logo

  • Zprávy
    • Moderní trh
    • Tradiční trh
    • E-commerce
    • Čerpací stanice
    • Nákupní centra
    • Dodavatelé
    • Spotřebitelé
    • Personálie
    • Ze zahraničí
  • Události
  • Profily
    • Rozhovory
    • Mladí v retailu
    • Prodejny
    • Žena v retailu
  • Multimédia
    • Fotogalerie
    • Video
  • Publicistika
    • CatScan
    • Data
    • Téma
    • Komentáře
  • Blog
    • Daniel Jesenský
    • Miloš Toman
    • Roman Molek
    • Petra Nulíčková
  • Časopis
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Výzkum mezi čtenáři
    • Distribuce
    • Předplatné
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • ZapNews
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletteru ZaPnews
  • Speciály
  • TOP 30
    • TOP 30 2020
    • TOP 30 2019
    • TOP 30 2018
    • TOP 30 2017
    • Objednání plakátu
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Jak se spojit
    • Odkazy
  • Letošní únor byl – bohužel – dalším měsícem ve znamení pandemie koronaviru. To...
  • Ženy mají pivo stále raději, potvrzují průzkumy, který si nechal vypracovat Plzeňský Prazdroj....
  • Nové výzvy v potravinářském průmyslu spojené s probíhající krizí si žádají sofistikovaná a...
  • Od 1. března zastává Zdeněk Kubena pozici ředitele výzkumu v české komunikační skupině...

IKEA otevírá výdejní terminál v Hradci Králové

1. června 2020
Zprávy 0
979
IKEA otevírá výdejní terminál v Hradci Králové

Řetězec IKEA otevírá první z nových výdejních míst v Česku, a to v Hradci Králové. Objednávat zboží s doručením do tohoto výdejního místa mohou zákazníci na webových stránkách IKEA.cz od pondělí 1. června. Od pátku 5. června si pak budou moci vyzvedávat první zásilky. Na místě budou platit veškerá hygienická a bezpečnostní opatření.

Výdejní místo v Hradci Králové bude zásobováno z obchodního domu IKEA v Praze na Černém Mostě. „Zákazníkům prostřednictvím nového výdejního místa v Hradci Králové nabízíme možnost si vybrat, kde a kdy si chtějí nákupy vyzvednout. Obchodní domy IKEA zůstávají nadále důležitou součástí našeho podnikání. Jedná se o místo, kde se naši zákazníci mohou setkávat s odborníky IKEA a s jejich pomocí plánovat svoje bydlení, potkávat se s lidmi a čerpat inspiraci,” uvádí Ivan Jančo, ředitel obchodního domu IKEA Černý Most.

Zákazník, který si zboží objedná na webu IKEA.cz a zvolí si službu Klikni a vyzvedni, bude mít nově na výběr možnost vyzvednutí právě v Hradci Králové. Dosud tato služba nabízela možnost vyzvednutí zboží jen v obchodních domech. Výdejní místo bude otevřeno tři dny v týdnu, ve středu a v pátek od 14 do 19 hodin a v sobotu od 9 do 14 hodin.

Výdejní místo se nachází na západním okraji Hradce Králové na adrese Kutnohorská 226 v areálu hypermarketu. Je dobře dostupné i pro zákazníky z celého regionu, kteří už tak za nákupy nebudou muset dojíždět do nejbližšího obchodního domu IKEA v Praze na Černém Mostě. Ušetří tak minimálně 200 kilometrů a dvě hodiny na cestách.

Ceny za službu jsou odstupňovány podle celkové hmotnosti zboží v objednávce. Začínají na 299 Kč pro objednávky do 90 kg, u zásilek do 200 kg zákazníci zaplatí 399 Kč a maximální cena za tuto službu je 699 Kč u objednávek, které přesahují 200 kg.

„Ve srovnání s doručením přímo do bytu zákazníci při využití výdejního místa zaplatí za službu výrazně méně. Například při objednání křesla Strandmon zhruba polovinu, u kuchyně nad 200 kg ušetří zákazník za dopravu až tři čtvrtiny,” doplňuje Ivan Jančo.

