logo

  • Zprávy
    • Moderní trh
    • Tradiční trh
    • E-commerce
    • Čerpací stanice
    • Nákupní centra
    • Dodavatelé
    • Spotřebitelé
    • Personálie
    • Ze zahraničí
    • Fotogalerie
  • Události
  • Profily
    • Rozhovory
    • Obchod očima…
    • Nákupčí
    • Mladí v retailu
    • Prodejny
    • Žena v retailu
  • Publicistika
    • CatScan
    • Data
    • Téma
    • Komentáře
  • Blog
    • In-store komunikace
    • Na tradičním trhu
    • Lidské zdroje
    • Trh pod lupou
  • Časopis
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Výzkum mezi čtenáři
    • Distribuce
    • Předplatné
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • Newsletter
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletteru
  • Speciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Jak se spojit
    • Odkazy
  • Po hořických Potravinách Švamberk a první prodejně s názvem Naše špajzka v obci Boháňka se...
  • Too Good To Go, společnost se sociálním dopadem a světové tržiště pro hospodaření s přebytky...
  • Řetězec Tesco přivítal zákazníky v modernizované prodejně ve Veselí nad Lužnicí. Rekonstrukce...
  • Řemeslná pekárna Zrno zrnko má v nové pražské městské čtvrti Nuselský pivovar rovnou dvojnásobné...

Zboží&Prodej 6 – 7/2025: Máme ambici jít dál do světa; Regionální potraviny jsou v kurzu; Když sleva není výhra; Dva světy v jednom

20. června 2025
Aktuální vydání 0
544
Zboží&Prodej 6 – 7/2025: Máme ambici jít dál do světa; Regionální potraviny jsou v kurzu; Když sleva není výhra; Dva světy v jednom

Co najdou čtenáři v časopisu Zboží&Prodej 6 – 7/2025?

Rozhovor:

Finanční rok končící v březnu 2025 přinesl on-line supermarketu Košík.cz obrat ve výši 3,4 miliardy korun. I navzdory složitému začátku roku tak rostl a podle generálního ředitele Ivana Utěšila to tempo není vůbec špatné: „Růst byl sice o něco slabší, než jsme čekali, ale poslední měsíce ukazují, že jsme zase na správné trajektorii.“

Téma vydání:

Podle Svazu obchodu a cestovního ruchu ČR zájem zákazníků o regionální potraviny rychle roste. Lidé v nich vidí především garanci kvality, čerstvosti a udržitelnosti a chtějí aktivně podpořit menší domácí výrobce. Jedním z konkrétních kroků, jak chtějí obchodníci aktivně pomoci rozvoji spolupráce mezi nimi a menšími zemědělci, je nově vydaný Manuál farmáře pro dodávky do retailu.

Pozorovatel trendů:

Slevy, akce, cenovky a jejich vizuální podoba. To vše jsou prvky, které zákazníci denně vyhodnocují v prostředí retailu. Ale co opravdu funguje? Jak spotřebitelé rozumí cenám, jak je vnímají a kde retail selhává? Na to se zaměřil nový výzkum společnosti ppm factum, který byl představen na květnovém setkání Retail Clubu CZ.

E-commerce:

Češi sice čím dál více nakupují on-line, ale kamenné prodejny zůstávají důležitou součástí nákupního zážitku. Klíčem je propojit oba světy a nabídnout zákazníkovi konzistentní a osobní přístup.

CatScan:

Opět předkládáme analýzy vybraných produktových kategorií. Aktuální vydaní nabízí trendy v rámci těstovin, rýže a luštěnin, impulzního zboží, koření a ochucovadel, a obalů pro domácnost. Články jako vždy obsahují informace o prodejích, data a komentáře. Najdete v nich i výběr novinek, které si obchodníci mohou zalistovat.

 

Aktuální číslo časopisu Zboží&Prodej vyšlo v tištěném nákladu 10 850 výtisků (detailnější informace o distribuci najdete zde).

Kromě exkluzivního tištěného vydání nabízíme i možnost přečíst si časopis v elektronické podobě on-line. Můžete si jej prohlížet nebo stáhnout ve formátu PDF zde.

Ještě časopis neodebíráte? Předplatné Zboží&Prodej si můžete zajistit zde.

 

 

 

Související články:

Žádné související články.

Doporučujeme

Komerční sdělení

Vedoucí prodejny versus AI – kdo vítězí?

Zvládne zkušený vedoucí porazit umělou inteligenci při objednávání zboží na promoakci? Výsledky jsou jasné. Čím méně do procesu zasahuje člověk, tím vyšší obrat a marži prodejna dosahuje. Říkáte si, že to nemůže být pravda? Že přece zkušenosti lidí, kteří prodejny vedou, nejde takto jednoduše nahradit? To si ve slovenských prodejnách COOP říkali také. Proto se […]

Archiv komerčních sdělení

Aktuální vydání časopisu

Čtěte nové číslo Zboží&Prodej!


Zajistěte si svůj výtisk

TÝDENNÍ NEWSLETTER

 

Registrujte se k odběru newsletteru

Kalendář akcí

21.–26. 8. 2025, mezinárodní agrosalon Země živitelka, České Budějovice

25. 9. 2025, Kongres Čerpačka, Praha

9. 10. 2025, kongres Pharma Profit, Olomouc

Profily

Kateřina Čadilová, předsedkyně a národní koordinátorka, Asociace regionálních značek: O certifikaci regionální značky je dlouhodobě velký zájem

3. července 2025

Obchod očima Petra Baudyše, vedoucího oddělení kvality a udržitelnosti Penny Market: Zlevněné balíčky potravin letos rozšíříme do všech prodejen

25. června 2025
Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz

Šéfredaktor
Petr Hříbal
tel.: +420 733 559 503
e-mail: petr.hribal@atoz.cz

Web editorka
Gabriela Bachárová
tel.: +420 739 737 258
e-mail: gabriela.bacharova@atoz.cz

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
Newsletter
Přihlaste se k odběru newsletteru a mějte každý týden v e-mailové schránce přehled aktuálního dění v retailu.



© 2022. All Rights Reserved.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required