logo

  • Zprávy
    • Moderní trh
    • Tradiční trh
    • E-commerce
    • Čerpací stanice
    • Nákupní centra
    • Dodavatelé
    • Spotřebitelé
    • Personálie
    • Ze zahraničí
    • Fotogalerie
  • Události
  • Profily
    • Rozhovory
    • Obchod očima…
    • Nákupčí
    • Mladí v retailu
    • Prodejny
    • Žena v retailu
  • Publicistika
    • CatScan
    • Data
    • Téma
    • Komentáře
  • Blog
    • In-store komunikace
    • Na tradičním trhu
    • Lidské zdroje
    • Trh pod lupou
  • Časopis
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Výzkum mezi čtenáři
    • Distribuce
    • Předplatné
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • Newsletter
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletteru
  • Speciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Jak se spojit
    • Odkazy
  • Nezávislé ocenění důvěry českých spotřebitelů Nejdůvěryhodnější značka 2025 vyhlásilo výsledky...
  • Společnost Vivantis působící na poli beauty e-commerce otevřela svou první kamennou prodejnu v...
  • Personalizace produktů čím dál častěji přesahuje rámec oděvního, šperkařského nebo kosmetického...
  • Společnost Unibail-Rodamco-Westfield (URW) otevřela rebrandované nákupní centrum Westfield Černý...

Osobnější a chytřejší. Zalando Asistent přináší hlubší personalizaci či povědomí o kontextu

3. dubna 2025
Zprávy 0
556
Osobnější a chytřejší. Zalando Asistent přináší hlubší personalizaci či povědomí o kontextu

Společnost Zalando přichází s aktualizací svého nástroje Zalando Asistent založeného na umělé inteligenci, jehož možnosti rozšířila o nový vzhled, pokročilejší personalizaci a lepší porozumění kontextu. Nově tak nabízí ještě relevantnější a bezproblémovější módní doporučení.

Nástroj s podporou AI je v provozu od října 2024 přihlášeným zákazníkům v Česku a na všech 25 trzích v lokálních jazycích. Doposud jej využily více než dva miliony zákazníků, kteří se nechali inspirovat a našli zboží, které se jim líbí. Aktualizovaný nástroj je k dispozici na webu i v aplikaci.

Přečtěte si také
Fashion Arena Prague Outlet hlásí meziroční nárůst obratu o 4,5 %
fashion aréna

Díky novému vzhledu je interakce ještě atraktivnější a hladce se v ní snoubí styl s funkčností. Ať už zákazníci hledají inspiraci nebo konkrétní produkty, vylepšený vizuál asistenta zajišťuje lepší a příjemnější uživatelský zážitek. Barevnější a dynamičtější design aktualizovaného asistenta je v souladu s novou strategií positioningu značky Zalando.

Hlubší personalizace

Zalando Asistent je nově propojen s účty zákazníků, což mu umožňuje porozumět individuálním preferencím a historii nákupů. Tato hlubší úroveň personalizace umožňuje relevantnější a na míru šitá doporučení. Během pilotní fáze společnost zaznamenala 40% nárůst interakcí s vysokou hodnotou, například lajk nebo přidání na kartu, což ukazuje, jak relevantní a personalizované návrhy zlepšují nákupní cestu a zvyšují spokojenost zákazníků.

Povědomí o kontextu

Dalším klíčovým pokrokem je povědomí o kontextu. Nástroj nyní dokáže rozpoznat, kde se zákazníci v rámci platformy Zalando nacházejí, a podle toho jim nabídnout přizpůsobené podněty ke konverzaci. Pokud si například zákazník prohlíží sekci s džínami a otevře Asistenta, ten to rozpozná pomocí výzev typu: Vidím, že se zajímáte o dámské džíny. A nabídne relevantní dotazy jako například: Ukaž mi rozšířené džíny. Tato úroveň kontextové inteligence usnadňuje zákazníkům najít přesně to, co potřebují.

