logo

  • Zprávy
    • Moderní trh
    • Tradiční trh
    • E-commerce
    • Čerpací stanice
    • Nákupní centra
    • Dodavatelé
    • Spotřebitelé
    • Personálie
    • Ze zahraničí
    • Fotogalerie
  • Události
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupčí
    • Mladí v retailu
    • Prodejny
    • Žena v retailu
  • Publicistika
    • CatScan
    • Data
    • Téma
    • Komentáře
  • Blog
    • In-store komunikace
    • Tradiční trh
    • Lidské zdroje
  • Časopis
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Výzkum mezi čtenáři
    • Distribuce
    • Předplatné
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • ZapNews
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletteru ZaPnews
  • Speciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Jak se spojit
    • Odkazy
  • Téměř dvě třetiny internetových Čechů nakupují alespoň několikrát měsíčně potraviny, které patří...
  • V polovině března oznámilo Ministerstvo zemědělství ČR (MZe ČR) vznik pracovní mezirezortní...
  • Maloobchodní řetězec Lidl se stal oficiálním partnerem evropského fotbalového šampionátu, který...
  • Nepotravinářský diskontní řetězec Action uzavřel rok 2022 s příznivými finančními výsledky. Díky...

Aktuální vydání

Zboží&Prodej 3/2023: Hledá se viník aneb kdo si tu mastí kapsy; Projet cílovou čáru je vždy výzva; Zrušení EET přineslo změny

Zboží&Prodej 3/2023: Hledá se viník aneb kdo si tu mastí kapsy; Projet...

  • 20. března 2023
  • 324
  • 0
Jaká témata vás čekají v časopisu Zboží&Prodej 3/2023? Rozhovor: Více než půl miliardy korun chce společnost makro ČR v příštích letech investovat do nové komerční strategie, které říká...
  • Zboží&Prodej 1–⁠2/2023: Vánoční sezona nebyla chudá; Nová éra retailu; Obslužný pult může nabízet téměř všechny potraviny

    Zboží&Prodej 1–⁠2/2023: Vánoční sezona nebyla chudá; Nová éra retailu;...

    • 23. února 2023
    • 0
  • Zboží&Prodej 11-12/2022: Živočišně, anebo rostlinně? Chybí shoda; Český obchod v časech změn; Osvětlení je nedílnou součástí obchodní strategie

    Zboží&Prodej 11-12/2022: Živočišně, anebo rostlinně? Chybí shoda; Český...

    • 7. prosince 2022
    • 0
  • Zboží&Prodej 10/2022: Bio už je pro řadu zákazníků standardem; Udržitelnost není jen marketing; Inteligentní váhy klepou na dveře

    Zboží&Prodej 10/2022: Bio už je pro řadu zákazníků standardem;...

    • 31. října 2022
    • 0
  • Zboží&Prodej 9/2022: Obchodní centra na energetické křižovatce; Doprava zboží by měla být vždy kvalitní a dostupná; Na pořadu dne je volba technologií

    Zboží&Prodej 9/2022: Obchodní centra na energetické křižovatce; Doprava...

    • 3. října 2022
    • 0
  • Vše
  • Oblíbené
  • Klíčová slova
Zboží&Prodej 8/2022: Jak se mění pražský spotřebitel; Zákaznická zkušenost otevírá příležitosti; Důraz je kladen na udržitelnost

Zboží&Prodej 8/2022: Jak se mění pražský spotřebitel; Zákaznická...

  • 30. srpna 2022
  • 389
  • 0
Jaká témata vás čekají v časopisu Zboží&Prodej 8/2022? Rozhovor:Jak se mění pražský spotřebitel a co očekává od nákupů „za rohem“ v obchodních domech? Které synergie v nabídce nejlépe fungují a na čem závisí ochota...
Zboží&Prodej 6-7/2022: Kvalita, cena, nebo původ?; Zásadní je propojování prodejních kanálů; Trh s chladicím nábytkem čeká další růst

Zboží&Prodej 6-7/2022: Kvalita, cena, nebo původ?; Zásadní je...

