logo

  • Zprávy
    • Moderní trh
    • Tradiční trh
    • E-commerce
    • Čerpací stanice
    • Nákupní centra
    • Dodavatelé
    • Spotřebitelé
    • Personálie
    • Ze zahraničí
  • Události
  • Profily
    • Rozhovory
    • Mladí v retailu
    • Prodejny
    • Žena v retailu
  • Multimédia
    • Fotogalerie
    • Video
  • Publicistika
    • CatScan
    • Data
    • Téma
    • Komentáře
  • Blog
    • Daniel Jesenský
    • Miloš Toman
    • Roman Molek
    • Petra Nulíčková
  • Časopis
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Výzkum mezi čtenáři
    • Distribuce
    • Předplatné
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • ZapNews
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletteru ZaPnews
  • Speciály
  • TOP 30
    • TOP 30 2020
    • TOP 30 2019
    • TOP 30 2018
    • TOP 30 2017
    • Objednání plakátu
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Jak se spojit
    • Odkazy
  • Řetězec Billa v uplynulých dnech informoval o zachování stávajících benefitů pro zaměstnance a...
  • V otevřeném dopise ministrovi zdravotnictví Janu Blatnému upozorňuje Asociace českého tradičního...
  • Novou seniorní marketingovou manažerkou značky Mattoni, tradiční značky minerální vody z...
  • V souvislosti se změnami spojenými s odchodem Velké Británie z Evropské unie se na přechodné...

Mall Pay se integruje do e-commerce platformy Shoptet

8. června 2020
Zprávy 0
728
Mall Pay se integruje do e-commerce platformy Shoptet

Fintech Mall Pay dokončil integraci do největší české e-shopové platformy Shoptet. Jeho platební metodu si nově může už za 120 minut aktivovat přes 20 000 e-shopů, které mohou ze strany Mall Pay využívat celou řadu marketingových subvencí. Jen za první tři dny od spuštění doplňku zažádalo o jeho aktivaci přes 150 e-shopů. Zapojením do Shoptetu nyní Mall Pay pokrývá 90 % všech e-shopových platforem a poprvé na něj dosáhne asi polovina ze všech českých e-commerce obchodníků a služeb.

E-shopy na Shoptetu chce Mall Pay zaujmout hned několika benefity. V první řadě se díky nízkému transakčnímu poplatku jedná o jeden z nejdostupnějších nástrojů pro odloženou platbu, který Shoptet nabízí. Druhou zásadní novinkou je tzv. turboonboarding, který slibuje zprovoznění doplňku už za 120 minut, a to například díky elektronickému podepisování smluv. Třetím lákadlem je spoluúčast Mall Pay na akcích pro podporu prodeje v podobě marketingových subvencí, například na dopravu zdarma pro zákazníky využívající Mall Pay.

Mall Pay navíc e-shopům slibuje loajálnější a častěji nakupující zákazníky. Podle dosavadních čísel zákazníci s Mall Pay nakupují o třetinu častěji a díky „platbě na klik“ mají až o polovinu vyšší šanci na dokončení nákupu oproti jiným platebním metodám.

„Díky Shoptetu se nyní ve velkém zaměříme také na malé a střední e-shopy, které si mohou okamžitě aktivovat jednu z prokazatelně nejefektivnějších platebních metod s ohledem na úspěšnost nákupu,“ zmiňuje Adam Kolesa, CEO Mall Pay. „Odložená platba má v současnosti potenciál obsloužit asi desetinu všech zákazníků – to může být pro e-shop ohromná ekonomická a procesní vzpruha.“

I díky tomu za první tři dny o aktivaci zažádalo více než 150 e-shopů a číslo stále roste. Podle Mall Pay by se do konce měsíce mělo dostat ještě minimálně na dvojnásobek. „90 procent českých e-shopů bude muset výrazným způsobem přehodnotit svůj přístup k zákazníkovi, investovat do snižování bariér nákupu, otevřít se co nejvíce pro nové nakupující. U těch stávajících pak posilovat loajalitu. Pro všechny zmiňované body je Mall Pay se svým platebním ekosystémem jedním z nejdůležitějších partnerů,“ pokračuje Adam Kolesa. „Naší misí na Shoptetu je pomoci vyrůst všem e-shopům, kteří mají potenciál. Jsme připraveni podílet se například na zajištění marketingových kampaní ze strany Mall Pay poskytnutím vlastního loajalitního programu nebo úhradou dopravy zdarma s využitím systému našich marketingových subvencí.“

Mall Pay díky integraci do Shoptetu pokrývá již 90 % všech e-shopových platforem, jako je například Fastcentrik, Magento, PrestaShop nebo wordpressový WooCommerce. Na začátku roku navíc došlo k plné integraci s platební bránou ČSOB, která patří mezi dominantní hráče na tuzemském on-line trhu a jen za loňský rok proběhlo přes její platební brány zhruba 36,8 milionu e-commerce transakcí v celkové hodnotě 32,4 miliard korun. Na rychlou aktivaci Mall Pay tak v současnosti dosáhne každý druhý e-commerce subjekt v Česku.

 

Související články:

Zákazníci stále častěji volí on-line platební brány Mall.cz HolešoviceMall.cz rozvíjí partnerský prodej a nabízí už přes milion produktů Jan Bruder se stal novým obchodním ředitelem Mall Pay LiftagoZaložení e-shopu a okamžitý rozvoz produktů? Díky firmám Liftago a Shoptet realita

Doporučujeme

Aktuální vydání časopisu

Čtěte nové číslo Zboží&Prodej!


Zajistěte si svůj výtisk

Anketa

O co se podle vás spotřebitelé nejvíce zajímají, než nakoupí oblíbený tuk?


Archiv anket
Nahrávání ... Nahrávání ...

Nejčtenější zprávy

  • Lidl otevře 15 nových prodejen a u Buštěhradu staví obří logistické centrum 18.9k views | posted on 13. června 2019
  • Outlet Arena Moravia otevře v Ostravě na podzim 13.5k views | posted on 24. července 2018
  • TEDi otevře v květnu první české obchody 10.5k views | posted on 7. února 2020
  • Lidl zvyšuje nástupní mzdu o 25 procent 10.5k views | posted on 31. května 2016
  • Lidl otevře 10 prodejen, 50 současných dostane novou tvář 8.6k views | posted on 3. srpna 2016

Komerční sdělení

Kalendář akcí

20. 1. 2021, Spotřebitelský průzkum Češi a rostlinné alternativy – webinář

27.–28. 1. 2021, Kongres Obalko, Praha

17.–20. 5. 2021, Alimentaria, Barcelona

Multimédia

Valencijská inspirace: supermarket Mercadona

4. prosince 2020

Seznamte se: Distribuční centrum Amazonu v Dobrovízi

11. listopadu 2020

Profily

Tomáš Čupr a Petr Pavlík, group CEO a CEO ČR, Rohlík Group: Na cestě mezi štikou a velrybou

3. prosince 2020

Milada Valášková, manažerka kvality a hygieny, Billa CZ: Houževnatost mi nedovolí povolit

22. října 2020

Archiv zpráv

Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktor
Petr Hříbal
tel.: +420 733 559 503
e-mail: petr.hribal@atoz.cz

Web editor
David Čapek
tel.: +420 728 403 070
e-mail: david.capek@atoz.cz

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Více o využívání cookies na našich stránkách naleznete v Zásadách na ochranu osobních údajů zde.
Ok