logo

  • Zprávy
    • Moderní trh
    • Tradiční trh
    • E-commerce
    • Čerpací stanice
    • Nákupní centra
    • Dodavatelé
    • Spotřebitelé
    • Personálie
    • Ze zahraničí
    • Fotogalerie
  • Události
  • Profily
    • Rozhovory
    • Obchod očima…
    • Nákupčí
    • Mladí v retailu
    • Prodejny
    • Žena v retailu
  • Publicistika
    • CatScan
    • Data
    • Téma
    • Komentáře
  • Blog
    • In-store komunikace
    • Na tradičním trhu
    • Lidské zdroje
    • Trh pod lupou
  • Časopis
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Výzkum mezi čtenáři
    • Distribuce
    • Předplatné
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • Newsletter
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletteru
  • Speciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Jak se spojit
    • Odkazy
  • Po hořických Potravinách Švamberk a první prodejně s názvem Naše špajzka v obci Boháňka se...
  • Too Good To Go, společnost se sociálním dopadem a světové tržiště pro hospodaření s přebytky...
  • Řetězec Tesco přivítal zákazníky v modernizované prodejně ve Veselí nad Lužnicí. Rekonstrukce...
  • Řemeslná pekárna Zrno zrnko má v nové pražské městské čtvrti Nuselský pivovar rovnou dvojnásobné...

Značky Green idea a Tierra Verde otevřely společnou prodejnu ZeMě.store

11. června 2025
Zprávy 0
424
Značky Green idea a Tierra Verde otevřely společnou prodejnu ZeMě.store

Hráči na trhu s přírodními produkty Green idea a Tierra Verde otevřeli v centru Brna společnou kamennou prodejnu ZeMě.store. Ta na 120 metrech čtverečních nabízí tisícovku produktů v péči o tělo i domácnost. Součástí obchodu je také bezobalová sekce.

Nová kamenná prodejna na Šilingrově náměstí nabízí zákazníkům produkty ze sortimentu ekodrogerie, bylinné kosmetiky, doplňků stravy, péče o pleť a pokožku i veterinární péče. „Otevření prodejny ZeMě.store je výsledkem naší společné snahy nabídnout zákazníkům na jednom místě komplexní řešení pro přírodní a udržitelný životní styl. Zároveň jsme chtěli vytvořit prostor, který bude oázou uprostřed shonu, ze kterého bude vyzařovat příběh našich firem a kde lidé najdou inspiraci pro šetrnější přístup k životnímu prostředí,“ říká Jan Čillík, CEO společnosti Tierra Verde.

Přečtěte si také
Zboží&Prodej 9/2023: Eko drogerie se stává životním stylem

Podle Jiřího Pantůčka, majitele Green idea, představuje ZeMě.store zásadní milník v budování značek obou firem. „Přestože naše produkty byly dostupné v různých distribučních kanálech, vždy nám chyběl prostor, kde bychom mohli plně prezentovat filozofii a hodnoty značky Green idea. Tento koncept společného místa prodeje nám umožňuje převzít kontrolu nad zákaznickou zkušeností od prvního kontaktu až po následnou péči,“ dodává. Produkty, které jeho společnost nabízí, jsou postavené na dlouholetých zkušenostech s využitím bylin a přírodních složek v kosmetice a doplňcích stravy.

Přečtěte si také
Čtvrtina Čechů plánuje jíst více rostlinně. Co dále ukázala konference Plant-Powered Perspectives

Do prodejny i s vlastními obaly

Součástí nové prodejny je také bezobalová sekce Tierra Verde. V její nabídce najdou zákazníci přírodní prací a čisticí prostředky. Tento koncept nejen významně snižuje množství obalového odpadu, ale také umožňuje zákazníkům nakoupit přesně takové množství, jaké potřebují. V nabídce jsou také produkty ve vratných obalech.