  • 30. června 2022
  • 1165
  • 0
Jaká témata a články vás čekají v aktuálním vydání časopisu Zboží&Prodej 6-7/2022? Rozhovor: Od otevření první prodejny Asko – Nábytek v Praze v Bílé Labuti před 30 lety se toho hodně změnilo. Proměnil se nejen celý...
Zboží&Prodej 5/2022: Privátní značky; Dokonalá prodejna nemusí být jen snem; Trendy v kategorii mléčných výrobků, zmrzlin a opalovací kosmetiky

Zboží&Prodej 5/2022: Privátní značky; Dokonalá prodejna nemusí být jen...

  • 26. května 2022
  • 899
  • 0
Jaká témata vás čekají v časopisu Zboží&Prodej 5/2022? Rozhovor: Nákupní aliance Můj obchod slaví na českém trhu 10 let. Pro společnost Makro patří její rozvoj k hlavním prioritám v oblasti maloobchodu. Aliance má téměř...
Zboží&Prodej 4/2022: Hledání jiných zdrojů; Aktuální trendy ve 3D reklamě; Nabídka kávy pomáhá k vyšším ziskům

Zboží&Prodej 4/2022: Hledání jiných zdrojů; Aktuální trendy ve 3D...

  • 28. dubna 2022
  • 1242
  • 0
Jaká témata a články vás čekají v aktuálním vydání časopisu Zboží&Prodej 4/2022? Rozhovor: Maloobchodní síť Brněnku, která letos slaví 30 let od svého vzniku, provází slogan Váš dobrý soused. „Vyjadřuje to všechno,“ je...
Zboží&Prodej 3/2022: Potravinový odpad; Propojení on-line a off-line; Pokladny a pokladní systémy

Zboží&Prodej 3/2022: Potravinový odpad; Propojení on-line a off-line;...

  • 28. března 2022
  • 1411
  • 0
Jaká témata a články vás čekají v aktuálním vydání časopisu Zboží&Prodej 3/2022? Rozhovor: Mezinárodní diskontní řetězec s nepotravinářským zbožím Action nedávno otevřel své druhé distribuční centrum v Polsku. Jedná se o...
Zboží&Prodej 1-2/2022: Inflace; Čerstvost vs. trvanlivost; Nová pravidla pro dovoz zásilek ze zemí mimo EU;

Zboží&Prodej 1-2/2022: Inflace; Čerstvost vs. trvanlivost; Nová...

  • 28. února 2022
  • 1308
  • 0
Jaká témata a články vás čekají v aktuálním vydání časopisu Zboží&Prodej 1-2/2022? Rozhovor: V loňském roce otevřel Lidl své největší logistické centrum v Buštěhradě. Apetit pro expanzi retailerovi nechybí, v loňském roce...
Zboží&Prodej 11-12/2021: Značení nutriční hodnoty potravin; Výdejny a výdejní boxy; Osvětlení prodejen

Zboží&Prodej 11-12/2021: Značení nutriční hodnoty potravin; Výdejny a...

  • 14. prosince 2021
  • 1477
  • 0
Jaká témata a články vás čekají v aktuálním vydání časopisu Zboží&Prodej 11-12/2021? → Omnichannel je podle Martina Piteráka, provozního ředitele společnosti Kaufland Česká republika, jednoznačně budoucnost. Neznamená to...
Zboží&Prodej 10/2021: Roste zájem o regionální potraviny; Affiliate programy; Váhy v retailu

Zboží&Prodej 10/2021: Roste zájem o regionální potraviny; Affiliate...

  • 2. listopadu 2021
  • 1201
  • 0
V novém vydání časopisu Zboží&Prodej č. 286 (10/2021) najdete opět řadu inspirativních článků a pestrou paletu informací z trhu. Která témata toto číslo ZaPmag přináší? → Italská značka Everli vstoupila na český trh během...
Zboží&Prodej 9/2021: Zájem o menší prodejny se vrací; Značení potravin; Restart omnichannelu

Zboží&Prodej 9/2021: Zájem o menší prodejny se vrací; Značení potravin;...

