logo

  • Zprávy
    • Moderní trh
    • Tradiční trh
    • E-commerce
    • Čerpací stanice
    • Nákupní centra
    • Dodavatelé
    • Spotřebitelé
    • Personálie
    • Ze zahraničí
  • Události
  • Profily
    • Rozhovory
    • Mladí v retailu
    • Prodejny
    • Žena v retailu
  • Multimédia
    • Fotogalerie
    • Video
  • Publicistika
    • CatScan
    • Data
    • Téma
    • Komentáře
  • Blog
    • Daniel Jesenský
    • Miloš Toman
    • Roman Molek
    • Petra Nulíčková
  • Časopis
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Výzkum mezi čtenáři
    • Distribuce
    • Předplatné
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • ZapNews
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletteru ZaPnews
  • Speciály
  • TOP 30
    • TOP 30 2020
    • TOP 30 2019
    • TOP 30 2018
    • TOP 30 2017
    • Objednání plakátu
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Jak se spojit
    • Odkazy
  • Návrhy řešení podpory českých výrobků a dvojí kvality tak, jak jsou prezentovány, jsou skutečně...
  • Webináře Spotřebitelský průzkum Češi a rostlinné alternativy, který proběhl 20. ledna 2021 ve...
  • Trend etiket je v posledních letech jasný. U cenovek postupuje mílovými kroky zavádění jejich...
  • Loňský 26. listopad patřil dvanácté konferenci POPAI Fórum 2020. I tentokrát s mezinárodní...

Po třech letech práce 32 000 korun. Lidl dál zvyšuje mzdy

26. února 2020
Zprávy 0
538
Po třech letech práce 32 000 korun. Lidl dál zvyšuje mzdy

Od března navýší řetězec Lidl nástupní mzdy v provozních pozicích. Nová nástupní mzda prodavače(ky)/pokladní bude při úvazku 40 hodin týdně činit 28 571 korun, po třech letech se dostane na částku 32 000 korun. V Praze, kde je mzda s ohledem na specifický pracovní trh o něco vyšší, činí nová nástupní mzda při úvazku 40 hodin týdně 30 857 korun, po třech letech dosáhne 34 286 korun.

Navýšení se týká i všech stávajících zaměstnanců. K vyšší mzdě dostanou všichni zaměstnanci  navíc ještě jeden významný bonus – plně hrazené tři dny zdravotního volna v roce.

V loňském roce Lidl nástupní mzdy neupravoval, zaměřil se naopak na podporu věrných zaměstnanců, kteří v Lidlu pracují dlouhodobě, protože těch je většina. Zavedl tehdy další navýšení mezd, a to po třetím roce práce. Do té doby se mzda zvyšovala pouze po prvním a druhém roce. „Letos jsme po dvou letech opět navýšili mzdy, ale cítíme, že důležité je vyjít lidem vstříc i v dalších oblastech. Proto zavádíme tři dny hrazeného zdravotního volna, a to pro všechny zaměstnance bez výjimky, tedy i prodavače(ky)/pokladní. Zároveň je to benefit, který v sobě spojuje finanční odměnu i určitou časovou flexibilitu,“ komentuje navýšení mezd a nový plošný benefit generální ředitel společnosti Lidl Pavel Stratil.

Výhody pro všechny

Benefity Lidl rozšířil už loni, kdy zvýšil hodnotu stravenky na 100 Kč a v průběhu roku pak pro všechny zavedl kartu MultiSport. „Pro nás  je zásadní, aby nabízené benefity mohli využívat skutečně všichni zaměstnanci, tedy i kolegové a kolegyně v prodejnách po celé republice,“ pokračuje Pavel Stratil.

Lidl zároveň i nadále ve zvýšené míře podporuje zkrácené úvazky, na které pracuje více než 70 % zaměstnanců. „V provozních pozicích se nám zkrácené úvazky vzhledem k náročnosti práce jak po fyzické, tak i psychické stránce osvědčily a vítají je i sami zaměstnanci. Dnes proto primárně nabízíme kratší úvazky,“ doplňuje Pavel Stratil. Nejběžnějším úvazkem je 35 hodin týdně, kde nástupní mzda stoupne na 25 000 Kč a po třech letech dosáhne 28 000 Kč, v Praze pak prodavač(ka)/pokladní nastoupí za mzdu 27 000 Kč a po třech letech si vydělá rovných 30 000 Kč.

 

Související články:

Diskonty mění sebe i trh Lidl otevře v novém komplexu Churchill už 39. prodejnu v Praze Brian Sharoff, prezident PLMA, zemřel v 77 letech Plzeňský Prazdroj zvyšuje ceny balených ležáků a prémiových piv

Doporučujeme

Aktuální vydání časopisu

Čtěte nové číslo Zboží&Prodej!


Zajistěte si svůj výtisk

Anketa

O co se podle vás spotřebitelé nejvíce zajímají, než nakoupí oblíbený tuk?


Archiv anket
Nahrávání ... Nahrávání ...

Nejčtenější zprávy

  • Lidl otevře 15 nových prodejen a u Buštěhradu staví obří logistické centrum 18.9k views | posted on 13. června 2019
  • Outlet Arena Moravia otevře v Ostravě na podzim 13.5k views | posted on 24. července 2018
  • TEDi otevře v květnu první české obchody 10.6k views | posted on 7. února 2020
  • Lidl zvyšuje nástupní mzdu o 25 procent 10.5k views | posted on 31. května 2016
  • Lidl otevře 10 prodejen, 50 současných dostane novou tvář 8.6k views | posted on 3. srpna 2016

Komerční sdělení

Kalendář akcí

27.–28. 1. 2021, Kongres Obalko, Praha

17.–20. 5. 2021, Alimentaria, Barcelona

Multimédia

Valencijská inspirace: supermarket Mercadona

4. prosince 2020

Seznamte se: Distribuční centrum Amazonu v Dobrovízi

11. listopadu 2020

Profily

Tomáš Čupr a Petr Pavlík, group CEO a CEO ČR, Rohlík Group: Na cestě mezi štikou a velrybou

3. prosince 2020

Milada Valášková, manažerka kvality a hygieny, Billa CZ: Houževnatost mi nedovolí povolit

22. října 2020

Archiv zpráv

Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktor
Petr Hříbal
tel.: +420 733 559 503
e-mail: petr.hribal@atoz.cz

Web editor
David Čapek
tel.: +420 728 403 070
e-mail: david.capek@atoz.cz

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Více o využívání cookies na našich stránkách naleznete v Zásadách na ochranu osobních údajů zde.
Ok