logo

  • Zprávy
    • Moderní trh
    • Tradiční trh
    • E-commerce
    • Čerpací stanice
    • Nákupní centra
    • Dodavatelé
    • Spotřebitelé
    • Personálie
    • Ze zahraničí
  • Události
  • Profily
    • Rozhovory
    • Mladí v retailu
    • Prodejny
    • Žena v retailu
  • Multimédia
    • Fotogalerie
    • Video
  • Publicistika
    • CatScan
    • Data
    • Téma
    • Komentáře
  • Blog
    • Daniel Jesenský
    • Miloš Toman
    • Roman Molek
    • Petra Nulíčková
  • Časopis
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Výzkum mezi čtenáři
    • Distribuce
    • Předplatné
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • ZapNews
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletteru ZaPnews
  • Speciály
  • TOP 30
    • TOP 30 2020
    • TOP 30 2019
    • TOP 30 2018
    • TOP 30 2017
    • Objednání plakátu
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Jak se spojit
    • Odkazy
  • Řetězec Marks & Spencer informoval o změně v nabídce potravin pro český trh. Chlazené...
  • Pavel Vavřínek byl s účinností od 1. března 2021 jmenován obchodním ředitelem společnosti...
  • Tuzemští maloobchodníci, kteří mohou v pondělí 12. dubna obnovit provoz, finišují s přípravami...
  • V březnu letošního roku byla po celkové rekonstrukci slavnostně otevřena maloobchodní prodejna...

Mall Pay se integruje do e-commerce platformy Shoptet

8. června 2020
Zprávy 0
845
Mall Pay se integruje do e-commerce platformy Shoptet

Fintech Mall Pay dokončil integraci do největší české e-shopové platformy Shoptet. Jeho platební metodu si nově může už za 120 minut aktivovat přes 20 000 e-shopů, které mohou ze strany Mall Pay využívat celou řadu marketingových subvencí. Jen za první tři dny od spuštění doplňku zažádalo o jeho aktivaci přes 150 e-shopů. Zapojením do Shoptetu nyní Mall Pay pokrývá 90 % všech e-shopových platforem a poprvé na něj dosáhne asi polovina ze všech českých e-commerce obchodníků a služeb.

E-shopy na Shoptetu chce Mall Pay zaujmout hned několika benefity. V první řadě se díky nízkému transakčnímu poplatku jedná o jeden z nejdostupnějších nástrojů pro odloženou platbu, který Shoptet nabízí. Druhou zásadní novinkou je tzv. turboonboarding, který slibuje zprovoznění doplňku už za 120 minut, a to například díky elektronickému podepisování smluv. Třetím lákadlem je spoluúčast Mall Pay na akcích pro podporu prodeje v podobě marketingových subvencí, například na dopravu zdarma pro zákazníky využívající Mall Pay.

Mall Pay navíc e-shopům slibuje loajálnější a častěji nakupující zákazníky. Podle dosavadních čísel zákazníci s Mall Pay nakupují o třetinu častěji a díky „platbě na klik“ mají až o polovinu vyšší šanci na dokončení nákupu oproti jiným platebním metodám.

„Díky Shoptetu se nyní ve velkém zaměříme také na malé a střední e-shopy, které si mohou okamžitě aktivovat jednu z prokazatelně nejefektivnějších platebních metod s ohledem na úspěšnost nákupu,“ zmiňuje Adam Kolesa, CEO Mall Pay. „Odložená platba má v současnosti potenciál obsloužit asi desetinu všech zákazníků – to může být pro e-shop ohromná ekonomická a procesní vzpruha.“

