logo

  • Zprávy
    • Moderní trh
    • Tradiční trh
    • E-commerce
    • Čerpací stanice
    • Nákupní centra
    • Dodavatelé
    • Spotřebitelé
    • Personálie
    • Ze zahraničí
  • Události
  • Profily
    • Rozhovory
    • Mladí v retailu
    • Prodejny
    • Žena v retailu
  • Multimédia
    • Fotogalerie
    • Video
  • Publicistika
    • CatScan
    • Data
    • Téma
    • Komentáře
  • Blog
    • Daniel Jesenský
    • Miloš Toman
    • Roman Molek
    • Petra Nulíčková
  • Časopis
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Výzkum mezi čtenáři
    • Distribuce
    • Předplatné
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • ZapNews
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletteru ZaPnews
  • Speciály
  • TOP 30
    • TOP 30 2020
    • TOP 30 2019
    • TOP 30 2018
    • TOP 30 2017
    • Objednání plakátu
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Jak se spojit
    • Odkazy
  • Návrhy řešení podpory českých výrobků a dvojí kvality tak, jak jsou prezentovány, jsou skutečně...
  • Webináře Spotřebitelský průzkum Češi a rostlinné alternativy, který proběhl 20. ledna 2021 ve...
  • Trend etiket je v posledních letech jasný. U cenovek postupuje mílovými kroky zavádění jejich...
  • Loňský 26. listopad patřil dvanácté konferenci POPAI Fórum 2020. I tentokrát s mezinárodní...

Gebrüder Weiss pomáhá kamenným obchodům s přechodem do e-commerce

20. dubna 2020
Zprávy 0
632
Gebrüder Weiss pomáhá kamenným obchodům s přechodem do e-commerce

Společnost Gebrüder Weiss rozšiřuje službu Home Delivery a pomáhá v době celostátní karantény kamenným obchodům s přechodem do e-commerce prostředí. Firmy, které kvůli aktuální situaci nemohly prodávat, mají nyní způsob, jak zboží zákazníkům rychle doručit a nadále fungovat.

„Kromě doručení zboží ke koncovému zákazníkovi pomůžeme maloobchodníkům po celé ČR s vytvořením e-shopu, přesunutím kompletní nabídky produktů do on-line prostředí, ale také se skladováním zboží či vyřízením vratek,“ říká Jan Kodada, obchodní a marketingový ředitel Gebrüder Weiss.

V rámci služby eFulfillment nabízí nově Gebrüder Weiss maloobchodníkům analýzu současného stavu, zřízení e-shopu v průběhu pár dní a jeho průběžnou správu, skladování zboží a péči o něj, doručení po České republice do 24 hodin od objednávky, vyřízení vratek a znovuuvedení zboží do prodejního stavu nebo také zákaznickou podporu. Součástí služby jsou dále doplňkové aktivity jako zajištění odborných konzultací, marketingových služeb nebo marketingová komunikace produktů na sociálních sítích.

Komplexní služba

„Situace kolem koronaviru přinesla opatření, která řadě firem ztěžuje jejich fungování nebo ohrožuje jejich existenci. Firmy, které až doposud prodávaly zboží prostřednictvím kamenných prodejen, přišly s příchodem celostátní karantény o možnost zboží zákazníkům distribuovat. Služby, které nabízíme jim umožní během pár dní vytvořit e-shop a překlopit do něj veškeré zboží. Postaráme se ale i o celý zbývající proces, od skladování, péči o zboží až po jeho distribuci koncovému zákazníkovi,“ uvádí dále Jan Kodada.

Pro některé firmy nemusí být přechod do e-commerce oblasti realizovaný svépomocí tak snadnou záležitostí, jak by se mohlo zdát. „Pro firmy je v současné době nejdůležitější zachovat tok zboží a nadále uspokojovat potřeby a přání zákazníků. Přechod do e-commerce je tedy logické řešení. Ne každá firma ale zvládne rychlý a zároveň hladký přesun do internetového prostředí, taktéž ne každá firma v současnosti disponuje správným know-how. Proto jsme službu rozšířili. Chceme, aby se podnikatelé nadále zaměřovali na svůj byznys, s tím ostatním jim pomůžeme my,“ říká Jan Kodada.

