logo

  • Zprávy
    • Moderní trh
    • Tradiční trh
    • E-commerce
    • Čerpací stanice
    • Nákupní centra
    • Dodavatelé
    • Spotřebitelé
    • Personálie
    • Ze zahraničí
  • Události
  • Profily
    • Rozhovory
    • Mladí v retailu
    • Prodejny
    • Žena v retailu
  • Multimédia
    • Fotogalerie
    • Video
  • Publicistika
    • CatScan
    • Data
    • Téma
    • Komentáře
  • Blog
    • Daniel Jesenský
    • Miloš Toman
    • Roman Molek
    • Petra Nulíčková
  • Časopis
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Výzkum mezi čtenáři
    • Distribuce
    • Předplatné
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • ZapNews
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletteru ZaPnews
  • Speciály
  • TOP 30
    • TOP 30 2020
    • TOP 30 2019
    • TOP 30 2018
    • TOP 30 2017
    • Objednání plakátu
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Jak se spojit
    • Odkazy
  • Řetězec Marks & Spencer informoval o změně v nabídce potravin pro český trh. Chlazené...
  • Pavel Vavřínek byl s účinností od 1. března 2021 jmenován obchodním ředitelem společnosti...
  • Tuzemští maloobchodníci, kteří mohou v pondělí 12. dubna obnovit provoz, finišují s přípravami...
  • V březnu letošního roku byla po celkové rekonstrukci slavnostně otevřena maloobchodní prodejna...

Billa zjednodušuje registraci do svého věrnostního programu

21. července 2020
Zprávy 0
1166
Billa zjednodušuje registraci do svého věrnostního programu

Věrnostní program společnosti Billa prochází nejvýznamnější transformací od svého spuštění v roce 2000. Výraznou změnou bude pro zákazníky zjednodušení registrace. Hlavní výhodou pak bude trvalé zlevnění až 700 produktů pro členy Billa Bonus Clubu.

Proces registrace do tohoto klubu a výroba karet, ktera dosud trvala až sedm týdnů, budou nahrazeny novým způsobem. Zákazníci se budou moci nadále registrovat přímo v prodejně prostřednictvím přihlášek, jejichž součástí budou i plastové nepersonifikované Billa karty. Nově bude možné se registrovat i on-line v rámci aplikace „Billa Czech“, která je ke stažení v Apple Store nebo Google Play. Registrace bude rovněž možná přes webové stránky www.billa.cz v sekci Bonus Club.

Levnější nákupy i další výhody

Hlavní výhodou členství jsou slevy až na 700 produktů, které zákazníci naleznou v regálech prodejen společnosti Billa. Tyto produkty budou nově mít zelenou cenovku s logem Billa Bonus Club a označení „Klubová cena“. Členové klubu budou moci rovněž uplatňovat narozeninovou slevu ve výši 10 % na celý nákup, využívat slevy na zboží z  kampaní společnosti Billa nebo na sortiment od partnerů. Body na kartě bude možno využít i při zakoupení zájezdů z nabídky Billa Travel a získat tak výhodnější nabídku. V neposlední řadě dostanou členové Billa Bonus Clubu při předložení karty zdarma zákaznický časopis Gusto, který společnost vydává čtyřikrát ročně.

Kampaň k novému Billa Bonus Clubu provází soutěž o 30 elektrokol Cruissis a 1000 dárkových karet na nákup v Billa v celkové hodnotě 500 000 korun. Soutěž odstartovala letos 15. července a končí 15. září.

Různé způsoby sběru bodů

Sběr bodů bude probíhat klasicky po předložení karty nebo naskenováním karty v telefonu při placení. Při každém nákupu od 50 korun získá zákazník jeden Billa bod. Další body budou automaticky přičítány za každých dosažených 50 korun při nákupu. Registrovaní on-line budou moci požádat i o plastovou kartu, pokud ji preferují. Stav bodů na kontě nebo informace o slevách či novinkách bude možné sledovat přímo ve stažené mobilní aplikaci nebo na webových stránkách www.billa.cz.

Noví členové už nebudou mít na kartě uvedené své jméno. Již vydané karty se jménem zůstávají platné, zákazníci je nemusí měnit. To platí i pro stávající rodinné karty, které jsou i nadále v platnosti, nicméně o nové si již nepůjde požádat. Nicméně pro všechny členy bude důležité, aby se přihlásili elektronicky a zkontrolovali si své údaje. Bez kompletních údajů se nebudou moci účastnit soutěží.

 

Související články:

Zákazníci stále častěji volí on-line platební brány Všechno se změní Patrik Dojčinovič, výkonný ředitel, Tesco Stores ČR: Investujeme do digitalizace a on-the-go Retailová asociace vybízí k úpravě programu Covid Nájemné či vypsání Covid Nájemné 2

Doporučujeme

Aktuální vydání časopisu

Čtěte nové číslo Zboží&Prodej!


Zajistěte si svůj výtisk

Anketa

Podle jakých kritérií nakupující pořizují nabíjecí baterie?


Archiv anket
Nahrávání ... Nahrávání ...

Nejčtenější zprávy

  • Lidl otevře 15 nových prodejen a u Buštěhradu staví obří logistické centrum 20.5k views | posted on 13. června 2019
  • Outlet Arena Moravia otevře v Ostravě na podzim 13.7k views | posted on 24. července 2018
  • TEDi otevře v květnu první české obchody 11.5k views | posted on 7. února 2020
  • Lidl zvyšuje nástupní mzdu o 25 procent 10.6k views | posted on 31. května 2016
  • Lidl otevře 10 prodejen, 50 současných dostane novou tvář 8.9k views | posted on 3. srpna 2016

Komerční sdělení

Pozvánka na webinář: Odstraňte hlavní limity efektivity ve vašem skladu

Hledáte odpovědi na otázky ohledně automatizace vašeho skladu nebo distribučního centra? Přemýšlíte nad tím, jaký automatizovaný sytém by byl pro vás nejvhodnější? Nebo Vás zajímá, jaký výkon při vychystávání je možné díky automatizovaným skladovým systémům dosáhnout a jakou mají ROI? V případě, že hledáte odpovědi na tyto a jiné otázky týkající se automatizovaných skladových systémů, potom […]

Kalendář akcí

15. 4. 2021, Jak retail může pomoci (nejen) dodavatelům POP

21. 4. 2021, Snídaně se Samoškou, on-line

13. 5. 2021, Fórum LOG-IN, on-line

3. 6. 2021, Kongres Samoška, Praha

4.–7. 4. 2022, Alimentaria, Barcelona

Multimédia

Fotogalerie: Coop Tuty Dukovany v novém slušivém kabátě

26. března 2021

Valencijská inspirace: supermarket Mercadona

4. prosince 2020

Profily

Martin Čivrný, manažer udržitelnosti, Makro Cash & Carry ČR: Baví mě pracovat systematicky, krok po kroku od začátku do konce

18. března 2021

Tomáš Prouza, prezident SOCR ČR: Úplně se tu rozpadl systém vládnutí

18. března 2021

Archiv zpráv

Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktor
Petr Hříbal
tel.: +420 733 559 503
e-mail: petr.hribal@atoz.cz

Web editor
David Čapek
tel.: +420 728 403 070
e-mail: david.capek@atoz.cz

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required