logo

  • Zprávy
    • Moderní trh
    • Tradiční trh
    • E-commerce
    • Čerpací stanice
    • Nákupní centra
    • Dodavatelé
    • Spotřebitelé
    • Personálie
    • Ze zahraničí
    • Fotogalerie
  • Události
  • Profily
    • Rozhovory
    • Obchod očima…
    • Nákupčí
    • Mladí v retailu
    • Prodejny
    • Žena v retailu
  • Publicistika
    • CatScan
    • Data
    • Téma
    • Komentáře
  • Blog
    • In-store komunikace
    • Na tradičním trhu
    • Lidské zdroje
    • Trh pod lupou
  • Časopis
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Výzkum mezi čtenáři
    • Distribuce
    • Předplatné
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • Newsletter
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletteru
  • Speciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Jak se spojit
    • Odkazy
  • Budově Nových koupelen v areálu Dolu Hlubina vdechne rodinná společnost Kofola ČeskoSlovensko...
  • Síť francouzských pekařství Paul a Too Good To Go, společnost se sociálním dopadem, navazují...
  • Obchodní řetězec Kaufland oznamuje zahájení spolupráce s českou kapelou Jelen. Skladba...
  • Společnost Tesco Stores ČR přichází před grilovací sezonou s novinkami, které zahrnují jak...

Aktuální vydání

Zboží&Prodej 4/2025: Propojujeme prodejny s místní komunitou; Stav zálohování v Česku; Nejdůležitější je najít co nejlepší kompromis; Jak na efektivní personalizaci

Zboží&Prodej 4/2025: Propojujeme prodejny s místní komunitou; Stav...

  • 21. dubna 2025
  • 561
  • 0
Co čtenáři najdou v časopisu Zboží&Prodej 4/2025? Rozhovor: Podle vedoucí nákupu Daniely Korotvičkové investuje společnost Billa Česká republika do moderních technologií, digitalizace,...
  • Zboží&Prodej 3/2025: Prostě Vyplatíse; Bez letáku to zkrátka nejde; Krátkodobé benefity jsou krátkozraké; Vratky lze řešit efektivně

    Zboží&Prodej 3/2025: Prostě Vyplatíse; Bez letáku to zkrátka...

    • 17. března 2025
    • 0
  • Zboží&Prodej 1–⁠⁠⁠⁠⁠⁠2/2025: Bude to Hruška; Nákupní mise jsou stále komplikovanější; U Olivera pořídíte kvalitu (s úsměvem); Konec statických cen?

    Zboží&Prodej 1–⁠⁠⁠⁠⁠⁠2/2025: Bude to Hruška; Nákupní mise jsou stále...

    • 17. února 2025
    • 0
  • Zboží&Prodej 12/2024: Všichni se musíme neustále vzdělávat; Značky jako majáky v nejistém prostředí; Maloobchod a nakupující v roce 2024; Budování zelenější budoucnosti

    Zboží&Prodej 12/2024: Všichni se musíme neustále vzdělávat; Značky jako...

    • 6. ledna 2025
    • 0
  • Zboží&Prodej 11/2024: Lidé míří do outletu za zážitky a prémiovou nabídkou; Pomalé, ale rok od roku lepší; Klíčové je s kategorií žít; Marketplace mění pravidla hry

    Zboží&Prodej 11/2024: Lidé míří do outletu za zážitky a prémiovou...

    • 16. listopadu 2024
    • 0
  • Vše
  • Oblíbené
  • Klíčová slova
Zboží&Prodej 10/2024: Zákazníci žádají víc novinek, značek a inspirace; Když se chce, všechno jde; Designérská dílna s nápadem; Většina dává přednost kartám

Zboží&Prodej 10/2024: Zákazníci žádají víc novinek, značek a...

  • 21. října 2024
  • 1050
  • 0
Co si čtenáři přečtou v časopisu Zboží&Prodej  10/2024? Rozhovor: Na začátku roku oznámila síť drogerií Rossmann spolupráci s on-line prodejcem Rohlík.cz. Na konci léta překvapila exkluzivní spoluprací se značkou Avon,...
Zboží&Prodej 9/2024: Krása je v komplexnosti; Lidé jako strategická investice; Dodavatel není soupeř; Trend doručování udává spotřebitel

Zboží&Prodej 9/2024: Krása je v komplexnosti; Lidé jako strategická...

