logo

  • Zprávy
    • Moderní trh
    • Tradiční trh
    • E-commerce
    • Čerpací stanice
    • Nákupní centra
    • Dodavatelé
    • Spotřebitelé
    • Personálie
    • Ze zahraničí
  • Události
  • Profily
    • Rozhovory
    • Mladí v retailu
    • Prodejny
    • Žena v retailu
  • Multimédia
    • Fotogalerie
    • Video
  • Publicistika
    • CatScan
    • Data
    • Téma
    • Komentáře
  • Blog
    • Daniel Jesenský
    • Miloš Toman
    • Roman Molek
    • Petra Nulíčková
  • Časopis
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Výzkum mezi čtenáři
    • Distribuce
    • Předplatné
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • ZapNews
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletteru ZaPnews
  • Speciály
  • TOP 30
    • TOP 30 2020
    • TOP 30 2019
    • TOP 30 2018
    • TOP 30 2017
    • Objednání plakátu
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Jak se spojit
    • Odkazy
  • Svaz českých a moravských spotřebních družstev odmění každého zaměstnance Skupiny Coop, který se...
  • Letošní leden patřil Jednotě, spotřebnímu družstvu v Hodoníně, a remodelingu jejích dalších...
  • V relativně krátké době si touto cestou dovoluji i do této druhé úvahy jako nosnou myšlenku...
  • Blížící se jaro je tradičně spojeno se setkáváním maloobchodních aliancí s dodavateli. Současný...

Košík.cz představuje svou novou „vlajkovou loď“ – vlastní značku Authentic

1. července 2020
Zprávy 0
857
Košík.cz představuje svou novou „vlajkovou loď“ – vlastní značku Authentic

Novou privátní značku „Authentic by Košík.cz“ představil v těchto dnech on-line supermarket Košík.cz. Jako první ji ponese nová řada hotových jídel od šéfkuchařů. Do budoucna se pod značkou Authentic objeví také další kategorie potravin.

„Authentic by Košík.cz“ nabídne zákazníkům Košíku špičkové světové i tuzemské speciality zpracované tradičními postupy a z lokálních surovin. Cílí na všechny, kteří hledají kvalitní potraviny typické pro světovou i lokální gastronomii, aniž by museli chodit do specializovaných obchodů. Mezi privátními značkami Košíku se stane novou vlajkovou lodí, nabízející desítky produktů z konkrétních světových regionů, ale také českých a moravských krajů, a to napříč celým portfoliem. V nabídce zákazníci najdou trvanlivé potraviny, čerstvé masné výrobky, sýry, oleje, koření, nápoje nebo například hotová jídla.

Renomovaní šéfkuchaři jako garanti

Právě čerstvě zachlazená hotová jídla koncept nové značky představí jako první. K jejich výrobě přizval Košík šéfkuchaře z několika kontinentů, kteří se proslavili vařením pokrmů podle tradičních receptur ze své domoviny. Každá porce bude mít svého garanta právě v podobě konkrétní osoby. V první fázi budou pro Authentic vařit indický šéfkuchař Vijay Chandran, asijské speciality připraví Aung Myo Min, vegetariánskou kuchyni zastoupí Hamed Mali a středozemní Raed Mali. Všichni pro Košík upravili receptury tak, aby co nejvíce vyhovovaly čerstvému šokovému zachlazení.

„Authentic je projekt, který snese evropské srovnání. Vzniká společný label pro desítky malých i velkých regionálních výrobců ze světa i Česka a prostor pro prezentaci šéfkuchařů jakožto zástupců světové gastronomie ze všech kontinentů. Pro naše zákazníky připravíme ty nejzajímavější produkty – například sýry, oleje, koření, masné výrobky nebo trvanlivé speciality podle konkrétních regionálních receptur a v naprosto výjimečné kvalitě, ale také širokou paletu světových specialit v podobě čerstvých hotových jídel,“ zmiňuje Tomáš Jeřábek, CEO Košík.cz.

