
Prodejny PONT to go jsou známé především z vlakových nádraží. Postupně se i v Česku takové obchody, reprezentující „convenience store“, staly automatickou a vyžadovanou službou pro cestující osoby. Současná krize spojená s pandemií Covid-19 přirozeně ovlivnila počet cestujících a tedy i zákazníků této značky. Ti se však vrátí, míní majitelé společnosti JPServis, která síť provozuje. Proto také rozvoj sítě nepozastavili a otevírají další prodejny.
V úterý 2. června byla uvedena do provozu již 33. prodejna se značkou PONT to go. V tento den byla slavnostně otevřena provozovna na autobusovém nádraží v Českém Krumlově. Symbolickou pásku přestříhl s předsedou představenstva Bohumírem Bártou starosta města Český Krumlov Dalibor Carda. Obchod do lokality přináší dnes již očekávaný standard, který město s významným pohybem turistů jistě potřebuje. Nedaleko nádraží se také nachází místní nemocnice, se kterou firma ihned navázala spolupráci a zaměstnancům poskytuje slevu na nákupy. Dalšími místy, kde je koncept úspěšný, jsou právě zdravotnická zařízení.
Zkratka PONT znamená „Pohodlný Obchod Na Trase“. Obchody zákazníkům přináší prodej zboží a služeb, které při svém cestování mohou potřebovat. Provozovatel v loňském roce přistoupil ke kompletní inovaci konceptu a zavedl vylepšenou značku PONT to go. Kromě otevírání nových prodejen se nyní intenzivně pracuje na přeměně starších prodejen. Přestože je současná situace velmi složitá, síť prodejen svůj rozvoj rozhodně nepozastavuje.