Soutěž Visa Czech Top Shop i v dubnu pokračovala v oceňování prodejen, které vynikají nejen kvalitním sortimentem, ale především zákaznickým zážitkem. První místo patří Atelieru Potten & Pannen – Staněk, druhé nové vlajkové prodejně Queens a třetí obchodu společnosti makro ČR. Dvanáct vítězů jednotlivých měsíců se setká v souboji o absolutního vítěze za rok 2025.
Soutěž Visa Czech Top Shop pravidelně oceňuje prodejny s pozitivní zákaznickou zkušeností, kvalitním designem, dobrou prezentací produktů a profesionálním personálem. V dubnovém kole inspektoři vybrali tři vítěze z mnoha nominovaných obchodů, kteří zaujali svou prezentací a přístupem k zákazníkům.
Atelier Potten & Pannen obsadil první příčku
V dubnu se ocenění Visa Czech Top Shop za nejlepší kamennou prodejnu měsíce přesunulo do srdce Prahy, konkrétně na Senovážné náměstí. Zde sídlí nová prodejna Potten & Pannen – Staněk. Slavnostního předání se zúčastnila Blanka Tomášková, zástupkyně společnosti Potten & Pannen – Staněk, Ondřej Holoubek, communication manager společnosti Global Payments a další partneři projektu.
Ateliér Potten & Pannen – Staněk není je obyčejnou prodejnou. Je to místo, kde se snoubí špičkový design, kvalitní kuchyňské vybavení a inspirativní atmosféra. Prodejna je koncipována jako stylový showroom, který vkusně propojuje funkčnost s estetikou. Návštěvníci zde naleznou nejen nádobí světových značek jako Le Creuset, KitchenAid či Zwilling, ale také originály z dílen českých designérů a umělců.
Showroom se specializuje na prémiové kuchyňské nádobí a sklo. Zaujme velkým proskleným prostorem a promyšleným designem. Inspektory oslovil prosvětlený a čistý interiér, kde produkty působí jako umělecká díla. Prodejna nabízí individuální konzultace při výběru kuchyňského vybavení na míru.

„Je mi velkou ctí převzít za tým společnosti Potten & Pannen – Staněk toto krásné ocenění. Velmi si ho vážíme a vnímáme ho jako potvrzení, že to, co už 33 let děláme, má opravdu smysl,“ uvedla Blanka Tomášková při převzetí ocenění. Dále zdůraznila význam zákazníků: „Naší největší odměnou je důvěra našich klientů, pro které jsme často první volbou při výběru produktů do kuchyně a pro kvalitní stolování. Jsme velmi hrdí na to, že můžeme na českém a slovenském trhu zastupovat světové značky, které přinášejí krásu i funkčnost do každodenního života.“
Novinkou v konceptu prodejny je nabídka unikátních produktů českých designérů a kreativců. „Tímto krokem propojujeme světovou kvalitu s domácí originalitou,“ vysvětlila Blanka Tomášková. „Velmi rádi vás přivítáme v našem novém interiéru, který vypráví příběh chutí, vůní a krásy. Přijďte se inspirovat a zažít atmosféru, kterou jsme pro vás s láskou vytvořili,“ dodala.

Gratulace zazněla i od Ondřeje Holoubka, communication managera společnosti Global Payments: „Gratuluji dubnovému vítězi Visa Czech Top Shop, prodejně Potten & Pannen – Staněk. Prodejna v Praze na Senovážném náměstí svým zákazníkům krásným způsobem prezentuje kuchyňské náčiní a nádobí luxusních značek. Mám radost, že i my v Global Payments můžeme tímto způsobem pomáhat prodejnám a budu jim držet palce ve finále.“
Díky dubnovému vítězství se Potten & Pannen – Staněk zařadil mezi dvanáct finalistů soutěže Visa Czech Top Shop 2025. Společně s ostatními měsíčními vítězi se tak bude ucházet o celkové vítězství, které bude vyhlášeno na začátku příštího roku.

Nová prodejna Queens v Praze se umístila druhá
Druhé místo obsadila nová vlajková prodejna Queens, kterou značka otevřela v březnu v centru Prahy. Obchod s módou a streetwearem zaujme minimalistickým designem, čistými liniemi a moderními prvky na dvou podlažích o ploše 300 metrů čtverečních. První patro je vyhrazeno dámské módě a nabízí klidný a stylový prostor pro nákupy. Zboží je přehledně vystaveno a doplněno dekorativními prvky a zelenými rostlinami.

Makro Cash & Carry získalo třetí místo
Třetí místo obsadila prodejna Makro Cash & Carry v Praze 5, zaměřená na podnikatele a firmy. Velkorysý prostor funguje jako velkosklad s přehledně uspořádaným zbožím ve velkých baleních a jasně označenými sekcemi. Inspektoři ocenili přehledné vystavení produktů, viditelné akce a digitální obrazovky s aktuálními nabídkami a reklamními spoty. Personál ochotně pomůže a poradí. Inspektoři dále ocenili celý koncept, který zajišťuje efektivní nákupní proces.