Neustálý přehled o zboží

Prostřednictvím online rozhraní mají firmy navíc po celou dobu přehled o počtu a stavu zboží ve skladu, stavu objednávek i vyřízení vratek. Zákazník má o skladovaných, expedovaných, doručených, ale také třeba vrácených produktech kompletní přehled prostřednictvím on-line nástrojů. Například prostřednictvím trackování mohou sledovat, v jaké fázi distribuce se zásilka nachází a kdy přesně bude zákazníkovi doručena.

Nejen e-shop a distribuce, ale také skladování

Firmy si v rámci služby eFulfillment mohou vybírat z různých modulů a přizpůsobit ji přesně svým aktuálním potřebám. „Obracejí se na nás společnosti, které mají e-shop už zřízený, ale řeší problém s plným skladem a skladovými operacemi. Je to logické, protože se každá společnost specializuje na konkrétní obor a nikoli na logistiku či řízení dodavatelských řetězců. Právě s tím jim dokážeme velmi rychle pomoci. V rámci skladování zboží zajistíme jeho příjem a odpovídající správu, ať už se to týká managementu šarží, expirací, výrobních čísel. Zboží uchováváme dle charakteru zboží a jsme schopni uskladnit víceméně cokoliv, a to včetně nebezpečného materiálu, jako jsou chemické výrobky, hořlaviny nebo třeba zboží vyžadující specifickou teplotu,“ uzavírá Jan Kodada.

 

Související články:

Všechno se změní Zákazníci stále častěji volí on-line platební brány S udržitelnou produkcí potravin pomáhá nový program Future of Food Zboží&Prodej 8/2020: Teplý pult pomáhá zvyšovat obrat

Doporučujeme

Aktuální vydání časopisu

Čtěte nové číslo Zboží&Prodej!


Zajistěte si svůj výtisk

Anketa

O co se podle vás spotřebitelé nejvíce zajímají, než nakoupí oblíbený tuk?


Archiv anket
Nahrávání ... Nahrávání ...

Nejčtenější zprávy

  • Lidl otevře 15 nových prodejen a u Buštěhradu staví obří logistické centrum 18.9k views | posted on 13. června 2019
  • Outlet Arena Moravia otevře v Ostravě na podzim 13.5k views | posted on 24. července 2018
  • TEDi otevře v květnu první české obchody 10.6k views | posted on 7. února 2020
  • Lidl zvyšuje nástupní mzdu o 25 procent 10.5k views | posted on 31. května 2016
  • Lidl otevře 10 prodejen, 50 současných dostane novou tvář 8.6k views | posted on 3. srpna 2016

Komerční sdělení

Kalendář akcí

27.–28. 1. 2021, Kongres Obalko, Praha

17.–20. 5. 2021, Alimentaria, Barcelona

Multimédia

Valencijská inspirace: supermarket Mercadona

4. prosince 2020

Seznamte se: Distribuční centrum Amazonu v Dobrovízi

11. listopadu 2020

Profily

Tomáš Čupr a Petr Pavlík, group CEO a CEO ČR, Rohlík Group: Na cestě mezi štikou a velrybou

3. prosince 2020

Milada Valášková, manažerka kvality a hygieny, Billa CZ: Houževnatost mi nedovolí povolit

22. října 2020

Archiv zpráv

Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktor
Petr Hříbal
tel.: +420 733 559 503
e-mail: petr.hribal@atoz.cz

Web editor
David Čapek
tel.: +420 728 403 070
e-mail: david.capek@atoz.cz

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Více o využívání cookies na našich stránkách naleznete v Zásadách na ochranu osobních údajů zde.
Ok