
Do funkce nového jednatele společností Flosman a Hruška byl jmenován Miroslav Tesař. V pozici nahradil Petra Šedivce.
Jedním z hlavních úkolů Miroslava Tesaře v nové roli je sloučit maloobchodní řetězce Flop Top a Hruška pod jednotnou strategii a provozní řízení. Cílem je zefektivnit fungování obou značek, zlepšit sortimentní nabídku pro zákazníka a posílit pozici skupiny na trhu. „Spojení Flop Top a Hrušky nám umožní lépe využít sílu obou značek a zároveň nabídnout zákazníkům stabilnější a atraktivnější nabídku,“ říká Miroslav Tesař.
Před nástupem do řetězců Flosman a Hruška vedl Miroslav Tesař několik významných společností v oblasti retailu a e-commerce. Posledních šest let působil jako CEO ve firmě Astratex, kde během jeho vedení došlo k výraznému růstu obratu i zisku, zefektivnění provozu a expanzi na zahraniční trhy. Předtím pracoval v Alza.cz, kde řídil maloobchodní prodejny a zákaznickou péči. Díky těmto zkušenostem přináší do Flosmana znalosti řízení obchodních týmů, strategického plánování a provozní efektivity.
Flosman je česká společnost s více než třicetiletou tradicí, která provozuje síť prodejen Flop Top, franšízovou síť Flop, Potraviny CZ a vlastní velkoobchod. V roce 2021 firmu koupil maďarský investiční fond Oriens, v roce 2024 do sítě přibyla maloobchodní síť Hruška. Sloučením Flosmana a Hrušky tak na českém trhu vznikl silný retailový řetěz s více než 850 prodejnami a čtyřmi vlastními sklady. Oriens je soukromě vlastněný průmyslový holding se zaměřením na fondy soukromého kapitálu v České republice, Polsku, Německu, Maďarsku a na Slovensku.