
Internetový prodejce potravin Rohlik.cz spolu s výrobci a dodavateli připravil řadu výrobků pod značkou Bez kompromisu. Ta se zaměřuje jak na vysoký standard kvality potravin, tak i na ohleduplnost k životnímu prostředí.
Zakladatel Rohlik.cz Tomáš Čupr vysvětluje, proč s vlastní značkou produktů na trh přichází: „Rohlík jsme před 6 lety zakládali pro to, aby lidi nemuseli dělat kompromisy při výběru dobrého jídla. Při výběru produktů naší vlastní značky jsme proto spojili síly s respektovanými dodavateli, kteří mají stejnou vizi, abychom společně ukázali, že polovičatých řešení už bylo v Česku dost. Kvalitní jídlo, bez klecí, bez lží, bez barviv, bez kompromisu a v obalech, které jsou šetrnější k životnímu prostředí.“
Řada Bez kompromisu zahrnuje 74 výrobků napříč kategoriemi. Od mléčných výrobků, přes uzeniny, hotová jídla tak i trvanlivý sortiment. „Na výběru produktů spolupracujeme s výrobci a dodavateli, se kterými jsme už pro sebe navzájem prověřenými partnery, neboť jejich produkty máme na Rohlíku ve stálé nabídce a pro vlastní značku jsme společně vybírali ty nejlepší za každou kategorii,“ popisuje Michal Perlík, senior manažer nákupu Rohlík.cz. Všichni dodavatelé, se kterými na výrobcích vlastní značky e-shop spolupracuje nebo je pro další spolupráci vybírá, jsou podle Rohlik.cz ti nejlepší na českém trhu i v zahraničí. Jde například o řeznictví a uzenářství U Dolejších, rodinnou farmu BioVavřinec a Kosař, drůbežárnu Markovice, Merhautovo rodinné pekařství nebo rodinnou pražírnu BaladaCoffee.
Každý den zvýhodněná nabídka
Tři dny od uvedení této řady, tedy od 22. do 24. dubna, budou mít zákazníci možnost koupit každý den jeden vybraný produkt z řady Bez kompromisu jen za 1 Kč. Vždy v předvečer následujícího dne bude zveřejněno na sociálních sítích, o který výrobek se jedná. A těm zákazníkům, kteří projeví s vybraným produktem z vlastní řady nespokojenost, vrátí Rohlik.cz dvojnásobek ceny.
Nové přírůstky do řady vlastní značky Bez kompromisu bude Rohlik.cz ve spolupráci s dodavateli i zákazníky průběžně doplňovat. Především zákaznické reakce a zájem budou pro e-shop vodítkem, jaké další výrobky do sortimentu zapojovat.