I díky tomu za první tři dny o aktivaci zažádalo více než 150 e-shopů a číslo stále roste. Podle Mall Pay by se do konce měsíce mělo dostat ještě minimálně na dvojnásobek. „90 procent českých e-shopů bude muset výrazným způsobem přehodnotit svůj přístup k zákazníkovi, investovat do snižování bariér nákupu, otevřít se co nejvíce pro nové nakupující. U těch stávajících pak posilovat loajalitu. Pro všechny zmiňované body je Mall Pay se svým platebním ekosystémem jedním z nejdůležitějších partnerů,“ pokračuje Adam Kolesa. „Naší misí na Shoptetu je pomoci vyrůst všem e-shopům, kteří mají potenciál. Jsme připraveni podílet se například na zajištění marketingových kampaní ze strany Mall Pay poskytnutím vlastního loajalitního programu nebo úhradou dopravy zdarma s využitím systému našich marketingových subvencí.“

Mall Pay díky integraci do Shoptetu pokrývá již 90 % všech e-shopových platforem, jako je například Fastcentrik, Magento, PrestaShop nebo wordpressový WooCommerce. Na začátku roku navíc došlo k plné integraci s platební bránou ČSOB, která patří mezi dominantní hráče na tuzemském on-line trhu a jen za loňský rok proběhlo přes její platební brány zhruba 36,8 milionu e-commerce transakcí v celkové hodnotě 32,4 miliard korun. Na rychlou aktivaci Mall Pay tak v současnosti dosáhne každý druhý e-commerce subjekt v Česku.

 

Související články:

Zákazníci stále častěji volí on-line platební brány Mall.cz HolešoviceMall.cz rozvíjí partnerský prodej a nabízí už přes milion produktů Vývoj platformy ve start-upu DoDo nově vede Ondřej Seer

Doporučujeme

Aktuální vydání časopisu

Čtěte nové číslo Zboží&Prodej!


Zajistěte si svůj výtisk

Anketa

Podle jakých kritérií nakupující pořizují nabíjecí baterie?


Archiv anket
Nahrávání ... Nahrávání ...

Nejčtenější zprávy

  • Lidl otevře 15 nových prodejen a u Buštěhradu staví obří logistické centrum 20.5k views | posted on 13. června 2019
  • Outlet Arena Moravia otevře v Ostravě na podzim 13.7k views | posted on 24. července 2018
  • TEDi otevře v květnu první české obchody 11.5k views | posted on 7. února 2020
  • Lidl zvyšuje nástupní mzdu o 25 procent 10.6k views | posted on 31. května 2016
  • Lidl otevře 10 prodejen, 50 současných dostane novou tvář 8.9k views | posted on 3. srpna 2016

Komerční sdělení

Pozvánka na webinář: Odstraňte hlavní limity efektivity ve vašem skladu

Hledáte odpovědi na otázky ohledně automatizace vašeho skladu nebo distribučního centra? Přemýšlíte nad tím, jaký automatizovaný sytém by byl pro vás nejvhodnější? Nebo Vás zajímá, jaký výkon při vychystávání je možné díky automatizovaným skladovým systémům dosáhnout a jakou mají ROI? V případě, že hledáte odpovědi na tyto a jiné otázky týkající se automatizovaných skladových systémů, potom […]

Kalendář akcí

15. 4. 2021, Jak retail může pomoci (nejen) dodavatelům POP

21. 4. 2021, Snídaně se Samoškou, on-line

13. 5. 2021, Fórum LOG-IN, on-line

3. 6. 2021, Kongres Samoška, Praha

4.–7. 4. 2022, Alimentaria, Barcelona

Multimédia

Fotogalerie: Coop Tuty Dukovany v novém slušivém kabátě

26. března 2021

Valencijská inspirace: supermarket Mercadona

4. prosince 2020

Profily

Martin Čivrný, manažer udržitelnosti, Makro Cash & Carry ČR: Baví mě pracovat systematicky, krok po kroku od začátku do konce

18. března 2021

Tomáš Prouza, prezident SOCR ČR: Úplně se tu rozpadl systém vládnutí

18. března 2021

Archiv zpráv

Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktor
Petr Hříbal
tel.: +420 733 559 503
e-mail: petr.hribal@atoz.cz

Web editor
David Čapek
tel.: +420 728 403 070
e-mail: david.capek@atoz.cz

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required