logo

  • Zprávy
    • Moderní trh
    • Tradiční trh
    • E-commerce
    • Čerpací stanice
    • Nákupní centra
    • Dodavatelé
    • Spotřebitelé
    • Personálie
    • Ze zahraničí
  • Události
  • Profily
    • Rozhovory
    • Mladí v retailu
    • Prodejny
    • Žena v retailu
  • Multimédia
    • Fotogalerie
    • Video
  • Publicistika
    • CatScan
    • Data
    • Téma
    • Komentáře
  • Blog
    • Daniel Jesenský
    • Miloš Toman
    • Roman Molek
    • Petra Nulíčková
  • Časopis
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Výzkum mezi čtenáři
    • Distribuce
    • Předplatné
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • ZapNews
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletteru ZaPnews
  • Speciály
  • TOP 30
    • TOP 30 2020
    • TOP 30 2019
    • TOP 30 2018
    • TOP 30 2017
    • Objednání plakátu
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Jak se spojit
    • Odkazy
  • Návrhy řešení podpory českých výrobků a dvojí kvality tak, jak jsou prezentovány, jsou skutečně...
  • Webináře Spotřebitelský průzkum Češi a rostlinné alternativy, který proběhl 20. ledna 2021 ve...
  • Trend etiket je v posledních letech jasný. U cenovek postupuje mílovými kroky zavádění jejich...
  • Loňský 26. listopad patřil dvanácté konferenci POPAI Fórum 2020. I tentokrát s mezinárodní...

Bez kompromisu. Rohlik.cz představuje novou řadu výrobků

22. dubna 2020
Zprávy 0
788
Bez kompromisu. Rohlik.cz představuje novou řadu výrobků

Internetový prodejce potravin Rohlik.cz spolu s výrobci a dodavateli připravil řadu výrobků pod značkou Bez kompromisu. Ta se zaměřuje jak na vysoký standard kvality potravin, tak i na ohleduplnost k životnímu prostředí.

Zakladatel Rohlik.cz Tomáš Čupr vysvětluje, proč s vlastní značkou produktů na trh přichází: „Rohlík jsme před 6 lety zakládali pro to, aby lidi nemuseli dělat kompromisy při výběru dobrého jídla. Při výběru produktů naší vlastní značky jsme proto spojili síly s respektovanými dodavateli, kteří mají stejnou vizi, abychom společně ukázali, že polovičatých řešení už bylo v Česku dost. Kvalitní jídlo, bez klecí, bez lží, bez barviv, bez kompromisu a v obalech, které jsou šetrnější k životnímu prostředí.“

Řada Bez kompromisu zahrnuje 74 výrobků napříč kategoriemi. Od mléčných výrobků, přes uzeniny, hotová jídla tak i trvanlivý sortiment. „Na výběru produktů spolupracujeme s výrobci a dodavateli, se kterými jsme už pro sebe navzájem prověřenými partnery, neboť jejich produkty máme na Rohlíku ve stálé nabídce a pro vlastní značku jsme společně vybírali ty nejlepší za každou kategorii,“ popisuje Michal Perlík, senior manažer nákupu Rohlík.cz. Všichni dodavatelé, se kterými na výrobcích vlastní značky e-shop spolupracuje nebo je pro další spolupráci vybírá, jsou podle Rohlik.cz ti nejlepší na českém trhu i v zahraničí. Jde například o řeznictví a uzenářství U Dolejších, rodinnou farmu BioVavřinec a Kosař, drůbežárnu Markovice, Merhautovo rodinné pekařství nebo rodinnou pražírnu BaladaCoffee.

Každý den zvýhodněná nabídka

Tři dny od uvedení této řady, tedy od 22. do 24. dubna, budou mít zákazníci možnost koupit každý den jeden vybraný produkt z řady Bez kompromisu jen za 1 Kč. Vždy v předvečer následujícího dne bude zveřejněno na sociálních sítích, o který výrobek se jedná. A těm zákazníkům, kteří projeví s vybraným produktem z vlastní řady nespokojenost, vrátí Rohlik.cz dvojnásobek ceny.

Nové přírůstky do řady vlastní značky Bez kompromisu bude Rohlik.cz ve spolupráci s dodavateli i zákazníky průběžně doplňovat. Především zákaznické reakce a zájem budou pro e-shop vodítkem, jaké další výrobky do sortimentu zapojovat.

 

Související články:

Rohlik.czRohlik.cz rozšiřuje zákaznický servis v rámci klubu Premium Speciality i z brněnských restaurací. Rohlík Bistro rozšiřuje nabídku Zboží&Prodej 2/2020: Pečivu svědčí přidaná hodnota Košík.cz představuje svou novou „vlajkovou loď“ – vlastní značku Authentic

Doporučujeme

Aktuální vydání časopisu

Čtěte nové číslo Zboží&Prodej!


Zajistěte si svůj výtisk

Anketa

O co se podle vás spotřebitelé nejvíce zajímají, než nakoupí oblíbený tuk?


Archiv anket
Nahrávání ... Nahrávání ...

Nejčtenější zprávy

  • Lidl otevře 15 nových prodejen a u Buštěhradu staví obří logistické centrum 18.9k views | posted on 13. června 2019
  • Outlet Arena Moravia otevře v Ostravě na podzim 13.5k views | posted on 24. července 2018
  • TEDi otevře v květnu první české obchody 10.6k views | posted on 7. února 2020
  • Lidl zvyšuje nástupní mzdu o 25 procent 10.5k views | posted on 31. května 2016
  • Lidl otevře 10 prodejen, 50 současných dostane novou tvář 8.6k views | posted on 3. srpna 2016

Komerční sdělení

Kalendář akcí

27.–28. 1. 2021, Kongres Obalko, Praha

17.–20. 5. 2021, Alimentaria, Barcelona

Multimédia

Valencijská inspirace: supermarket Mercadona

4. prosince 2020

Seznamte se: Distribuční centrum Amazonu v Dobrovízi

11. listopadu 2020

Profily

Tomáš Čupr a Petr Pavlík, group CEO a CEO ČR, Rohlík Group: Na cestě mezi štikou a velrybou

3. prosince 2020

Milada Valášková, manažerka kvality a hygieny, Billa CZ: Houževnatost mi nedovolí povolit

22. října 2020

Archiv zpráv

Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktor
Petr Hříbal
tel.: +420 733 559 503
e-mail: petr.hribal@atoz.cz

Web editor
David Čapek
tel.: +420 728 403 070
e-mail: david.capek@atoz.cz

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Více o využívání cookies na našich stránkách naleznete v Zásadách na ochranu osobních údajů zde.
Ok