e-mailové schránce přehled aktuálního dění v retailu.



© 2022. All Rights Reserved.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required