logo

  • Zprávy
    • Moderní trh
    • Tradiční trh
    • E-commerce
    • Čerpací stanice
    • Nákupní centra
    • Dodavatelé
    • Spotřebitelé
    • Personálie
    • Ze zahraničí
  • Události
  • Profily
    • Rozhovory
    • Mladí v retailu
    • Prodejny
    • Žena v retailu
  • Multimédia
    • Fotogalerie
    • Video
  • Publicistika
    • CatScan
    • Data
    • Téma
    • Komentáře
  • Blog
    • Daniel Jesenský
    • Miloš Toman
    • Roman Molek
    • Petra Nulíčková
  • Časopis
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Výzkum mezi čtenáři
    • Distribuce
    • Předplatné
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • ZapNews
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletteru ZaPnews
  • Speciály
  • TOP 30
    • TOP 30 2020
    • TOP 30 2019
    • TOP 30 2018
    • TOP 30 2017
    • Objednání plakátu
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Jak se spojit
    • Odkazy
  • Návrhy řešení podpory českých výrobků a dvojí kvality tak, jak jsou prezentovány, jsou skutečně...
  • Webináře Spotřebitelský průzkum Češi a rostlinné alternativy, který proběhl 20. ledna 2021 ve...
  • Trend etiket je v posledních letech jasný. U cenovek postupuje mílovými kroky zavádění jejich...
  • Loňský 26. listopad patřil dvanácté konferenci POPAI Fórum 2020. I tentokrát s mezinárodní...

Franšíza Můj obchod představila nový koncept

26. června 2020
Zprávy 0
1235
Franšíza Můj obchod představila nový koncept

Nový koncept partnerské maloobchodní sítě Můj obchod společnosti Makro Cash & Carry ČR nabízí širší výběr, komplexní sortiment a moderní prostory. Navazuje na nedávné spuštění e-shopu pro zákazníky tohoto řetězce.

Společnost Makro Cash & Carry ČR, která zaštiťuje maloobchodní síť Můj obchod, představila nový koncept, jehož vzorová prodejna byla otevřena na pražském náměstí Míru. V rámci úprav byly zavedeny i zákaznicky přitažlivé inovace, jako je například dopékání pečiva, které optimalizuje ztráty, dále možnost koupit si kávu s sebou nebo e-shop, přes který si mohou zákazníci potraviny objednat a následně vyzvednout již připravené v pobočce.

Rozšiřování sítě bude postupné

Cílem projektu je rozvíjení spolupráce s maloobchodníky. „Partnerský projekt Můj obchod již osm let pomáhá majitelům menších prodejen komplexním balíčkem služeb a podpory. Aktuálně jsme se kromě spuštění e-shopu rozhodli oživit především vizuální identitu tohoto projektu. Zmodernizovanou podobu obchodů testujeme v prodejně na náměstí Míru v Praze, a pokud bude tento koncept úspěšný, postupně jej plánujeme rozšířit,“ komentuje ředitel franšízové sítě Miroslav Pácl.

Důraz se klade na čtyři oblasti

Společnost Makro Cash & Carry ČR přitom klade důraz hlavně na čtyři oblasti: zajištění dodavatelského systému (v plánu je zásobovat obchodníky 40 % zboží z vlastních zdrojů), marketingová podpora (ve spádové oblasti je distribuováno 500 až 1000 letáků, k dispozici jsou i planogramy), e-commerce (zatím v podobě systému click & collect, do budoucna se uvažuje také o aplikaci pro mobilní telefony, on-line nákupních seznamech či využití scan & go) a efektivita provozu (pokladní a skladovací systém, pomoc s cash flow nebo řízení sortimentu – zatím jde o 1800 položek, plánuje se navýšení na 2000). Ceny jsou aktuálně nastaveny na základě price checku, který proběhl u tří konkurenčních hráčů.

Aktivní akvizice má přinést více než desítku poboček měsíčně

Pro velkoobchodníka je podpora nezávislého trhu důležitá. I proto chce s novým konceptem oslovit zhruba 100 až 120 obchodníkům, nabídne jej i další stovce prodejců ze stávajícího konceptu. Miroslav Pácl specifikuje: „Pilotní prodejna má pouhých 70 metrů čtverečních, optimální velikost je 150 metrů čtverečních. Plocha provozoven je ale flexibilní, umíme všechny metráže. Půjde o řízenou expanzi v rámci třinácti obchodních středisek Makro, přičemž je z tohoto pohledu zajímavé i okolí Prahy.“ Aktivní akvizice, kterou bude zajišťovat šest nových spolupracovníků, se zaměří také na obchodníky z jiných aliancí po celé české republice. Plán předpokládá zhruba 12 akvírovaných poboček měsíčně.

Projekt sklízí úspěch i na Slovensku

Partnerský projekt Můj obchod zahájila společnost Makro Cash & Carry ČR v roce 2012. Nezávislým maloobchodníkům nabízí především marketingovou podporu s ucelenou vizuální identitou, letákovou podporu a akční nabídky zboží, které prodejci následně nabízejí zákazníkům. Aktuálně je součástí aliance Můj obchod téměř 500 prodejen z celé České republiky. Tento projekt je úspěšný i v dalších zemích, kde společnost Metro/Makro působí, například na Slovensku, v Polsku či Chorvatsku.

 

Související články:

Michael Tauwinkl, managing director, Trei Real Estate CZ/SK: Retail parky do budoucna posílí MakroMakro ČR spouští e-shop pod značkou Můj obchod Miroslav Pácl povede strategii značky Můj obchod v Makro ČR Jiří Králíček, manažer, Bala, franšízová síť: Bala je přátelská franšíza

Doporučujeme

Aktuální vydání časopisu

Čtěte nové číslo Zboží&Prodej!


Zajistěte si svůj výtisk

Anketa

O co se podle vás spotřebitelé nejvíce zajímají, než nakoupí oblíbený tuk?


Archiv anket
Nahrávání ... Nahrávání ...

Nejčtenější zprávy

  • Lidl otevře 15 nových prodejen a u Buštěhradu staví obří logistické centrum 18.9k views | posted on 13. června 2019
  • Outlet Arena Moravia otevře v Ostravě na podzim 13.5k views | posted on 24. července 2018
  • TEDi otevře v květnu první české obchody 10.6k views | posted on 7. února 2020
  • Lidl zvyšuje nástupní mzdu o 25 procent 10.5k views | posted on 31. května 2016
  • Lidl otevře 10 prodejen, 50 současných dostane novou tvář 8.6k views | posted on 3. srpna 2016

Komerční sdělení

Kalendář akcí

27.–28. 1. 2021, Kongres Obalko, Praha

17.–20. 5. 2021, Alimentaria, Barcelona

Multimédia

Valencijská inspirace: supermarket Mercadona

4. prosince 2020

Seznamte se: Distribuční centrum Amazonu v Dobrovízi

11. listopadu 2020

Profily

Tomáš Čupr a Petr Pavlík, group CEO a CEO ČR, Rohlík Group: Na cestě mezi štikou a velrybou

3. prosince 2020

Milada Valášková, manažerka kvality a hygieny, Billa CZ: Houževnatost mi nedovolí povolit

22. října 2020

Archiv zpráv

Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktor
Petr Hříbal
tel.: +420 733 559 503
e-mail: petr.hribal@atoz.cz

Web editor
David Čapek
tel.: +420 728 403 070
e-mail: david.capek@atoz.cz

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Více o využívání cookies na našich stránkách naleznete v Zásadách na ochranu osobních údajů zde.
Ok