logo

  • Zprávy
    • Moderní trh
    • Tradiční trh
    • E-commerce
    • Čerpací stanice
    • Nákupní centra
    • Dodavatelé
    • Spotřebitelé
    • Personálie
    • Ze zahraničí
    • Fotogalerie
  • Události
  • Profily
    • Rozhovory
    • Obchod očima…
    • Nákupčí
    • Mladí v retailu
    • Prodejny
    • Žena v retailu
  • Publicistika
    • CatScan
    • Data
    • Téma
    • Komentáře
  • Blog
    • In-store komunikace
    • Na tradičním trhu
    • Lidské zdroje
    • Trh pod lupou
  • Časopis
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Výzkum mezi čtenáři
    • Distribuce
    • Předplatné
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • Newsletter
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletteru
  • Speciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Jak se spojit
    • Odkazy
  • Nezávislé ocenění důvěry českých spotřebitelů Nejdůvěryhodnější značka 2025 vyhlásilo výsledky...
  • Společnost Vivantis působící na poli beauty e-commerce otevřela svou první kamennou prodejnu v...
  • Personalizace produktů čím dál častěji přesahuje rámec oděvního, šperkařského nebo kosmetického...
  • Společnost Unibail-Rodamco-Westfield (URW) otevřela rebrandované nákupní centrum Westfield Černý...

Zalando zavádí věrnostní program Plus pro české zákazníky

12. května 2025
Zprávy 0
1058
Zalando zavádí věrnostní program Plus pro české zákazníky

Společnost Zalando, platforma pro módu a životní styl, zavedla od začátku května bezplatný věrnostní program pod názvem Plus. Ten odměňuje aktivitu uživatelů body, které odemykají různé úrovně výhod. 

V rámci věrnostního programu mohou zákazníci získávat body nejen za nákupy, ale také za celkovou aktivitu – například za přihlášení k odběru newsletteru. Každou aktivitou uživatelé získají body, které jim umožní odemknout čtyři různé úrovně výhod, a po dosažení určitého milníku se otevřou další výhody. Mezi ty patří speciální nabídky a slevy, narozeninové poukazy, rychlejší přístup k módním novinkám jak na Zalando, tak na Lounge by Zalando a pozvánky na speciální akce.

Přečtěte si také
Zalando uvádí na český trh asistenta s umělou inteligencí, zákazníkům doporučí vhodné oblečení

Program Zalando Plus se rozšiřuje na Lounge by Zalando a umožňuje členům získávat body za jejich aktivity a nákupy na této platformě a využívat výhod, jako je například včasný přístup ke kampaním v Lounge. Tato integrace je obzvláště důležitá pro český trh, protože Lounge by Zalando je mezi zákazníky v Česku velmi úspěšný.

Reakce na očekávání zákazníků

Spuštění Zalando Plus v České republice je reakcí na očekávání zákazníků. Interní průzkumy společnosti Zalando totiž ukazují, že až 61 procent zákazníků chce být za svou věrnost odměněno a aktivně takové odměny vyhledává. Podobný trend lze pozorovat také v Česku, kde se o věrnostní programy různých poskytovatelů buď přímo aktivně zajímají nebo alespoň většinou využívají nabízené možnosti členství zhruba dvě třetiny zákazníků.

Přečtěte si také
Osobnější a chytřejší. Zalando Asistent přináší hlubší personalizaci či povědomí o kontextu

Vyplývá to z průzkumu agentury Incomind. Nejkladnější postoj k věrnostním programům mají podle něj mladí do 30 let, ženy jsou k nim naladěny pozitivněji než muži. Osm z deseti Čechů vnímá věrnostní programy jako přidanou hodnotu, 72 procent lidí ovlivňuje při volbě obchodu či poskytovatele služby.

„Naši zákazníci jsou středobodem všeho, co v Zalandu děláme. Proto chceme co nejlépe porozumět jejich nákupním návykům a potřebám. Dlouhodobě sledujeme, jak se mění přístup k nakupování módy, a to zejména u mladší generace, pro kterou je loajalita ke značkám stále větší výzvou. Věříme, že program Plus nám pomůže posílit vztah se zákazníky v Česku napříč věkovými skupinami. Společně s naší strategií chceme poskytovat ten nejlepší možný nákupní zážitek a interakci se Zalandem udělat ještě atraktivnější a relevantnější. Dlouhodobým cílem je nejen prohlubování zákaznické loajality, ale také aktivní přetváření celého odvětví módní e-commerce,“ uvádí Daniel Rogiński, generální ředitel Zalando pro Českou republiku a CEE region.

Program Zalando Plus byl doposud spuštěn ve 13 evropských zemích, včetně České republiky, v rámci mise společnosti Zalando poskytovat nejvyšší kvalitu nakupování a posilovat vztahy se zákazníky.