  • 27. září 2021
  • 1381
  • 0
V aktuálním vydání časopisu Zboží&Prodej č. 285 (9/2021) najdou čtenáři opět řadu inspirativních článků a širokou paletu informací z trhu. Která témata toto číslo ZaPmag přináší? → České obchody Billa vedl od roku 1993....
Zboží&Prodej 8/2021: Malé obchody versus pandemie; Poslední míle; Letáky v retailu

Zboží&Prodej 8/2021: Malé obchody versus pandemie; Poslední míle;...

  • 31. srpna 2021
  • 1937
  • 0
Časopis Zboží&Prodej č. 284 (8/2021) zamířil ke svým čtenářům. Ti v něm najdou i tentokrát řadu podnětných článků a zajímavých informací z trhu. Která témata aktuální vydání ZaPmag přináší? → Ryze český rodinný podnik...
Next
  • 1
  • 2
  • 3
Stránka 1 z 3

Doporučujeme

Čerpačka

Komerční sdělení

Vlastníte již prodejnu s potravinami a chtěli byste ji zmodernizovat?

Spolupráce s aliancí Můj obchod přináší mnoho různých benefitů, jak ve formě podpory prodeje ve vaší prodejně nebo výhodných nákupních podmínek, tak spolupráci s největším velkoobchodem v České republice. Kromě již zmíněných výhod je aliance Můj obchod také schopna pomoct s modernizací vaší prodejny a celkového dizajnu. Od multifunkčního pokladního systému, navíc s možností samoobslužné kasy, přes regálový systém […]

Czech & Slovak Sustainability Summit 2023: Přípravy jsou v plném proudu, odborná komise složena

Czech & Slovak Sustainability Summit 2023: Přípravy jsou v plném proudu, odborná komise složena Czech & Slovak Sustainability Summit odhalil některé novinky z příprav této zbrusu nové konference, která se uskuteční 20. dubna 2023 v pražském kongresovém centru WPP Campus. Má novou odbornou radu, základní koncept hlavního programu i panelové diskuze a skladbu doprovodného programu. Propojit vědu a […]

EASTLOG 2023 zvolil hlavní téma, připravuje workshop pro Ukrajinu a má novou programovou ředitelku

EASTLOG 2023 zvolil hlavní téma, připravuje workshop pro Ukrajinu a má novou programovou ředitelku Kongres EASTLOG, který se řadí po bok největších středoevropských akcí zaměřených na logistiku, supply chain a dopravu, vybral hlavní téma pro nadcházející ročník, který se uskuteční 24. až 26. května 2023 v O2 universu v Praze. EASTLOG 2023 se zaměří na […]

Archiv komerčních sdělení

Aktuální vydání časopisu

Čtěte nové číslo Zboží&Prodej!


Zajistěte si svůj výtisk

TÝDENNÍ NEWSLETTER ZaPnews

 

Registrujte se k odběru newsletteru

Kalendář akcí

22. 3. 2023, seminář Best of 3D, Praha

28. 3. 2023, kongres Pharma Profit, Praha

19. 4. 2023, kongres Čerpačka, Praha

20. 4. 2023, Czech and Slovak Sustainability Summit, Praha

23.–27. 5. 2023, veletrh Thaifex – Anuga Asia, Bangkok

Profily

Zdenka Trávnická, mikroTržnice

mikroTržnice: Ukázaná platí

22. března 2023
Vladimir Gnjidić

Vladimir Gnjidić, komerční a nákupní ředitel, makro ČR: Jdeme proti trendu slevových akcí

20. března 2023
Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktor
Petr Hříbal
tel.: +420 733 559 503
e-mail: petr.hribal@atoz.cz

Web editorka
Gabriela Bachárová
tel.: +420 739 737 258
e-mail: gabriela.bacharova@atoz.cz

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
© 2022. All Rights Reserved.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required