logo

  • Zprávy
    • Moderní trh
    • Tradiční trh
    • E-commerce
    • Čerpací stanice
    • Nákupní centra
    • Dodavatelé
    • Spotřebitelé
    • Personálie
    • Ze zahraničí
    • Fotogalerie
  • Události
  • Profily
    • Rozhovory
    • Obchod očima…
    • Nákupčí
    • Mladí v retailu
    • Prodejny
    • Žena v retailu
  • Publicistika
    • CatScan
    • Data
    • Téma
    • Komentáře
  • Blog
    • In-store komunikace
    • Na tradičním trhu
    • Lidské zdroje
    • Trh pod lupou
  • Časopis
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Výzkum mezi čtenáři
    • Distribuce
    • Předplatné
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • Newsletter
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletteru
  • Speciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Jak se spojit
    • Odkazy
  • Budově Nových koupelen v areálu Dolu Hlubina vdechne rodinná společnost Kofola ČeskoSlovensko...
  • Síť francouzských pekařství Paul a Too Good To Go, společnost se sociálním dopadem, navazují...
  • Obchodní řetězec Kaufland oznamuje zahájení spolupráce s českou kapelou Jelen. Skladba...
  • Společnost Tesco Stores ČR přichází před grilovací sezonou s novinkami, které zahrnují jak...

Iniciativa radí, jak úspěšně prodávat oblíbené muškáty

25. dubna 2025
Zprávy 0
266
Iniciativa radí, jak úspěšně prodávat oblíbené muškáty

Úspěšná prezentace produktu vyvolává emoce, ovlivňuje nákupní rozhodnutí a prokazatelně zvyšuje prodej. Zejména v zeleném odvětví hraje ústřední roli, protože návštěva zahradního centra, maloobchodní prodejny nebo květinářství je zážitkem pro lidské smysly. Právě zde se mohou rostliny naplno prezentovat a být inspirací pro navrhování zahrad, balkonů a teras. Muškáty nabízejí obrovský potenciál. Jou všestranné, snadno se udržují a jsou k dostání v široké škále barev, které uspokojí každého. Při správné prezentaci je lze umístit jako moderní, všestrannou kvetoucí rostlinu a maximálně využít prodejních příležitostí.

Podle nejnovějších údajů z trhu jsou muškáty i nadále jedním z nejdůležitějších tahounů prodeje v segmentu záhonových a balkonových květin. Díky své atraktivitě pro velké množství kupujících jsou pro maloobchodníky neocenitelné. Odborníci z iniciativy Pelargonium for Europe (PfE) odhalují, jak velký je potenciál prodeje muškátů, a poskytují praktické tipy pro efektivní představení této klasické rostliny. PfE rovněž podporuje obchodníky různými bezplatnými marketingovými nabídkami.

Přečtěte si také
Bauhaus usnadňuje orientaci v prodejnách, vylepšuje e-shop a nově doručuje na více než 15 000 výdejních míst

Velký potenciál

Muškáty jsou nejen nejprodávanějšími rostlinami v segmentu záhonových a balkonových rostlin, ale nabízejí také příležitosti ke zvýšení prodeje. Široká škála barev a tvarů, bohatství květů, odolnost, dlouhá životnost a snadná péče je činí atraktivními pro celou řadu kupujících. Lidé žijící v městských bytech s balkony, majitelé venkovských zahrad a firemní zákazníci z oblasti hotelnictví, gastronomie a městské zeleně se stále častěji rozhodují pro snadno udržovatelné, odolné a dlouho kvetoucí rostliny.

Muškáty jsou také atraktivní pro zákazníky, kteří se zabývají udržitelným rozvojem. Jejich místní produkce, dlouhá životnost, odolnost vůči vysokým teplotám a malá náchylnost ke škůdcům a chorobám jsou v souladu se současnými spotřebitelskými trendy.

Přečtěte si také
Bauhaus otevřel už deváté odborné centrum v Ústí nad Labem

Vzbudit emoce a motivovat ke koupi

Zákazníci si nekupují jen muškáty, ale i představu o tom, jak jim zpříjemní domov. Tuto vizi jim pomáhají naplnit kreativní expozice v prodejně. Pečlivě naaranžované terasy a balkony osázené okenní truhlíky nebo promyšlené kombinace rostlin usnadňují rozhodování o koupi. Prodej zvyšují také hotové sady rostlin s odpovídajícími květináči a doplňkovými rostlinami.

Informační tabule s tipy na péči, informace o původu nebo nápady na kreativní design dodávají odbornost a povzbuzují k pěstování muškátů. Maloobchodníci mohou najít spoustu užitečných informací a materiálů na adrese pfe-trade.com/cs/. K dispozici jsou také poutavé POS materiály ke stažení zdarma.

Na adrese youtube.com/@mygeranium686 nabízí iniciativa PfE také inspirativní videa s tipy pro péči a nápady na aranžování. Specializovaní prodejci je mohou promítat na obrazovkách ve svých prodejnách nebo je zveřejňovat na webových stránkách a sociálních sítích.

Kromě toho lze využít potenciál křížového prodeje umístěním kvalitního kompostu, hnojiva nebo různých květináčů vedle výstavních ploch.

