Nákupní centrum Freeport Fashion Outlet v Hatích u Znojma, které v 75 obchodech nabízí přes 250 módních značek a denně jej navštíví čtyři až deset tisíc lidí, prochází celkovým remodelingem. Exteriér bude nově ve stylu secese, změny se promítnou i do vnitřních prostor. Investice do modernizace, jejíž ukončení je naplánováno na konec září, dosáhnou čtyřiceti milionů korun. Provoz centra zůstává po celou dobu rekonstrukce nepřerušený.
Pro nákupní centrum, které se nachází nedaleko hranic s Rakouskem, se jedná o nejvýraznější změnu vzhledu od jeho otevření před patnácti lety. Renovace má podle vedení Freeportu ještě více posílit jeho význam jako jednoho z největších nákupních center outletového druhu ve střední Evropě. Vloni ho navštívily téměř dva miliony lidí. „Návštěvníkům chceme vedle příznivých cen prémiových módních značek také nadále poskytovat co nejvyšší kvalitu služeb a zážitku z nakupování. Rozhodli jsme se osvěžit nejen vzhled exteriéru, lépe chceme prezentovat i zastoupené světové módní značky. Ve vnitřních prostorách centra vytvoříme atmosféru nákupní třídy, což u našich návštěvníků ještě více posílí příjemný zážitek z nakupování,“ uvedl Jan Procházka, ředitel centra Freeport Fashion Outlet.
Nová vnější i vnitřní podoba centra, která si vyžádá investice kolem čtyřiceti milionů korun, bude vycházet z uměleckého stylu secese. Ten slouží jako sjednocující prvek s rakouským Parndorf Fashion Outlet, jehož vlastníkem je rakouská holdingová společnost Fashion Outlet Parndorf, která centrum Freeport koupila na podzim roku 2015. „Jde o přirozenou a očekávanou synergii, která v důsledku ještě více podporuje naši pozici nadregionální nákupní destinace pro Rakousko a Českou republiku,“ řekl Jan Procházka.
Outletové centrum rozšíří gastrozónu, přibudou Burger King a Starbucks
Letos se v outletovém centru otevřely nové obchody Lee Wrangler a Pierre Cardin. Značka Tom Tailor se představila v novém velkoformátovém konceptu na šesti set metrech čtverečních a do větších prostor se přestěhoval Hervis Sports. V letošním roce se nově uvedou ještě značky Guess nebo s.Oliver.
„S rostoucí poptávkou po stravovacích službách v nákupních centrech jsme se rozhodli návštěvníkům rozšířit i paletu stravovacích zařízení. Do konce roku představíme úspěšné formáty Burger King a Starbucks, které se těší velké oblibě u nás i v zahraničí,“ doplnil Jan Procházka.