logo

  • Zprávy
    • Moderní trh
    • Tradiční trh
    • E-commerce
    • Čerpací stanice
    • Nákupní centra
    • Dodavatelé
    • Spotřebitelé
    • Personálie
    • Ze zahraničí
    • Fotogalerie
  • Události
  • Profily
    • Rozhovory
    • Obchod očima…
    • Nákupčí
    • Mladí v retailu
    • Prodejny
    • Žena v retailu
  • Publicistika
    • CatScan
    • Data
    • Téma
    • Komentáře
  • Blog
    • In-store komunikace
    • Na tradičním trhu
    • Lidské zdroje
    • Trh pod lupou
  • Časopis
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Výzkum mezi čtenáři
    • Distribuce
    • Předplatné
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • Newsletter
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletteru
  • Speciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Jak se spojit
    • Odkazy
  • Po hořických Potravinách Švamberk a první prodejně s názvem Naše špajzka v obci Boháňka se...
  • Too Good To Go, společnost se sociálním dopadem a světové tržiště pro hospodaření s přebytky...
  • Řetězec Tesco přivítal zákazníky v modernizované prodejně ve Veselí nad Lužnicí. Rekonstrukce...
  • Řemeslná pekárna Zrno zrnko má v nové pražské městské čtvrti Nuselský pivovar rovnou dvojnásobné...

Novým jednatelem společností Flosman a Hruška je Miroslav Tesař. Přišel z Astratexu

20. června 2025
Zprávy 0
1254
Novým jednatelem společností Flosman a Hruška je Miroslav Tesař. Přišel z Astratexu

Do funkce nového jednatele společností Flosman a Hruška byl jmenován Miroslav Tesař. V pozici nahradil Petra Šedivce.

Jedním z hlavních úkolů Miroslava Tesaře v nové roli je sloučit maloobchodní řetězce Flop Top a Hruška pod jednotnou strategii a provozní řízení. Cílem je zefektivnit fungování obou značek, zlepšit sortimentní nabídku pro zákazníka a posílit pozici skupiny na trhu. „Spojení Flop Top a Hrušky nám umožní lépe využít sílu obou značek a zároveň nabídnout zákazníkům stabilnější a atraktivnější nabídku,“ říká Miroslav Tesař.

Přečtěte si také
Flosman představuje nový koncept prodejen Flop Top. Premiéra se konala v Jindřichově Hradci

Před nástupem do řetězců Flosman a Hruška vedl Miroslav Tesař několik významných společností v oblasti retailu a e-commerce. Posledních šest let působil jako CEO ve firmě Astratex, kde během jeho vedení došlo k výraznému růstu obratu i zisku, zefektivnění provozu a expanzi na zahraniční trhy. Předtím pracoval v Alza.cz, kde řídil maloobchodní prodejny a zákaznickou péči. Díky těmto zkušenostem přináší do Flosmana znalosti řízení obchodních týmů, strategického plánování a provozní efektivity.

Přečtěte si také
Flosman otevřel ve Vimperku supermarket Flop Top v režimu 24/7, nabízí i Top Bistro
Flosman

Flosman je česká společnost s více než třicetiletou tradicí, která provozuje síť prodejen Flop Top, franšízovou síť Flop, Potraviny CZ a vlastní velkoobchod. V roce 2021 firmu koupil maďarský investiční fond Oriens, v roce 2024 do sítě přibyla maloobchodní síť Hruška. Sloučením Flosmana a Hrušky tak na českém trhu vznikl silný retailový řetěz s více než 850 prodejnami a čtyřmi vlastními sklady. Oriens je soukromě vlastněný průmyslový holding se zaměřením na fondy soukromého kapitálu v České republice, Polsku, Německu, Maďarsku a na Slovensku.

Související články:

Flosman představuje nový koncept prodejen Flop Top. Premiéra se konala v Jindřichově Hradci FlosmanFlosman otevřel ve Vimperku supermarket Flop Top v režimu 24/7, nabízí i Top Bistro Kristián Karban, provozní ředitel, Flosman: Umíme to dělat lépe Hruška a Flosman pomáhají po povodních

Doporučujeme

Komerční sdělení

Vedoucí prodejny versus AI – kdo vítězí?

Zvládne zkušený vedoucí porazit umělou inteligenci při objednávání zboží na promoakci? Výsledky jsou jasné. Čím méně do procesu zasahuje člověk, tím vyšší obrat a marži prodejna dosahuje. Říkáte si, že to nemůže být pravda? Že přece zkušenosti lidí, kteří prodejny vedou, nejde takto jednoduše nahradit? To si ve slovenských prodejnách COOP říkali také. Proto se […]

Archiv komerčních sdělení

Aktuální vydání časopisu

Čtěte nové číslo Zboží&Prodej!


Zajistěte si svůj výtisk

TÝDENNÍ NEWSLETTER

 

Registrujte se k odběru newsletteru

Kalendář akcí

21.–26. 8. 2025, mezinárodní agrosalon Země živitelka, České Budějovice

25. 9. 2025, Kongres Čerpačka, Praha

9. 10. 2025, kongres Pharma Profit, Olomouc

Profily

Kateřina Čadilová, předsedkyně a národní koordinátorka, Asociace regionálních značek: O certifikaci regionální značky je dlouhodobě velký zájem

3. července 2025

Obchod očima Petra Baudyše, vedoucího oddělení kvality a udržitelnosti Penny Market: Zlevněné balíčky potravin letos rozšíříme do všech prodejen

25. června 2025
Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz

Šéfredaktor
Petr Hříbal
tel.: +420 733 559 503
e-mail: petr.hribal@atoz.cz

Web editorka
Gabriela Bachárová
tel.: +420 739 737 258
e-mail: gabriela.bacharova@atoz.cz

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
Newsletter
Přihlaste se k odběru newsletteru a mějte každý týden v e-mailové schránce přehled aktuálního dění v retailu.



© 2022. All Rights Reserved.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required