Související články:

fashion arénaFashion Arena Prague Outlet hlásí meziroční nárůst obratu o 4,5 % Značka Sinsay pokračuje v expanzi Zalando uvádí na český trh asistenta s umělou inteligencí, zákazníkům doporučí vhodné oblečení Češi mají při nákupech módy menší přístup k technologickým trendům, více hledí na cenu a kupují méně položek

Doporučujeme

Komerční sdělení

Personalizace v logistice e-commerce – případová studie FM Logistic a Lindt

Personalizace produktů čím dál častěji přesahuje rámec oděvního, šperkařského nebo kosmetického průmyslu. Tento trend rychle roste rovněž v potravinářském sektoru, kde spotřebitelé očekávají, že si budou moci vytvořit produkty na míru podle svých individuálních preferencí. To je pro výrobce náročná výzva, ale také obrovská příležitost, jak si vybudovat loajalitu a vyniknout na trhu. Spolupráce společnosti […]

Soumrak nad EAN kódy?

V poslední době dostávám otázku, zda je SLUNO připraveno na přechod z klasických čárových EAN kódu na 2D kódy. Tento přechod bývá označován za největší změnu od zavedení automatické identifikace pomočí čárových kódů. Jelikož OBIS (náš obchodní informační systém) je určen primárně jako ERP pro maloobchodní společnosti, tak je to pro nás klíčová otázka a […]

Vánoční balicí sady STEPA – novinka od českého výrobce

Vánoce bez stresu – i při balení dárků. Naše nové vánoční balicí sady přinášejí vše, co lidé dnes hledají: jednoduchý výběr, sladěné barvy, krásný výsledek a jistotu, že dárky budou pod stromečkem vypadat dokonale. Praktická volba i malá radost navíc – „nice-to-have“, které se v sezóně mění v must-have. Co sada obsahuje 4× role (70×200 […]

Perfect Catering mění firemní akce v nezapomenutelné zážitky

Jsme tvůrci atmosféry, kde se branding klienta potkává s kulinářskou kreativitou. Kanapky ve firemních barvách, jedlé květy, kouřové efekty, originální koktejly, signature drinky a show barmanů – to vše už v Perfect Catering tvoří základ. V každém detailu hraje roli vizuální wow efekt, který přenese značku klienta přímo na talíř. Udáváme trendy, které spojují udržitelnost, […]

Břevnovský klášter, jedinečný prostor pro váš příští event

Hledáte reprezentativní místo pro vaši firemní akci, které nadchne hosty a zároveň nabídne skvělé zázemí? Objevte břevnovský klášter, místo s příběhem, noblesou a jedinečnou atmosférou, kde historie a moderní event management tvoří dokonalou harmonii. Reprezentativní prostory zvládnou malý workshop i velkou společenskou událost. Přízemí pojme až 300 osob: hlavní prostor Sala Terrena je ideální pro […]

Archiv komerčních sdělení

Aktuální vydání časopisu

Čtěte nové číslo Zboží&Prodej!


Zajistěte si svůj výtisk

TÝDENNÍ NEWSLETTER

 

Registrujte se k odběru newsletteru

Kalendář akcí

13.–14. 11. 2025, kongres Czech Retail Days, Praha

20.–22. 11. 2025, Gastro Sweet Fest, Praha

27.–28. 11. 2025, kongres Slovlog, Bratislava

16.–25. 1. 2026, Grüne Woche, Berlín

27.–28. 1. 2026, kongres Samoška, Olomouc

1.–4. 2. 2026, ISM, Kolín nad Rýnem

Profily

Obchod očima Jana Hübnera, zakladatele a CEO společnosti Shopingy: V nákupních centrech expandují polské značky a non-food diskontní řetězce

27. října 2025

Harald Tscherne, spolumajitel, Intersport Austria: Expanze bez udržitelného byznysu nedává smysl

20. října 2025
Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz

Šéfredaktor
Petr Hříbal
tel.: +420 733 559 503
e-mail: petr.hribal@atoz.cz

Web editorka
Gabriela Bachárová
tel.: +420 739 737 258
e-mail: gabriela.bacharova@atoz.cz

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
Newsletter
Přihlaste se k odběru newsletteru a mějte každý týden v e-mailové schránce přehled aktuálního dění v retailu.



© 2022. All Rights Reserved.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required