
Řetězec Kaufland spojuje své síly s on-line supermarketem Košík.cz. V rámci spolupráce nabídne Košík vůbec poprvé vybrané produkty privátních značek Kauflandu. Díky nedávnému rozšíření služeb Košíku si je budou moci objednat domácnosti z celé České republiky.
Vůbec poprvé tak jdou do on-line prodeje potraviny značky K-Jarmark od prověřených českých výrobců, K-Bio produkty vyráběné v souladu s pokyny ekologického nařízení EU bez barviv nebo umělých příchutí, bezlepkové nebo bezlaktózové výrobky značky K-Free, gurmánské K-Favourites, vegetariánské a veganské K-Take it Veggie, vybrané produkty pilotní značky K-Classic, české pivo Bruncvík nebo kosmetická řada Bevola. Obě společnosti navíc počítají s tím, že nabízený sortiment budou postupně rozšiřovat.
V nabídce je bezmála 600 položek vybraných produktů se značkami Kauflandu, které podléhají přísným interním kritériím. Vybrány byly podle vyjádření e-shopu tak, aby splňovaly filozofii Košíku „Jednoduše pro všechny“, tedy především vysokou kvalitu a dostupnou cenu. Ochutnávek a výběru produktů se zúčastnil i Tomáš Jeřábek, CEO on-line supermarketu Košík.cz. „Máme jasně stanovené interní parametry potravin, které do portfolia zařazujeme, zároveň ale všechny potraviny musí projít senzorickým testem – tedy naší ochutnávkou. S čistým svědomím můžeme říct, že nově nabízené produkty svým charakterem, chutí i použitými surovinami plně odpovídají tomu, jaké potraviny chceme na Košíku mít,“ zmiňuje Tomáš Jeřábek.
Díky nedávnému rozšíření závozové oblasti Košíku na celé Česko si bude moci nabídku Kauflandu nechat přivézt skutečně každý. „Tímto krokem Kaufland vstupuje do on-line světa se svými vlajkovými produkty. Kaufland má široké portfolio vlastních značek potravin a Košík zase silnou on-line platformu. V nadcházející spolupráci vidíme velkou synergii i vzhledem k našim společným hodnotám. Klademe důraz na kvalitu, čerstvost, příznivé ceny produktů spojené s kvalitním zákaznickým servisem,“ uvádí Stefan Hoppe, CEO společnosti Kaufland.
Podle Tomáše Jeřábka se společná aktivita Košíku a Kauflandu může stát inspirací pro celoevropský retail. „Chceme ukázat, jak může vypadat skvěle fungující spolupráce obchodního řetězce a on-line supermarketu. Internetový a kamenný svět se budou stále více přibližovat a my teď máme jedinečnou šanci představit společnou službu, která staví zákazníka, kvalitu servisu a pohodlí na první místo,“ věří Tomáš Jeřábek. „I proto je důležité, že Kaufland a Košík mají stejnou filozofii a obě značky jsou do spolupráce připraveny dát maximum.“
Rychlost doručení a cena závozu se bude lišit podle jednotlivých regionů. V Praze a středních Čechách Košík přiveze nákup včetně produktů Kaufland už za dvě hodiny od objednání, kamkoli jinam po Česku nákup přiveze kurýrní služba do druhého pracovního dne. Ve všech oblastech platí, že minimální objednávka je za 500 korun a od 1200 korun je doprava zdarma. Výrobky Kaufland je při nákupu samozřejmě možné kombinovat s dalším sortimentem čítajícím 16 tisíc položek.