Action, rychle se rozrůstající mezinárodní řetězec diskontních prodejen s nepotravinovým zbožím, během letošního dubna otevře své první dva tuzemské obchody. Budou se nacházet v lokalitách na území středních a východních Čech. Během následujících měsíců tohoto roku pak v České republice otevře ještě tři obchody.
Stejně jako více než 1500 poboček Action v sedmi evropských zemích (Nizozemsku, Belgii, Lucembursku, Francii, Německu, Rakousku a v Polsku), nabídnou české prodejny více než 6000 produktů za nejnižší možné ceny ve 14 kategoriích od potřeb pro domácnost a vybavení pro ruční práce a DIY po sport, multimédia či hračky. „České republice věnujeme pozornost již několik let. Věříme, že v souladu s naším prosperujícím obchodním modelem založeném na udržitelném růstu, s novými distribučními centry v Polsku a plánem zřídit další na Slovensku nadešel právě nyní ten správný čas pro vstup na tuzemský trh,” uvádí Sander van der Laan, CEO společnosti Action, a doplňuje: „Česká republika se stane osmou zemí Evropy, kde Action provozuje své prodejny a těšíme se, že zde první z nich budeme moci otevřít již za několik měsíců.”
Dvě třetiny sortimentu jsou neustále obměňovány
Prodejní model Action charakterizuje vysoká variabilita a to, že zážitek z nakupování obohacuje o prvek překvapení. Pouze třetinu nabízených produktů tvoří celoročně stálý sortiment, zbylé dvě třetiny zboží jsou neustále obměňovány. Každý týden je do nabídky každé pobočky zařazeno 150 nových produktů. Nízké ceny zajišťuje pro své zákazníky Action kombinací objednávek ve velkém, efektivitou obchodování, procesů a logistiky. Díky tomu je pak více než 1500 položek v sortimentu prodejen dostupných za méně než 25 Kč (1 euro). „Věřím, že čeští zákazníci si náš koncept založený na dostupných cenách a širokém, vždy překvapivě rozmanitém sortimentu v prodejnách, oblíbí,” říká Monique Groeneveld, generální ředitelka Action pro rozvoj na nových trzích, která zodpovídá za tuzemské působení společnosti, a dodává: „Po otevření prvních dvou prodejen se budeme soustředit na posilování značky Action v České republice a na další nábor a školení našich lokálních kolegů. Díky tomu budeme naši činnost v zemi moci stavět na týmové práci založené na sdílených hodnotách, která je pro Action typická – a díky níž se všichni návštěvníci našich tuzemských prodejen mohou těšit na vynikající zákaznický servis.“
Action je rychle rostoucí mezinárodní prodejce nepotravinového zboží, který provozuje přes 1500 obchodů v Nizozemsku, Belgii, Francii, Německu, Lucembursku, v Rakousku a v Polsku. Action má více než 50 000 zaměstnanců. V roce 2018 dosáhla hodnota celkových prodejů společnosti výše 4,2 miliardy eur. Zhruba jednu třetinu více než 6000 položek, jež Action nabízí, představuje stálý sortiment, zbytek zboží je dynamicky obměňován. Každý týden Action uvede přes 150 nových produktů. Nabízený sortiment sestává ze 14 produktových kategorií: dekorace, DIY, hračky a zábava, papírnictví a hobby, multimédia, domácnost, zahrada a outdoor, praní a čištění, jídlo a pití, osobní péče, domácí mazlíčci, sport, oblečení a textilie.