logo

  • Zprávy
    • Moderní trh
    • Tradiční trh
    • E-commerce
    • Čerpací stanice
    • Nákupní centra
    • Dodavatelé
    • Spotřebitelé
    • Personálie
    • Ze zahraničí
    • Fotogalerie
  • Události
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupčí
    • Mladí v retailu
    • Prodejny
    • Žena v retailu
  • Publicistika
    • CatScan
    • Data
    • Téma
    • Komentáře
  • Blog
    • In-store komunikace
    • Tradiční trh
    • Lidské zdroje
  • Časopis
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Výzkum mezi čtenáři
    • Distribuce
    • Předplatné
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • ZapNews
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletteru ZaPnews
  • Speciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Jak se spojit
    • Odkazy
  • Každý rok přibývá lidí, kteří při nákupu zboží v kamenném obchodě už na místě přes mobil...
  • Internetový prodejce potravin Rohlik.cz rozšířil nabídku o novou privátní značku Yutto. Ta...
  • IKEA Česká republika utržila v uplynulém finančním roce 11,9 miliardy korun. Ve srovnání s...
  • Řetězec Tesco ve 33 vybraných prodejnách po celé České republice graficky sjednotil sekce s...

Lidl ruší od března igelitové tašky, nabídne ekologičtější

17. února 2017
Zprávy 0
3766
Lidl ruší od března igelitové tašky, nabídne ekologičtější

Lidl jako první řetězec na českém trhu upouští od používání jednorazových igelitových tašek. Ročně v prodejnách vydal více než 27 milionů tašek. Tímto krokem se připojuje k německému, rakouskému  a švýcarskému Lidlu.

Lidl tašky nedával zdarma, teď je nebude nabízet vůbec. Místo nich mohou zákazníci využít velkou papírovou tašku z plně recyklovatelného materiálu, silnou permanentní plastovou tašku nebo termotašku určenou pro chlazené a mražené zboží. Nabídku tašek ohleduplných k životnímu prostředí bude Lidl postupně rozšiřovat.

Přečtěte si také
Lidl otevírá nové prodejny a další začíná stavět

„Igelitové tašky vedou v objemu, v jakém se používají při nákupech nejen v našich prodejnách, k obrovskému množství odpadu. Papírové či jiné tašky, které můžete používat stále, jsou k životnímu prostředí mnohem šetrnější. Chceme aktivně přispět ke snížení spotřeby igelitových tašek v České republice, a tím i k ochraně životního prostředí,“ uvedl ke kroku společnosti generální ředitel Lidlu Pavel Stratil.

Přečtěte si také
V Ostravě vzniká nová ekologicky šetrná prodejna Lidl

Ke snížení spotřeby igelitových tašek se rozhodl i řetězec Tesco. Při online nákupu si zákazník může vybrat, zda chce nákup dovézt v igelitové tašce či nikoliv.

V Česku budou všichni obchodníci od ledna 2018 povinně zpoplatňovat igelitové tašky, které se dnes už běžně ve velkých obchodních řetězcích prodávají minimálně za jednu korunu. Vláda minulý rok schválila novelu zákona o obalech, která do české legislativy zavádí povinnosti vyplývající z evropského práva.

Související články:

Lidl otevírá nové prodejny a další začíná stavět V Ostravě vzniká nová ekologicky šetrná prodejna Lidl Nová prodejna Lidl v Ostravě přivítá zákazníky již v pondělí Lidl představil novou privátní značku s produkty českých výrobců

Doporučujeme

Komerční sdělení

EASTLOG 2023 zvolil hlavní téma, připravuje workshop pro Ukrajinu a má novou programovou ředitelku

EASTLOG 2023 zvolil hlavní téma, připravuje workshop pro Ukrajinu a má novou programovou ředitelku Kongres EASTLOG, který se řadí po bok největších středoevropských akcí zaměřených na logistiku, supply chain a dopravu, vybral hlavní téma pro nadcházející ročník, který se uskuteční 24. až 26. května 2023 v O2 universu v Praze. EASTLOG 2023 se zaměří na […]

Archiv komerčních sdělení

Aktuální vydání časopisu

Čtěte nové číslo Zboží&Prodej!


Zajistěte si svůj výtisk

TÝDENNÍ NEWSLETTER ZaPnews

 

Registrujte se k odběru newsletteru

Kalendář akcí

1.–5. 2. 2023, veletrh hraček Spielwarenmesse, Norimberk, Německo

14.–17. 2. 2023, veletrh Biofach, Norimberk

16. 2. 2023, seminář Best of in-store, Praha

26. 2.–2. 3. 2023, EuroShop 2023, Düsseldorf, Německo

19. 4. 2023, kongres Čerpačka, Praha

Profily

Projekt není udržitelný tím, že to řeknete. Ukažte důkazy

11. ledna 2023
Jiří Smetana, Penny Market

Jiří Smetana, manažer nákupu trvanlivých potravin a nápojů, Penny Market Česká republika: Z retailu se vytrácí pokora

7. prosince 2022
Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktor
Petr Hříbal
tel.: +420 733 559 503
e-mail: petr.hribal@atoz.cz

Web editorka
Gabriela Bachárová
tel.: +420 739 737 258
e-mail: gabriela.bacharova@atoz.cz

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
© 2022. All Rights Reserved.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required