logo

  • Zprávy
    • Moderní trh
    • Tradiční trh
    • E-commerce
    • Čerpací stanice
    • Nákupní centra
    • Dodavatelé
    • Spotřebitelé
    • Personálie
    • Ze zahraničí
    • Fotogalerie
  • Události
  • Profily
    • Rozhovory
    • Obchod očima…
    • Nákupčí
    • Mladí v retailu
    • Prodejny
    • Žena v retailu
  • Publicistika
    • CatScan
    • Data
    • Téma
    • Komentáře
  • Blog
    • In-store komunikace
    • Na tradičním trhu
    • Lidské zdroje
    • Trh pod lupou
  • Časopis
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Výzkum mezi čtenáři
    • Distribuce
    • Předplatné
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • Newsletter
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletteru
  • Speciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Jak se spojit
    • Odkazy
  • Nezávislé ocenění důvěry českých spotřebitelů Nejdůvěryhodnější značka 2025 vyhlásilo výsledky...
  • Společnost Vivantis působící na poli beauty e-commerce otevřela svou první kamennou prodejnu v...
  • Personalizace produktů čím dál častěji přesahuje rámec oděvního, šperkařského nebo kosmetického...
  • Společnost Unibail-Rodamco-Westfield (URW) otevřela rebrandované nákupní centrum Westfield Černý...

Aktuální vydání

Zboží&Prodej 10/2025: Expanze bez udržitelného byznysu nedává smysl; Biopotraviny v Česku: potenciál roste, bariéry zůstávají; Pekaři čelí velkým výzvám; Aby vás zákazníci na internetu našli

Zboží&Prodej 10/2025: Expanze bez udržitelného byznysu nedává smysl;...

  • 20. října 2025
  • 551
  • 0
Co čtenáři najdou v časopisu Zboží&Prodej 10/2025? Rozhovor: Harald Tscherne, spolumajitel společnosti Intersport Austria, je přesvědčen, že rychlá expanze bez filozofie udržitelného byznysu...
  • Zboží&Prodej 9/2025: Sinsay míří do menších měst, móda přichází za zákazníky; Retail pod taktovkou počasí; Nový maloobchodní svět bude vítat lidi i jejich AI agenty; Rychlost a přesnost šetří čas

    Zboží&Prodej 9/2025: Sinsay míří do menších měst, móda přichází za...

    • 22. září 2025
    • 0
  • Zboží&Prodej 8/2025: Emoce rozhodují o tom, zda zákazník nakoupí znovu; Když technologie nestačí; Zákazník je na prvním místě, vše ostatní se musí přizpůsobit; Chraňte zboží chytře

    Zboží&Prodej 8/2025: Emoce rozhodují o tom, zda zákazník nakoupí...

    • 25. srpna 2025
    • 0
  • Zboží&Prodej 6 – 7/2025: Máme ambici jít dál do světa; Regionální potraviny jsou v kurzu; Když sleva není výhra; Dva světy v jednom

    Zboží&Prodej 6 – 7/2025: Máme ambici jít dál do světa; Regionální...

    • 20. června 2025
    • 0
  • Zboží&Prodej 5/2025: Investice do zákazníka se nám do dvou měsíců vrátila; Jde o víc než jen o cenu; V komplexnosti je krása; Už dávno nejde jen o chatboty

    Zboží&Prodej 5/2025: Investice do zákazníka se nám do dvou měsíců...

    • 26. května 2025
    • 0
  • Vše
  • Oblíbené
  • Klíčová slova
Zboží&Prodej 4/2025: Propojujeme prodejny s místní komunitou; Stav zálohování v Česku; Nejdůležitější je najít co nejlepší kompromis; Jak na efektivní personalizaci

Zboží&Prodej 4/2025: Propojujeme prodejny s místní komunitou; Stav...

  • 21. dubna 2025
  • 1266
  • 0
Co čtenáři najdou v časopisu Zboží&Prodej 4/2025? Rozhovor: Podle vedoucí nákupu Daniely Korotvičkové investuje společnost Billa Česká republika do moderních technologií, digitalizace, rozšíření spolupráce s regionálními...
Zboží&Prodej 3/2025: Prostě Vyplatíse; Bez letáku to zkrátka nejde; Krátkodobé benefity jsou krátkozraké; Vratky lze řešit efektivně

Zboží&Prodej 3/2025: Prostě Vyplatíse; Bez letáku to zkrátka...