Provozovat výdejní místo bude logistická společnost Hral. „Otevření výdejního místa v Hradci Králové vnímáme jako obrovský krok směrem k ještě větší spokojenosti zákazníků IKEA a jsme rádi, že zrovna my můžeme být klíčovým partnerem tohoto projektu. Hlavní práce, tedy naplnění očekávání zákazníků, je před námi a moc se na ni těšíme,” uvádí Aleš Hrdina, jednatel společnosti Hral.

Ilustrační foto: IKEA Česká republika

 

Související články:

Mounia El Hilali, generální ředitelka IKEA pro region České republiky, Maďarska a Slovenska: Naše strategie je i v názvu pozitivní Představuje se nově otevřená prodejna Action v Hradci Králové IKEA představuje bezmasou variantu populárních švédských kuliček

Doporučujeme

Aktuální vydání časopisu

Čtěte nové číslo Zboží&Prodej!


Zajistěte si svůj výtisk

Anketa

Pro jaké účely podle vás spotřebitelé nejčastěji používají léčivé čaje?


Archiv anket
Nahrávání ... Nahrávání ...

Nejčtenější zprávy

  • Lidl otevře 15 nových prodejen a u Buštěhradu staví obří logistické centrum 19.6k views | posted on 13. června 2019
  • Outlet Arena Moravia otevře v Ostravě na podzim 13.6k views | posted on 24. července 2018
  • TEDi otevře v květnu první české obchody 11k views | posted on 7. února 2020
  • Lidl zvyšuje nástupní mzdu o 25 procent 10.6k views | posted on 31. května 2016
  • Lidl otevře 10 prodejen, 50 současných dostane novou tvář 8.7k views | posted on 3. srpna 2016

Komerční sdělení

Před českými potravinářskými podniky je rok 2021 plný výzev

Nové výzvy v potravinářském průmyslu spojené s probíhající krizí si žádají sofistikovaná a chytrá řešení a větší míru transparentnosti. Jen tak mohou být naplněny nové standardy v potravinářství pro rok 2021. Moderní technologie hrají mnohem důležitější roli než kdykoli dřív. Vhodná softwarová řešení pro potravinářské podniky nabízí společnost Infor. Pro budoucí zajištění stability podniku a zvýšení konkurenceschopnosti […]

Webinář: Údržba podmíněná potřebou a bezpečnost v potravinářství

Zúčastněte se 10. března od 16:00 bezplatného webináře odborníků ze společnosti Infor a zjistěte, jak údržba podmíněná potřebou zvyšuje bezpečnost potravin. Úloha údržby v potravinářském průmyslu se postupem času vyvinula z pouhého provádění oprav na preventivní údržbu, což značně zvýšilo provozuschopnost podniků. Nové technologie, jako jsou senzory IoT, umožňují nejen zlepšení celkové efektivnosti zařízení a výroby (OEE), […]

Kalendář akcí

12. 3. 2021, Snídaně se Samoškou, on-line

19. 3. 2021, Pharma Profit Akademie: Motivace v době covidové, Praha

17.–20. 5. 2021, Alimentaria, Barcelona

2.–3. 6. 2021, Kongres Samoška, Praha

Multimédia

Valencijská inspirace: supermarket Mercadona

4. prosince 2020

Seznamte se: Distribuční centrum Amazonu v Dobrovízi

11. listopadu 2020

Profily

Lenka Dušková, director business controlling, Albert ČR: Když se mi něco nelíbí, nejdřív hledám příčinu

18. února 2021

Miroslav Pácl, vedoucí franšíz Můj obchod velkoobchodu Makro Cash & Carry ČR: Obchodníci mají čas hlavně na své zákazníky

17. února 2021

Archiv zpráv

Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktor
Petr Hříbal
tel.: +420 733 559 503
e-mail: petr.hribal@atoz.cz

Web editor
David Čapek
tel.: +420 728 403 070
e-mail: david.capek@atoz.cz

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required