Daniel Rogiński dále říká: „Čeští zákazníci jsou skutečně obezřetní, protože vyhledávají výhodné nákupy a jedinečné produkty. Kromě toho víme, že chtějí být oceněni za své pravidelné interakce se společností Zalando. Díky novému programu Plus můžeme nejen ještě lépe reagovat na tyto potřeby, ale také efektivněji oslovit každého z nich, což zvyšuje angažovanost našich zákazníků a prohlubuje jejich vztah se společností Zalando.“

Související články:

Zalando uvádí na český trh asistenta s umělou inteligencí, zákazníkům doporučí vhodné oblečení Osobnější a chytřejší. Zalando Asistent přináší hlubší personalizaci či povědomí o kontextu fashion arénaFashion Arena Prague Outlet hlásí meziroční nárůst obratu o 4,5 %

Doporučujeme

Komerční sdělení

Personalizace v logistice e-commerce – případová studie FM Logistic a Lindt

Personalizace produktů čím dál častěji přesahuje rámec oděvního, šperkařského nebo kosmetického průmyslu. Tento trend rychle roste rovněž v potravinářském sektoru, kde spotřebitelé očekávají, že si budou moci vytvořit produkty na míru podle svých individuálních preferencí. To je pro výrobce náročná výzva, ale také obrovská příležitost, jak si vybudovat loajalitu a vyniknout na trhu. Spolupráce společnosti […]

Soumrak nad EAN kódy?

V poslední době dostávám otázku, zda je SLUNO připraveno na přechod z klasických čárových EAN kódu na 2D kódy. Tento přechod bývá označován za největší změnu od zavedení automatické identifikace pomočí čárových kódů. Jelikož OBIS (náš obchodní informační systém) je určen primárně jako ERP pro maloobchodní společnosti, tak je to pro nás klíčová otázka a […]

Vánoční balicí sady STEPA – novinka od českého výrobce

Vánoce bez stresu – i při balení dárků. Naše nové vánoční balicí sady přinášejí vše, co lidé dnes hledají: jednoduchý výběr, sladěné barvy, krásný výsledek a jistotu, že dárky budou pod stromečkem vypadat dokonale. Praktická volba i malá radost navíc – „nice-to-have“, které se v sezóně mění v must-have. Co sada obsahuje 4× role (70×200 […]

Perfect Catering mění firemní akce v nezapomenutelné zážitky

Jsme tvůrci atmosféry, kde se branding klienta potkává s kulinářskou kreativitou. Kanapky ve firemních barvách, jedlé květy, kouřové efekty, originální koktejly, signature drinky a show barmanů – to vše už v Perfect Catering tvoří základ. V každém detailu hraje roli vizuální wow efekt, který přenese značku klienta přímo na talíř. Udáváme trendy, které spojují udržitelnost, […]

Břevnovský klášter, jedinečný prostor pro váš příští event

Hledáte reprezentativní místo pro vaši firemní akci, které nadchne hosty a zároveň nabídne skvělé zázemí? Objevte břevnovský klášter, místo s příběhem, noblesou a jedinečnou atmosférou, kde historie a moderní event management tvoří dokonalou harmonii. Reprezentativní prostory zvládnou malý workshop i velkou společenskou událost. Přízemí pojme až 300 osob: hlavní prostor Sala Terrena je ideální pro […]

Archiv komerčních sdělení

Aktuální vydání časopisu

Čtěte nové číslo Zboží&Prodej!


Zajistěte si svůj výtisk

TÝDENNÍ NEWSLETTER

 

Registrujte se k odběru newsletteru

Kalendář akcí

13.–14. 11. 2025, kongres Czech Retail Days, Praha

20.–22. 11. 2025, Gastro Sweet Fest, Praha

27.–28. 11. 2025, kongres Slovlog, Bratislava

16.–25. 1. 2026, Grüne Woche, Berlín

27.–28. 1. 2026, kongres Samoška, Olomouc

1.–4. 2. 2026, ISM, Kolín nad Rýnem

Profily

Obchod očima Jana Hübnera, zakladatele a CEO společnosti Shopingy: V nákupních centrech expandují polské značky a non-food diskontní řetězce

27. října 2025

Harald Tscherne, spolumajitel, Intersport Austria: Expanze bez udržitelného byznysu nedává smysl

20. října 2025
Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz

Šéfredaktor
Petr Hříbal
tel.: +420 733 559 503
e-mail: petr.hribal@atoz.cz

Web editorka
Gabriela Bachárová
tel.: +420 739 737 258
e-mail: gabriela.bacharova@atoz.cz

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
Newsletter
Přihlaste se k odběru newsletteru a mějte každý týden v e-mailové schránce přehled aktuálního dění v retailu.



© 2022. All Rights Reserved.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required