  • 17. března 2025
  • 1297
  • 0
Co si čtenáři přečtou v časopisu Zboží&Prodej 3/2025? Rozhovor: Společnost MJ Foods, kterou Michal Soukup vede se společníkem Janem Duongem, funguje od roku 2011. V tuto chvíli má na kontě jeden velkoobchod, 12...
Zboží&Prodej 1–⁠⁠⁠⁠⁠⁠2/2025: Bude to Hruška; Nákupní mise jsou stále komplikovanější; U Olivera pořídíte kvalitu (s úsměvem); Konec statických cen?

Zboží&Prodej 1–⁠⁠⁠⁠⁠⁠2/2025: Bude to Hruška; Nákupní mise jsou stále...

  • 17. února 2025
  • 1453
  • 0
Co si čtenáři přečtou v časopisu Zboží&Prodej 1–⁠⁠⁠⁠⁠⁠2/2025? Rozhovor: Maďarský fond Oriens, který v tuzemsku investoval do koupě několika tradičních maloobchodních sítí, včetně Hrušky v loňském roce, vidí na zdejším trhu...
Zboží&Prodej 12/2024: Všichni se musíme neustále vzdělávat; Značky jako majáky v nejistém prostředí; Maloobchod a nakupující v roce 2024; Budování zelenější budoucnosti

Zboží&Prodej 12/2024: Všichni se musíme neustále vzdělávat; Značky jako...

  • 6. ledna 2025
  • 1460
  • 0
Co si čtenáři přečtou v časopisu Zboží&Prodej 12/2024? Rozhovor: Else Groen řídí sdružení Independent Retail Europe (IRE), které od roku 1963 zastupuje skupiny nezávislých maloobchodníků v potravinářském i nepotravinářském...
Zboží&Prodej 11/2024: Lidé míří do outletu za zážitky a prémiovou nabídkou; Pomalé, ale rok od roku lepší; Klíčové je s kategorií žít; Marketplace mění pravidla hry

Zboží&Prodej 11/2024: Lidé míří do outletu za zážitky a prémiovou...

  • 16. listopadu 2024
  • 1631
  • 0
Co si čtenáři přečtou v časopisu Zboží&Prodej  11/2024? Rozhovor: V příštím roce oslaví outletové centrum Fashion Arena Prague Outlet svou plnoletost. A blížící se věk dospělosti je dobrou příležitostí pro bilanční pohled...
Zboží&Prodej 10/2024: Zákazníci žádají víc novinek, značek a inspirace; Když se chce, všechno jde; Designérská dílna s nápadem; Většina dává přednost kartám

Zboží&Prodej 10/2024: Zákazníci žádají víc novinek, značek a...

  • 21. října 2024
  • 1551
  • 0
Co si čtenáři přečtou v časopisu Zboží&Prodej  10/2024? Rozhovor: Na začátku roku oznámila síť drogerií Rossmann spolupráci s on-line prodejcem Rohlík.cz. Na konci léta překvapila exkluzivní spoluprací se značkou Avon,...
Zboží&Prodej 9/2024: Krása je v komplexnosti; Lidé jako strategická investice; Dodavatel není soupeř; Trend doručování udává spotřebitel

Zboží&Prodej 9/2024: Krása je v komplexnosti; Lidé jako strategická...

  • 23. září 2024
  • 1706
  • 0
Co si čtenáři přečtou v časopisu Zboží&Prodej  9/2024? Rozhovor: Svět kutilů, ale stále častěji také kutilek se loni rozrostl o další příležitost, kde nakoupit. Společnost Bauhaus ČR totiž otevřela v Ústí nad Labem v...
Zboží&Prodej 8/2024: Nová generace už o byznysu přemýšlí jinak; Žezlo růstu přebírají retailové parky; Malá oáza pro místní i přespolní; Více než jen ochrana produktu

Zboží&Prodej 8/2024: Nová generace už o byznysu přemýšlí jinak; Žezlo...

  • 26. srpna 2024
  • 1680
  • 0
Co si čtenáři přečtou v časopisu Zboží&Prodej  8/2024? Rozhovor: Pro žlutomodrý makro tým pracuje Jiří Nehasil už patnáctým rokem, od loňského září v pozici generálního ředitele. Jeho hlavním cílem je nejen rozvíjet...
Zboží&Prodej 6–7/2024: Aktuální nabídku umíme řídit i podle počasí; Udržitelnost? Ano, ale zadarmo; Práce je to jednoduše velmi pestrá; Moderní prodej vyžaduje syntézu

Zboží&Prodej 6–7/2024: Aktuální nabídku umíme řídit i podle počasí;...