  • 23. září 2024
  • 1208
  • 0
Co si čtenáři přečtou v časopisu Zboží&Prodej  9/2024? Rozhovor: Svět kutilů, ale stále častěji také kutilek se loni rozrostl o další příležitost, kde nakoupit. Společnost Bauhaus ČR totiž otevřela v Ústí nad Labem v...
Zboží&Prodej 8/2024: Nová generace už o byznysu přemýšlí jinak; Žezlo růstu přebírají retailové parky; Malá oáza pro místní i přespolní; Více než jen ochrana produktu

Zboží&Prodej 8/2024: Nová generace už o byznysu přemýšlí jinak; Žezlo...

  • 26. srpna 2024
  • 1129
  • 0
Co si čtenáři přečtou v časopisu Zboží&Prodej  8/2024? Rozhovor: Pro žlutomodrý makro tým pracuje Jiří Nehasil už patnáctým rokem, od loňského září v pozici generálního ředitele. Jeho hlavním cílem je nejen rozvíjet...
Zboží&Prodej 6–7/2024: Aktuální nabídku umíme řídit i podle počasí; Udržitelnost? Ano, ale zadarmo; Práce je to jednoduše velmi pestrá; Moderní prodej vyžaduje syntézu

Zboží&Prodej 6–7/2024: Aktuální nabídku umíme řídit i podle počasí;...

  • 21. června 2024
  • 1453
  • 0
Co čtenáři najdou v časopisu Zboží&Prodej 6–7/2024? Rozhovor: Zákazníci hypermarketů společnosti Globus ČR si v mobilu objednají i třeba jídlo v restauraci nebo si zkontrolují dostupnost zboží v prodejně. Jak říká jednatel...
Zboží&Prodej 5/2024: Více než 2/3 zákazníků nás doporučí dál; Energetické úspory nejsou volbou, ale nutností; Čerstvost potravin je klíčová; Pomocník pro chytřejší obchodování

Zboží&Prodej 5/2024: Více než 2/3 zákazníků nás doporučí dál;...

  • 25. května 2024
  • 1269
  • 0
Co si čtenáři přečtou v časopisu Zboží&Prodej 5/2024? Rozhovor: Dnes má skupina Pepco jen v tuzemsku více než tři stovky prodejen a Gergely Potyi, regionální ředitel pro ČR, SR a Maďarsko, se netají tím, že tohle číslo...
Zboží&Prodej 4/2024: Služby budou dál růst; Privátky mají zelenou; Je třeba se rozhodovat v krátkém čase; Na cestě k relevantnímu obsahu

Zboží&Prodej 4/2024: Služby budou dál růst; Privátky mají zelenou; Je...

  • 18. dubna 2024
  • 1477
  • 0
Co si čtenáři přečtou v časopisu Zboží&Prodej 4/2024? Rozhovor: Prodejní plocha Datartu se proměňuje do příjemného a designového prostředí, kterému nechybí dominantní technologické prvky. Obojí má podle Jana Horáka,...
Zboží&Prodej 3/2024: Obchod je jako šachy. Vždy musíte být o pár kroků napřed; Letáky žijí dál; Cíl: neuhnout ani o krok; Influencer marketing jako součást komunikace

Zboží&Prodej 3/2024: Obchod je jako šachy. Vždy musíte být o pár kroků...

  • 15. března 2024
  • 1410
  • 0
Co čtenáři najdou v časopisu Zboží&Prodej 3/2024? Rozhovor: Letos Družstvo Eso Market spustilo pro zákazníky mobilní aplikaci, se kterou chce intenzivně pracovat i v budoucnu. Každý krok se ale podle předsedy...
Zboží&Prodej 1–2/2024: Chceme větší tržní podíl; Bio potřebuje jistotu odbytu; K dlouhodobé spolupráci směřuje jen férové jednání; AI posouvá zákaznickou podporu na další metu

Zboží&Prodej 1–2/2024: Chceme větší tržní podíl; Bio potřebuje jistotu...

  • 18. února 2024
  • 1414
  • 0
Co čtenáři najdou v časopisu Zboží&Prodej 1–2/2024? Rozhovor: V létě roku 2022 přišel do čela tuzemských supermarketů Billa Liam Casey. Poměrně zostra se pustil do realizace nové obchodní strategie, kterou si chce řetězec...
Zboží&Prodej 12/2023: Umíme to dělat lépe; Ceny, udržitelnost a AI; Trendy trhu a nákupního chování 2023: „nová normalita“?; E-shopy čeká nejisté prostředí

Zboží&Prodej 12/2023: Umíme to dělat lépe; Ceny, udržitelnost a AI;...

