logo

  • Zprávy
    • Moderní trh
    • Tradiční trh
    • E-commerce
    • Čerpací stanice
    • Nákupní centra
    • Dodavatelé
    • Spotřebitelé
    • Personálie
    • Ze zahraničí
  • Události
  • Profily
    • Rozhovory
    • Mladí v retailu
    • Prodejny
    • Žena v retailu
  • Multimédia
    • Fotogalerie
    • Video
  • Publicistika
    • CatScan
    • Data
    • Téma
    • Komentáře
  • Blog
    • Daniel Jesenský
    • Miloš Toman
    • Roman Molek
    • Petra Nulíčková
  • Časopis
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Výzkum mezi čtenáři
    • Distribuce
    • Předplatné
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • ZapNews
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletteru ZaPnews
  • Speciály
  • TOP 30
    • TOP 30 2020
    • TOP 30 2019
    • TOP 30 2018
    • TOP 30 2017
    • Objednání plakátu
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Jak se spojit
    • Odkazy
  • Maloobchodní síť prodejen Žabka do svého sortimentu zařadila i volně prodejná léčiva. K dostání...
  • Společnost M2C bude nově spravovat oblast facility managementu, kterou si skupina CPI Property...
  • Vláda na svém pondělním jednání schválila otevření papírnictví a prodejen dětského oblečení i...
  • Řetězec Billa v uplynulých dnech informoval o zachování stávajících benefitů pro zaměstnance a...

Rozvoj sítě prodejen PONT to go koronakrize nezastavila

5. června 2020
Zprávy 0
1062
Rozvoj sítě prodejen PONT to go koronakrize nezastavila

Prodejny PONT to go jsou známé především z vlakových nádraží. Postupně se i v Česku takové obchody, reprezentující „convenience store“, staly automatickou a vyžadovanou službou pro cestující osoby. Současná krize spojená s pandemií Covid-19 přirozeně ovlivnila počet cestujících a tedy i zákazníků této značky. Ti se však vrátí, míní majitelé společnosti JPServis, která síť provozuje. Proto také rozvoj sítě nepozastavili a otevírají další prodejny.

V úterý 2. června byla uvedena do provozu již 33. prodejna se značkou PONT to go. V tento den byla slavnostně otevřena provozovna na autobusovém nádraží v Českém Krumlově. Symbolickou pásku přestříhl s předsedou představenstva Bohumírem Bártou starosta města Český Krumlov Dalibor Carda. Obchod do lokality přináší dnes již očekávaný standard, který město s významným pohybem turistů jistě potřebuje. Nedaleko nádraží se také nachází místní nemocnice, se kterou firma ihned navázala spolupráci a zaměstnancům poskytuje slevu na nákupy. Dalšími místy, kde je koncept úspěšný, jsou právě zdravotnická zařízení.

Zkratka PONT znamená „Pohodlný Obchod Na Trase“. Obchody zákazníkům přináší prodej zboží a služeb, které při svém cestování mohou potřebovat. Provozovatel v loňském roce přistoupil ke kompletní inovaci konceptu a zavedl vylepšenou značku PONT to go. Kromě otevírání nových prodejen se nyní intenzivně pracuje na přeměně starších prodejen. Přestože je současná situace velmi složitá, síť prodejen svůj rozvoj rozhodně nepozastavuje.

Související články:

JPServis představuje inovovanou síť kaváren Momento Café na nádražích Lidl otevře v novém komplexu Churchill už 39. prodejnu v Praze Nájemců v obchodních centrech se dotýká koronakrize, své dlouhodobé plány ale nemění

Doporučujeme

Aktuální vydání časopisu

Čtěte nové číslo Zboží&Prodej!


Zajistěte si svůj výtisk

Anketa

O co se podle vás spotřebitelé nejvíce zajímají, než nakoupí oblíbený tuk?


Archiv anket
Nahrávání ... Nahrávání ...

Nejčtenější zprávy

  • Lidl otevře 15 nových prodejen a u Buštěhradu staví obří logistické centrum 18.9k views | posted on 13. června 2019
  • Outlet Arena Moravia otevře v Ostravě na podzim 13.5k views | posted on 24. července 2018
  • TEDi otevře v květnu první české obchody 10.6k views | posted on 7. února 2020
  • Lidl zvyšuje nástupní mzdu o 25 procent 10.5k views | posted on 31. května 2016
  • Lidl otevře 10 prodejen, 50 současných dostane novou tvář 8.6k views | posted on 3. srpna 2016

Komerční sdělení

Kalendář akcí

20. 1. 2021, Spotřebitelský průzkum Češi a rostlinné alternativy – webinář

27.–28. 1. 2021, Kongres Obalko, Praha

17.–20. 5. 2021, Alimentaria, Barcelona

Multimédia

Valencijská inspirace: supermarket Mercadona

4. prosince 2020

Seznamte se: Distribuční centrum Amazonu v Dobrovízi

11. listopadu 2020

Profily

Tomáš Čupr a Petr Pavlík, group CEO a CEO ČR, Rohlík Group: Na cestě mezi štikou a velrybou

3. prosince 2020

Milada Valášková, manažerka kvality a hygieny, Billa CZ: Houževnatost mi nedovolí povolit

22. října 2020

Archiv zpráv

Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktor
Petr Hříbal
tel.: +420 733 559 503
e-mail: petr.hribal@atoz.cz

Web editor
David Čapek
tel.: +420 728 403 070
e-mail: david.capek@atoz.cz

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Více o využívání cookies na našich stránkách naleznete v Zásadách na ochranu osobních údajů zde.
Ok