  • 21. června 2024
  • 1886
  • 0
Co čtenáři najdou v časopisu Zboží&Prodej 6–7/2024? Rozhovor: Zákazníci hypermarketů společnosti Globus ČR si v mobilu objednají i třeba jídlo v restauraci nebo si zkontrolují dostupnost zboží v prodejně. Jak říká jednatel...
Zboží&Prodej 5/2024: Více než 2/3 zákazníků nás doporučí dál; Energetické úspory nejsou volbou, ale nutností; Čerstvost potravin je klíčová; Pomocník pro chytřejší obchodování

Zboží&Prodej 5/2024: Více než 2/3 zákazníků nás doporučí dál;...

  • 25. května 2024
  • 1727
  • 0
Co si čtenáři přečtou v časopisu Zboží&Prodej 5/2024? Rozhovor: Dnes má skupina Pepco jen v tuzemsku více než tři stovky prodejen a Gergely Potyi, regionální ředitel pro ČR, SR a Maďarsko, se netají tím, že tohle číslo...
Next
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Stránka 1 z 5

Doporučujeme

Komerční sdělení

Personalizace v logistice e-commerce – případová studie FM Logistic a Lindt

Personalizace produktů čím dál častěji přesahuje rámec oděvního, šperkařského nebo kosmetického průmyslu. Tento trend rychle roste rovněž v potravinářském sektoru, kde spotřebitelé očekávají, že si budou moci vytvořit produkty na míru podle svých individuálních preferencí. To je pro výrobce náročná výzva, ale také obrovská příležitost, jak si vybudovat loajalitu a vyniknout na trhu. Spolupráce společnosti […]

Soumrak nad EAN kódy?

V poslední době dostávám otázku, zda je SLUNO připraveno na přechod z klasických čárových EAN kódu na 2D kódy. Tento přechod bývá označován za největší změnu od zavedení automatické identifikace pomočí čárových kódů. Jelikož OBIS (náš obchodní informační systém) je určen primárně jako ERP pro maloobchodní společnosti, tak je to pro nás klíčová otázka a […]

Vánoční balicí sady STEPA – novinka od českého výrobce

Vánoce bez stresu – i při balení dárků. Naše nové vánoční balicí sady přinášejí vše, co lidé dnes hledají: jednoduchý výběr, sladěné barvy, krásný výsledek a jistotu, že dárky budou pod stromečkem vypadat dokonale. Praktická volba i malá radost navíc – „nice-to-have“, které se v sezóně mění v must-have. Co sada obsahuje 4× role (70×200 […]

Perfect Catering mění firemní akce v nezapomenutelné zážitky

Jsme tvůrci atmosféry, kde se branding klienta potkává s kulinářskou kreativitou. Kanapky ve firemních barvách, jedlé květy, kouřové efekty, originální koktejly, signature drinky a show barmanů – to vše už v Perfect Catering tvoří základ. V každém detailu hraje roli vizuální wow efekt, který přenese značku klienta přímo na talíř. Udáváme trendy, které spojují udržitelnost, […]

Břevnovský klášter, jedinečný prostor pro váš příští event

Hledáte reprezentativní místo pro vaši firemní akci, které nadchne hosty a zároveň nabídne skvělé zázemí? Objevte břevnovský klášter, místo s příběhem, noblesou a jedinečnou atmosférou, kde historie a moderní event management tvoří dokonalou harmonii. Reprezentativní prostory zvládnou malý workshop i velkou společenskou událost. Přízemí pojme až 300 osob: hlavní prostor Sala Terrena je ideální pro […]

Archiv komerčních sdělení

Aktuální vydání časopisu

Čtěte nové číslo Zboží&Prodej!


Zajistěte si svůj výtisk

TÝDENNÍ NEWSLETTER

 

Registrujte se k odběru newsletteru

Kalendář akcí

13.–14. 11. 2025, kongres Czech Retail Days, Praha

20.–22. 11. 2025, Gastro Sweet Fest, Praha

27.–28. 11. 2025, kongres Slovlog, Bratislava

16.–25. 1. 2026, Grüne Woche, Berlín

27.–28. 1. 2026, kongres Samoška, Olomouc

1.–4. 2. 2026, ISM, Kolín nad Rýnem

Profily

Obchod očima Jana Hübnera, zakladatele a CEO společnosti Shopingy: V nákupních centrech expandují polské značky a non-food diskontní řetězce

27. října 2025

Harald Tscherne, spolumajitel, Intersport Austria: Expanze bez udržitelného byznysu nedává smysl

20. října 2025
Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz

Šéfredaktor
Petr Hříbal
tel.: +420 733 559 503
e-mail: petr.hribal@atoz.cz

Web editorka
Gabriela Bachárová
tel.: +420 739 737 258
e-mail: gabriela.bacharova@atoz.cz

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
Newsletter
Přihlaste se k odběru newsletteru a mějte každý týden v e-mailové schránce přehled aktuálního dění v retailu.



© 2022. All Rights Reserved.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required