Autenticita produktu bude plně deklarována jak na webu, tak na obalu výrobku. Každé balení tak kromě jména výrobce bude obsahovat určení původu potraviny nebo receptury včetně regionálního rozlišení, zároveň krátce představí osobu výrobce či šéfkuchaře. „Chceme vytvořit značku, která bude mít podobnou autoritu jako oficiální certifikace regionálních specialit. S tím rozdílem, že u nás za ni bude ručit vždy konkrétní člověk z masa a kostí, tedy dodavatel nebo šéfkuchař,“ uzavírá Tomáš Jeřábek.

 

Související články:

Zboží&Prodej 3/2020: Grilovací sezona se prodlužuje Košík.cz obslouží trvanlivými potravinami nově celé území Česka Bez kompromisu. Rohlik.cz představuje novou řadu výrobků Značka Božkov slaví sto let a představuje novou kampaň

Doporučujeme

Aktuální vydání časopisu

Čtěte nové číslo Zboží&Prodej!


Zajistěte si svůj výtisk

Anketa

Pro jaké účely podle vás spotřebitelé nejčastěji používají léčivé čaje?


Archiv anket
Nahrávání ... Nahrávání ...

Nejčtenější zprávy

  • Lidl otevře 15 nových prodejen a u Buštěhradu staví obří logistické centrum 19.4k views | posted on 13. června 2019
  • Outlet Arena Moravia otevře v Ostravě na podzim 13.6k views | posted on 24. července 2018
  • TEDi otevře v květnu první české obchody 10.9k views | posted on 7. února 2020
  • Lidl zvyšuje nástupní mzdu o 25 procent 10.6k views | posted on 31. května 2016
  • Lidl otevře 10 prodejen, 50 současných dostane novou tvář 8.7k views | posted on 3. srpna 2016

Komerční sdělení

Webinář: Údržba podmíněná potřebou a bezpečnost v potravinářství

Zúčastněte se 10. března od 16:00 bezplatného webináře odborníků ze společnosti Infor a zjistěte, jak údržba podmíněná potřebou zvyšuje bezpečnost potravin. Úloha údržby v potravinářském průmyslu se postupem času vyvinula z pouhého provádění oprav na preventivní údržbu, což značně zvýšilo provozuschopnost podniků. Nové technologie, jako jsou senzory IoT, umožňují nejen zlepšení celkové efektivnosti zařízení a výroby (OEE), […]

Propojený a personalizovaný e-shop pro B2C i B2B zákazníky

E-commerce coby distribuční kanál retailerům pomáhá zvýšit prodeje a zejména během koronavirových opatření sehrál u řady obchodníků klíčovou roli. Není to ale pouze o fungujícím e-shopu, důležitější je propojení se stávajícími systémy a personalizace obsahu. A právě zde nastupuje GRANDeSHOP, e-shopové řešení určené pro B2B i B2C segment, které za poslední dva roky prošlo značným […]

Kalendář akcí

19. 3. 2021, Pharma Profit Akademie: Motivace v době covidové, Praha

17.–20. 5. 2021, Alimentaria, Barcelona

2.–3. 6. 2021, Kongres Samoška, Praha

Multimédia

Valencijská inspirace: supermarket Mercadona

4. prosince 2020

Seznamte se: Distribuční centrum Amazonu v Dobrovízi

11. listopadu 2020

Profily

Jan Vavřík, senior operations manager, Amazon: Snažím se o formování dobrého kolektivu v pozitivním a zábavném duchu

21. ledna 2021

Roman Mazák, majitel a předseda Družstva CBA CZ: Budoucnost vidím stále v prodejnách potravin

21. ledna 2021

Archiv zpráv

Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktor
Petr Hříbal
tel.: +420 733 559 503
e-mail: petr.hribal@atoz.cz

Web editor
David Čapek
tel.: +420 728 403 070
e-mail: david.capek@atoz.cz

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required