Posílení digitální prezence

Kromě fyzické přítomnosti na prodejním místě je klíčová i digitální viditelnost. Studie ukazují, že sociální média výrazně ovlivňují nákupní rozhodování. Kreativní vystavení se stylovými doplňky motivují zákazníky sledující trendy k pořizování fotografií a jejich sdílení. To nejen podporuje prodej, ale také zvyšuje on-line viditelnost produktů.

Prodejci mohou také sami využívat sociální média ke sdílení poutavých ukázek výsadby, nápadů pro kutily nebo odborných znalostí ohledně péče o muškáty. Interaktivní formáty na Facebooku, jako jsou živé konzultace nebo výukové programy, také zvyšují loajalitu zákazníků a povzbuzují k nákupům.

Inspiraci pro příspěvky na sociálních sítích mohou prodejci najít na různých kanálech iniciativy PfE na Facebooku, Instagramu, Pinterestu a YouTube. Specializovaní prodejci mohou obsah upravit pro své vlastní účely a sdílet jej na svých vlastních kanálech. To jim dává příležitost, jak s malým úsilím učinit svou vlastní komunikaci na sociálních sítích živou a poutavou.

Muškáty jako hnací síla prodeje

Muškáty jsou mnohem víc než jen klasika. Díky vhodnému prezentování produktů a podpoře rozsáhlé nabídky bezplatných marketingových nástrojů iniciativy PfE se stanou tahounem pozornosti a prodeje. Zahradní centra, květinářství a maloobchodní prodejny mohou plně využít potenciál této všestranné a snadno udržovatelné rostliny pomocí inspirativních dekorací, cílené komunikace se zákazníky a digitálního zviditelnění. Strategické vystavení produktů nejen zvyšuje prodej, ale také představuje muškáty jako moderní, atraktivní a univerzální rostliny, které by neměly chybět v žádném venkovním prostoru.

Související články:

Bauhaus usnadňuje orientaci v prodejnách, vylepšuje e-shop a nově doručuje na více než 15 000 výdejních míst Bauhaus otevřel už deváté odborné centrum v Ústí nad Labem Novým generálním ředitelem Hecht Motors je Richard Vlček

Doporučujeme

Komerční sdělení

Voděodolný papír od Smurfit Westrock!

Smurfit Westrock vyvinul inovativní a udržitelný voděodolný papír. AquaStop™ je součástí nového portfolia TechniPaper® společnosti Smurfit Westrock, které se skládá z řady vysoce výkonných papírů navržených tak, aby zvládly i ty nejsložitější dodavatelské řetězce. Papír AquaStop™ je voděodolný díky speciální vrstvě, která je aplikována během výrobního procesu. Na rozdíl od mnoha jiných nátěrů neohrožuje recyklovatelnost […]

Květnový veletrh World of Private Label 2025 představí inovace a trendy ve světě privátních značek

Letos v květnu se Amsterdam stane centrem odvětví privátních značek. Na veletrhu World of Private Label 2025 se v kongresovém centru RAI sejde přes 30 000 profesionálů z více než 125 zemí. Přes 3 100 vystavovatelů ze 75 zemí představí širokou škálu potravinářských i nepotravinářských výrobků odrážejících neustálý růst privátních značek. Maloobchodníci ze supermarketů, hypermarketů, […]

Zaregistrujte se nyní na Free From Specialty Food & Wine 2025 ve Vídni

Registrace na Free From Specialty Food & Wine 2025 je nyní otevřena, jedná se o přední B2B veletrh v Evropě pro zdravé, bezalergenní, veganské, rostlinné a speciality potraviny a nápoje. Akce se bude konat 17. a 18. června 2025 ve Vídni v Rakousku. Tento dvoudenní veletrh přivítá více než 5 000 odborníků z oblasti potravin, […]

Archiv komerčních sdělení

Aktuální vydání časopisu

Čtěte nové číslo Zboží&Prodej!


Zajistěte si svůj výtisk

TÝDENNÍ NEWSLETTER

 

Registrujte se k odběru newsletteru

Kalendář akcí

13.–15. 5. 2025, veletrh Reklama Polygraf Obaly, Praha

15. 5. 2025, New Food Forum, Praha

15.–18. 5. 2025, Czech Food Expo, České Budějovice

20.–21. 5. 2025, veletrh PLMA’s World of Private Label, Amsterdam

27.–31. 5. 2025, Thaifex – Anuga Asia, Bangkok

Profily

David McCabe, country retail manager, IKEA Česká republika, Maďarsko a Slovensko: Všechny naše metriky jsou na vzestupu

7. května 2025

Obchod očima Jana Vetyšky, výkonného ředitele APEK: Férové české e-shopy jsou pod tlakem zahraničních tržišť

25. dubna 2025
Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz

Šéfredaktor
Petr Hříbal
tel.: +420 733 559 503
e-mail: petr.hribal@atoz.cz

Web editorka
Gabriela Bachárová
tel.: +420 739 737 258
e-mail: gabriela.bacharova@atoz.cz

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
Newsletter
Přihlaste se k odběru newsletteru a mějte každý týden v e-mailové schránce přehled aktuálního dění v retailu.



© 2022. All Rights Reserved.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required