Klíčovou součástí ZeMě.store je kvalifikovaný personál, který dokáže zákazníkům poskytnout poradenství při výběru. „Odborné znalosti prodejců v oblasti přírodních složek, jejich účinků a synergií umožňují sestavit řešení na míru každého člověka, které běžný e-shop ani samoobslužný prodej nabídnout nemůže,“ shodují se Jan Čillík a Jiří Pantůček.

Pro stálé zákazníky připravují obě značky bonusový program s řadou výhod a plánují také pořádání zážitkových akcí a vzdělávacích workshopů zaměřených na udržitelný životní styl. Prodejna ZeMě.store vznikla v krátkém čase osmi týdnů. Je otevřena ve všední dny od devíti do osmnácti hodin a v sobotu od devíti do dvanácti hodin. Zákazníci mohou platit hotově, kartou i bezkontaktně.

Firmy spojuje příroda

Green idea je česká firma, jejíž historie sahá do roku 1990. Z původně malé rodinné firmy se stala značkou propojující tradiční bylinkářství s moderními vědeckými poznatky. Dnes patří k výrobcům přírodních doplňků stravy, bylinné kosmetiky a veterinárních přípravků, jejichž originální receptury vycházejí z odborných poznatků fytofarmacie a generacemi ověřených zkušeností.

Tierra Verde je česká společnost, která vytváří produkty podle principů True Eco – ekologického a udržitelného přístupu k životu. V portfoliu značky je přes 200 produktů, které jsou téměř stoprocentně rozložitelné v přírodě. Firma klade důraz také na společenskou odpovědnost a podporuje znevýhodněné lidi. Značka se zaměřuje především na koncentrovanou eko drogerii a eko kosmetiku.

Související články:

Zboží&Prodej 9/2023: Eko drogerie se stává životním stylem Čtvrtina Čechů plánuje jíst více rostlinně. Co dále ukázala konference Plant-Powered Perspectives Ekodrogerie Econea.cz po 11 letech mění majitele, vlastníkem se stala společnost Felicea Equity Pavla Boušky Billa nabízí takřka 400 bio produktů

Doporučujeme

Komerční sdělení

Vedoucí prodejny versus AI – kdo vítězí?

Zvládne zkušený vedoucí porazit umělou inteligenci při objednávání zboží na promoakci? Výsledky jsou jasné. Čím méně do procesu zasahuje člověk, tím vyšší obrat a marži prodejna dosahuje. Říkáte si, že to nemůže být pravda? Že přece zkušenosti lidí, kteří prodejny vedou, nejde takto jednoduše nahradit? To si ve slovenských prodejnách COOP říkali také. Proto se […]

Archiv komerčních sdělení

Aktuální vydání časopisu

Čtěte nové číslo Zboží&Prodej!


Zajistěte si svůj výtisk

TÝDENNÍ NEWSLETTER

 

Registrujte se k odběru newsletteru

Kalendář akcí

21.–26. 8. 2025, mezinárodní agrosalon Země živitelka, České Budějovice

25. 9. 2025, Kongres Čerpačka, Praha

9. 10. 2025, kongres Pharma Profit, Olomouc

Profily

Kateřina Čadilová, předsedkyně a národní koordinátorka, Asociace regionálních značek: O certifikaci regionální značky je dlouhodobě velký zájem

3. července 2025

Obchod očima Petra Baudyše, vedoucího oddělení kvality a udržitelnosti Penny Market: Zlevněné balíčky potravin letos rozšíříme do všech prodejen

25. června 2025
Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz

Šéfredaktor
Petr Hříbal
tel.: +420 733 559 503
e-mail: petr.hribal@atoz.cz

Web editorka
Gabriela Bachárová
tel.: +420 739 737 258
e-mail: gabriela.bacharova@atoz.cz

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
Newsletter
Přihlaste se k odběru newsletteru a mějte každý týden v e-mailové schránce přehled aktuálního dění v retailu.



© 2022. All Rights Reserved.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required