logo

  • Zprávy
    • Moderní trh
    • Tradiční trh
    • E-commerce
    • Čerpací stanice
    • Nákupní centra
    • Dodavatelé
    • Spotřebitelé
    • Personálie
    • Ze zahraničí
  • Události
  • Profily
    • Rozhovory
    • Mladí v retailu
    • Prodejny
    • Žena v retailu
  • Multimédia
    • Fotogalerie
    • Video
  • Publicistika
    • CatScan
    • Data
    • Téma
    • Komentáře
  • Blog
    • Daniel Jesenský
    • Miloš Toman
    • Roman Molek
    • Petra Nulíčková
  • Časopis
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Výzkum mezi čtenáři
    • Distribuce
    • Předplatné
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • ZapNews
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletteru ZaPnews
  • Speciály
  • TOP 30
    • TOP 30 2020
    • TOP 30 2019
    • TOP 30 2018
    • TOP 30 2017
    • Objednání plakátu
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Jak se spojit
    • Odkazy
  • V otevřeném dopise ministrovi zdravotnictví Janu Blatnému upozorňuje Asociace českého tradičního...
  • Novou seniorní marketingovou manažerkou značky Mattoni, tradiční značky minerální vody z...
  • V souvislosti se změnami spojenými s odchodem Velké Británie z Evropské unie se na přechodné...
  • Pivovary Staropramen mají od ledna nové vedení. Řízení společnosti převzal Teo Ćendo, který...

Lidl otevře 10 prodejen, 50 současných dostane novou tvář

3. srpna 2016
Zprávy 0
15981
Lidl otevře 10 prodejen, 50 současných dostane novou tvář

Nejziskovější obchodní řetězec Lidl začíná s výstavbou desítky nových prodejen, které nahradí starší obchody. Padesátka současných prodejen zároveň do konce roku získá modernější interiér.

Řetězec Lidl investuje do svého dalšího rozvoje. Remodeling padesáti stávajících prodejen přinese podle mluvčí řetězce Zuzany Holé vzdušnější, čitelnější vzhled a příjemnější nakupování. Zaměstnancům má zjednodušit manipulaci s produkty a údržbu. „Našim zákazníkům chceme v těchto prodejnách poskytnout výhody prodejen nové generace, které stavební technologie těchto budov umožňují,“ komentovala mluvčí.

Zákazníky budou v prodejnách čekat například nové, moderně koncipované zádveří, 3D grafické nápisy na stěnách pro lepší orientaci na prodejní ploše, nový vzhled pekárny, dřevěné prvky sjednocené v dekoru světlého dubu nebo nový systém pro prezentaci spotřebního zboží. Nainstalují se i pokladny s velkým odkládacím prostorem a ergonomickým pracovním místem pro zaměstnance. Celý interiér pak sjednotí šedá barva, jež podle mluvčí celé prostředí zklidní, a umožní tak lépe vyniknout vystavenému zboží a orientačnímu systému v prodejnách.

Nový vzhled brzy získají podle informací zpravodajského serveru Aktualne.cz například prodejny v pražské Zbraslavi, Otrokovicích, Brně, Nehvizdech, Šumperku, Ostravě či Vsetíně.

Nové prodejny přibudou do konce roku

Pekárna

Lidl již zavřel několik svých prodejen a na jejich místě do konce roku postaví nové a modernější. Jak napsal server Aktualne.cz, týká se to původní prodejny ve Strakonicích, Průhonicích, Karlových Varech (Dolní Kamenná), Praze 19 (Kbelská), Mostě, Pardubicích (Palackého), Mladé Boleslavi, Brně (Trnkova), Zlíně (Nábřeží) a v Hradci Králové (Brněnská). Jak to bude v nových obchodech Lidl vypadat, je vidět v berounské prodejně, kterou řetězec představil minulý rok.

Lidl také v nových prodejnách rozšíří parkovací stání pro auta. Pro zákazníky budou připravené i další služby, jako jsou toalety a přebalovací pulty. Zaměstnanci budou mít k dispozici sprchy či školicí místnost.

Lidl otevřel první prodejnu v Česku před třinácti lety. Nejdříve se snažil zaujmout hlavně nízkou cenou, mířil na obyvatele s malými příjmy. V posledním období však změnil strategii, jeho cílem je nabízet „nejlepší kvalitu za nejnižší cenu“. Získal již více ocenění ve spotřebitelských testech kvality.

Jak uvedli na Aktualne.cz, podle průzkumu agentury Wellen, zveřejněného loni v březnu, se právě Lidl za poslední rok zlepšil nejvíce z tuzemských řetězců a lidé jej uvedli na druhém místě v pořadí řetězců pro nejjednodušší a nejpříjemnější nákup. Na prvním místě byl Kaufland, který stejně jako Lidl patří do německé skupiny Schwarz. Společnost má v Česku celkem 231 prodejen, v těchto dnech zahajuje stavbu zcela nového obchodu ve Zdibech.

Související články:

Zboží&Prodej 4/2020: Pivo v plechu roste, plast klesá Lidl HornoměcholupskáV pražské ulici Hornoměcholupská otevře Lidl prodejnu nové generace Lidl otevře v novém komplexu Churchill už 39. prodejnu v Praze Maloobchodní síť Bala změnila tvář, pro zákazníky je tu „cestou domů“

Doporučujeme

Aktuální vydání časopisu

Čtěte nové číslo Zboží&Prodej!


Zajistěte si svůj výtisk

Anketa

O co se podle vás spotřebitelé nejvíce zajímají, než nakoupí oblíbený tuk?


Archiv anket
Nahrávání ... Nahrávání ...

Nejčtenější zprávy

  • Lidl otevře 15 nových prodejen a u Buštěhradu staví obří logistické centrum 18.8k views | posted on 13. června 2019
  • Outlet Arena Moravia otevře v Ostravě na podzim 13.5k views | posted on 24. července 2018
  • Lidl zvyšuje nástupní mzdu o 25 procent 10.5k views | posted on 31. května 2016
  • TEDi otevře v květnu první české obchody 10.5k views | posted on 7. února 2020
  • Lidl otevře 10 prodejen, 50 současných dostane novou tvář 8.6k views | posted on 3. srpna 2016

Komerční sdělení

Kalendář akcí

20. 1. 2021, Spotřebitelský průzkum Češi a rostlinné alternativy – webinář

27.–28. 1. 2021, Kongres Obalko, Praha

17.–20. 5. 2021, Alimentaria, Barcelona

Multimédia

Valencijská inspirace: supermarket Mercadona

4. prosince 2020

Seznamte se: Distribuční centrum Amazonu v Dobrovízi

11. listopadu 2020

Profily

Tomáš Čupr a Petr Pavlík, group CEO a CEO ČR, Rohlík Group: Na cestě mezi štikou a velrybou

3. prosince 2020

Milada Valášková, manažerka kvality a hygieny, Billa CZ: Houževnatost mi nedovolí povolit

22. října 2020

Archiv zpráv

Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktor
Petr Hříbal
tel.: +420 733 559 503
e-mail: petr.hribal@atoz.cz

Web editor
David Čapek
tel.: +420 728 403 070
e-mail: david.capek@atoz.cz

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Více o využívání cookies na našich stránkách naleznete v Zásadách na ochranu osobních údajů zde.
Ok