  • 18. prosince 2023
  • 1845
  • 0
Jakým tématům se věnuje časopis Zboží&Prodej 12/2023? Rozhovor: Rodinnou společnost Flosman koupil v roce 2021 maďarský investiční fond Oriens. Už tehdy zněly zprávy z fondu jasně: být nepřehlédnutelným hráčem tuzemského...
Zboží&Prodej 11/2023: Pro zákazníka je důležitá cena; Bez obalu se nakupuje dál; Musíte být hlavně efektivní a využít čas na maximum; Cesta k úspěchu nikdy nekončí

Zboží&Prodej 11/2023: Pro zákazníka je důležitá cena; Bez obalu se...

  • 20. listopadu 2023
  • 1533
  • 0
Jakým tématům se věnuje časopis Zboží&Prodej 11/2023? Rozhovor: Lidé mají hlouběji do kapsy, chtějí lepší ceny, více se kloní k privátním značkám. „To rezonuje napříč trhem a my jsme na to připraveni,“ říká Pavol Halász,...
Next
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Stránka 1 z 5

Doporučujeme

Komerční sdělení

Voděodolný papír od Smurfit Westrock!

Smurfit Westrock vyvinul inovativní a udržitelný voděodolný papír. AquaStop™ je součástí nového portfolia TechniPaper® společnosti Smurfit Westrock, které se skládá z řady vysoce výkonných papírů navržených tak, aby zvládly i ty nejsložitější dodavatelské řetězce. Papír AquaStop™ je voděodolný díky speciální vrstvě, která je aplikována během výrobního procesu. Na rozdíl od mnoha jiných nátěrů neohrožuje recyklovatelnost […]

Květnový veletrh World of Private Label 2025 představí inovace a trendy ve světě privátních značek

Letos v květnu se Amsterdam stane centrem odvětví privátních značek. Na veletrhu World of Private Label 2025 se v kongresovém centru RAI sejde přes 30 000 profesionálů z více než 125 zemí. Přes 3 100 vystavovatelů ze 75 zemí představí širokou škálu potravinářských i nepotravinářských výrobků odrážejících neustálý růst privátních značek. Maloobchodníci ze supermarketů, hypermarketů, […]

Zaregistrujte se nyní na Free From Specialty Food & Wine 2025 ve Vídni

Registrace na Free From Specialty Food & Wine 2025 je nyní otevřena, jedná se o přední B2B veletrh v Evropě pro zdravé, bezalergenní, veganské, rostlinné a speciality potraviny a nápoje. Akce se bude konat 17. a 18. června 2025 ve Vídni v Rakousku. Tento dvoudenní veletrh přivítá více než 5 000 odborníků z oblasti potravin, […]

Archiv komerčních sdělení

Aktuální vydání časopisu

Čtěte nové číslo Zboží&Prodej!


Zajistěte si svůj výtisk

TÝDENNÍ NEWSLETTER

 

Registrujte se k odběru newsletteru

Kalendář akcí

13.–15. 5. 2025, veletrh Reklama Polygraf Obaly, Praha

15. 5. 2025, New Food Forum, Praha

15.–18. 5. 2025, Czech Food Expo, České Budějovice

20.–21. 5. 2025, veletrh PLMA’s World of Private Label, Amsterdam

27.–31. 5. 2025, Thaifex – Anuga Asia, Bangkok

Profily

David McCabe, country retail manager, IKEA Česká republika, Maďarsko a Slovensko: Všechny naše metriky jsou na vzestupu

7. května 2025

Obchod očima Jana Vetyšky, výkonného ředitele APEK: Férové české e-shopy jsou pod tlakem zahraničních tržišť

25. dubna 2025
Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz

Šéfredaktor
Petr Hříbal
tel.: +420 733 559 503
e-mail: petr.hribal@atoz.cz

Web editorka
Gabriela Bachárová
tel.: +420 739 737 258
e-mail: gabriela.bacharova@atoz.cz

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
Newsletter
Přihlaste se k odběru newsletteru a mějte každý týden v e-mailové schránce přehled aktuálního dění v retailu.



© 2022. All Rights Reserved.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required