logo

  • Zprávy
    • Moderní trh
    • Tradiční trh
    • E-commerce
    • Čerpací stanice
    • Nákupní centra
    • Dodavatelé
    • Spotřebitelé
    • Personálie
    • Ze zahraničí
    • Fotogalerie
  • Události
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupčí
    • Mladí v retailu
    • Prodejny
    • Žena v retailu
  • Publicistika
    • CatScan
    • Data
    • Téma
    • Komentáře
  • Blog
    • In-store komunikace
    • Tradiční trh
    • Lidské zdroje
  • ZAPjobs
    • Volné pozice
    • Naše nabídka
  • Časopis
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Výzkum mezi čtenáři
    • Distribuce
    • Předplatné
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • ZapNews
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletteru ZaPnews
  • Speciály
  • TOP 30
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Jak se spojit
    • Odkazy
  • Česká republika se v dostupnosti platebních terminálů řadí k evropskému průměru, na tisícovku...
  • Výrobce balených cukrovinek, skupina Ferrero, zveřejnila aktuální informace o úspěšném...
  • Do sítě výdejních schránek společnosti OX Point se během měsíce integroval druhý velký dopravce....
  • Pití kvalitního italského prosecca se stalo fenoménem a získalo si oblibu po celém světě. V roce...

Outlet Arena Moravia otevře v Ostravě na podzim

24. července 2018
Zprávy 0
24986
Outlet Arena Moravia otevře v Ostravě na podzim

V polovině listopadu se pro zákazníky otevře první outletové centrum na severní Moravě, Outlet Arena Moravia v Ostravě. Centrum postavila společnost TK Development.

Zákazníci v centru najdou obchody módních značek, restaurace a služby. Outlet bude uspořádán do oválu, který lemuje prostor pro parkování společně s místy určenými k odpočinku. Centrum se nachází na břehu řeky Odry mezi Ostravou a Hlučínem.

„Outlet Arena Moravia bude prvním outletovým centrem na severu Moravy. Lokalitu jsme zvolili s ohledem na zákazníky nejen z celého Moravskoslezského kraje a Olomoucka, ale i ze sousedního Polska a Slovenska,“ říká Roman Vachta, technical a development director ze společnosti TK Development, která stála mimo jiné i za výstavbou Fashion Arena Prague Outlet v Praze-Štěrboholích.

Outletové centrum v tomto regionu doposud chybělo, i proto společnost CBRE, která centrum spravuje, očekává, že přiláká i zákazníky ze širšího okolí. „Služby Outlet Arena Moravia budou cíleny na zákazníky v okruhu 90 minut dojezdu autem. Jsme přesvědčeni, že návštěvníky budou nejen lidé z Ostravy, ale i z Olomoucka, Zlínska a Jeseníků. Své příznivce si jistě najde i za hranicemi na nedalekém Slovensku,“ říká Katarína Brydone, head of retail společnosti CBRE.

Většina provozoven bude otevřena od devíti ráno do osmi večer. Některé, například restaurace, ještě déle. Outlet Arena Moravia bude od poloviny listopadu 2018 otevřena každý den v roce vyjma vybraných svátků určených zákonem.

V outletu najde práci několik stovek lidí. Řada pracovních míst vznikne přímo v prostorách prodejen a správy centra, další příležitosti budou mít místní firmy, jejichž služby budou využívány pro zajištění provozu centra.

Související články:

Žádné související články.

Doporučujeme

ZAPjobs

Připravujeme

Připravujeme

Archiv pracovních pozic

Komerční sdělení

Sluno mění po 30 letech své logo a vizuální identitu

Firma U & Sluno, která dodává software velkým retailerům, zveřejnila ve středu 20. července svůj nový firemní design. Po 30 letech existence výrazně mění své logo. Novou vizuální identitu podpořily i webové stránky firmy, které prošly redesignem na začátku tohoto roku. Největší změnou je nové logo, ze kterého zmizelo písmeno U a &. „Rozhodli jsme […]

FeelEco rozšířilo prodejní plochu o Datart

Česká značka FeelEco, která nabízí výjimečné přírodní produkty pro péči o zdraví, rodinu a domácnost, rozšiřuje distribuční síť a nově je k dostání také v prodejnách a na e-shopu Datart, a to v České republice i na Slovensku. Cílem je rozšíření služeb a zvýšení dostupnosti nákupu. Přírodní drogerie a kosmetika FeelEco doposud byla k dostání […]

Archiv komerčních sdělení

Aktuální vydání časopisu

Čtěte nové číslo Zboží&Prodej!


Zajistěte si svůj výtisk

TÝDENNÍ NEWSLETTER ZaPnews

 

Registrujte se k odběru newsletteru

Kalendář akcí

12.-16. 9. 2022 Světový veletrh nápojů a tekutých potravin DRINKTEC 2022

22. 9. POPAI: Udržitelnost není jen marketing

8. 9. 2022 Komunitní e-commerce konference ShopCamp

8. 9. 2022, Kongres Čerpačka

13.–14. 10. 2022, Kongres Obalko

Profily

Michaela Zikmundová, manažerka sortimentu, dm drogerie markt CZ: Technologie nenahradí osobní kontakt

30. června 2022

Michal Moureček, jednatel, Asko – Nábytek ČR: Digitalizace posune svět do jiné nákupní dimenze

30. června 2022
Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktor
Petr Hříbal
tel.: +420 733 559 503
e-mail: petr.hribal@atoz.cz

Web editorka
Gabriela Bachárová
tel.: +420 739 737 258
e-mail: gabriela.bacharova@atoz.cz

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
© 2022. All Rights Reserved.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required