logo

  • Zprávy
    • Moderní trh
    • Tradiční trh
    • E-commerce
    • Čerpací stanice
    • Nákupní centra
    • Dodavatelé
    • Spotřebitelé
    • Personálie
    • Ze zahraničí
  • Události
  • Profily
    • Rozhovory
    • Mladí v retailu
    • Prodejny
    • Žena v retailu
  • Multimédia
    • Fotogalerie
    • Video
  • Publicistika
    • CatScan
    • Data
    • Téma
    • Komentáře
  • Blog
    • Daniel Jesenský
    • Miloš Toman
    • Roman Molek
    • Petra Nulíčková
  • Časopis
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Výzkum mezi čtenáři
    • Distribuce
    • Předplatné
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • ZapNews
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletteru ZaPnews
  • Speciály
  • TOP 30
    • TOP 30 2020
    • TOP 30 2019
    • TOP 30 2018
    • TOP 30 2017
    • Objednání plakátu
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Jak se spojit
    • Odkazy
  • Vedení společnosti Billa Česká republika posiluje. Management firmy se rozšířil o čtvrtého...
  • Zlata Ulrichová nastoupila na pozici head of strategic marketing společnosti Rewe International...
  • Řetězec Penny Market zprovozní letos u svých prodejen desítky dobíjecích stanic pro...
  • Svěžím designem, rozšířeným sortimentem a dalšími nově poskytovanými službami se může pochlubit...

Pod značkou Česká chuť míří do Alberta české výrobky

29. června 2017
Zprávy 0
6052
Pod značkou Česká chuť míří do Alberta české výrobky

Ahold přichází s nabídkou českých výrobků v nové privátní řadě Česká chuť. Zákazníci se mohou těšit mimo jiné na české piškoty, majonézu či tyčinky k pivu se solí a kmínem. V tuto chvíli nabízí řetězec Albert sortiment 80 výrobků napříč čerstvým i trvanlivým sortimentem a do konce roku jich plánuje přivést na regály na 140.

Jedná se o sortiment mléčných a masných výrobků, ovoce, čerstvé i sterilované zeleniny, těstovin, majonézy nebo hořčic, ale také pečiva, tyčinek a piškotů. Petr Pavlík, ředitel pro obchod v řetězci Albert, doplnil, že strategií je výrobky v řadě Česká chuť dále rozšiřovat.

Setkání se zúčastnil i ministr zemědělství Marian Jurečka, který aktivity na podporu českých producentů vítá: „Podpora domácích potravinářů je pro nás klíčová, stejně jako jasné a srozumitelné značení českého původu potravin. To, že se rozšiřuje nabídka českých výrobků v běžné obchodní síti, které navíc spotřebitelé snadno poznají, vnímám velmi kladně.“ Dodal, že pro firmy je takováto spolupráce velmi přínosná, firmy mohou lépe plánovat svůj výrobní program a nebát se investic.

Prosadit se není jednoduché

Právě české piškoty východočeské společnosti Perník se v nabídce Albertu objeví jak v klasické, tak kakaové variantě. „Prosadit se na trhu ve velké, hlavně nadnárodní konkurenci, je složité, obchody Albert jsou pro nás především spolehlivým a silným partnerem pro distribuci našich výrobků. Pro české zákazníky znamená naše spolupráce především větší dostupnost kvalitních českých výrobků, což nás velmi těší,“ uvedla Martina Králová, jednatelka společnosti Perník .

Milan Lipavský, majitel a jednatel společnosti Seli, která do České chuti vyslala tyčinky k pivu se solí a kmínem, na spolupráci oceňuje zejména možnosti prezentace lokálních produktů českým spotřebitelům. A Petr Hrdlička, ředitel společnosti Záruba Food, jenž do Albertu v České chuti dodává majonézu, si pochvaluje výsledky spolupráce s Albertem: „Od začátku letošního roku jsme navýšili objem dodávaných výrobků o tři sta procent. Je skvělé vidět, že spojení dobrého maloobchodníka s tradičním českým výrobcem přináší užitek nejen oběma stranám, ale především z něj mohou profitovat zákazníci, ke kterým se dostává kvalitní český produkt.

Jasné značení českého původu

Všechny výrobky značky Česká chuť splňují definici české potraviny podle definice Ministerstva zemědělství a Zákona o potravinách. Díky tomu mohou nést na obalech logo Česká potravina. Zákazníci si tak mohou být naprosto jistí nejen domácím původem, ale i kvalitou a tradičními českými recepturami.

Rozšířením nabídky reaguje Albert na zájem zákazníků o potraviny od českých výrobců. Koncem července bude mít Ministerstvo zemědělství k dispozici výsledky průzkumu, jak spotřebitelé vnímají značky na podporu prodeje českých produktů a jakou roli hraje tento faktor v nákupním rozhodování.

Jitka Hemolová, jitka.hemolova@atoz.cz

 

Související články:

Zboží&Prodej 4/2020: Mléčné výrobky ideálně poctivé a bez aditiv MakroMakro ČR spouští e-shop pod značkou Můj obchod

Doporučujeme

Aktuální vydání časopisu

Čtěte nové číslo Zboží&Prodej!


Zajistěte si svůj výtisk

Anketa

Pro jaké účely podle vás spotřebitelé nejčastěji používají léčivé čaje?


Archiv anket
Nahrávání ... Nahrávání ...

Nejčtenější zprávy

  • Lidl otevře 15 nových prodejen a u Buštěhradu staví obří logistické centrum 20.6k views | posted on 13. června 2019
  • Outlet Arena Moravia otevře v Ostravě na podzim 13.7k views | posted on 24. července 2018
  • TEDi otevře v květnu první české obchody 11.7k views | posted on 7. února 2020
  • Lidl zvyšuje nástupní mzdu o 25 procent 10.6k views | posted on 31. května 2016
  • Lidl otevře 10 prodejen, 50 současných dostane novou tvář 8.9k views | posted on 3. srpna 2016

Komerční sdělení

Kalendář akcí

15. 4. 2021, Jak retail může pomoci (nejen) dodavatelům POP

21. 4. 2021, Snídaně se Samoškou, on-line

13. 5. 2021, Fórum LOG-IN, on-line

4.–7. 4. 2022, Alimentaria, Barcelona

Multimédia

Seznamte se: Modernizovaná prodejna Coop ve Starém Hrozenkově

15. dubna 2021

Fotogalerie: Coop Tuty Dukovany v novém slušivém kabátě

26. března 2021

Profily

Martin Čivrný, manažer udržitelnosti, Makro Cash & Carry ČR: Baví mě pracovat systematicky, krok po kroku od začátku do konce

18. března 2021

Tomáš Prouza, prezident SOCR ČR: Úplně se tu rozpadl systém vládnutí

18. března 2021

Archiv zpráv

Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktor
Petr Hříbal
tel.: +420 733 559 503
e-mail: petr.hribal@atoz.cz

Web editor
David Čapek
tel.: +420 728 403 070
e-mail: david.capek@atoz.cz

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required