logo

  • Zprávy
    • Moderní trh
    • Tradiční trh
    • E-commerce
    • Čerpací stanice
    • Nákupní centra
    • Dodavatelé
    • Spotřebitelé
    • Personálie
    • Ze zahraničí
  • Události
  • Profily
    • Rozhovory
    • Mladí v retailu
    • Prodejny
    • Žena v retailu
  • Multimédia
    • Fotogalerie
    • Video
  • Publicistika
    • CatScan
    • Data
    • Téma
    • Komentáře
  • Blog
    • Daniel Jesenský
    • Miloš Toman
    • Roman Molek
    • Petra Nulíčková
  • Časopis
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Výzkum mezi čtenáři
    • Distribuce
    • Předplatné
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • ZapNews
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletteru ZaPnews
  • Speciály
  • TOP 30
    • TOP 30 2020
    • TOP 30 2019
    • TOP 30 2018
    • TOP 30 2017
    • Objednání plakátu
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Jak se spojit
    • Odkazy
  • Návrhy řešení podpory českých výrobků a dvojí kvality tak, jak jsou prezentovány, jsou skutečně...
  • Webináře Spotřebitelský průzkum Češi a rostlinné alternativy, který proběhl 20. ledna 2021 ve...
  • Trend etiket je v posledních letech jasný. U cenovek postupuje mílovými kroky zavádění jejich...
  • Loňský 26. listopad patřil dvanácté konferenci POPAI Fórum 2020. I tentokrát s mezinárodní...

Žabka rozšiřuje sortiment v rámci on-line prodeje i nabídku doplňkových služeb

24. července 2020
Zprávy 0
775
Žabka rozšiřuje sortiment v rámci on-line prodeje i nabídku doplňkových služeb

Maloobchodní síť Žabka rozšířila sortiment zboží, které je možné objednat on-line prostřednictvím aplikace Bolt Food. Nově zde přibylo čerstvé ovoce a zelenina. Žabka také ve svých prodejnách nyní umísťuje schránky, jež slouží k vyzvednutí klíčů.

Zákazníci mají v e-shopu na výběr už zhruba 800 produktů od ovoce, zeleniny, přes pečivo, masné výrobky až po kávu či drogerii a kosmetiku. Služba nabízí okamžité doručení potravin, navíc zákazník může v aplikaci sledovat celý proces objednávky. Aplikace průběžně upozorňuje, když Žabka přijme objednávku, nákup připraví i jakmile jej převezme kurýr. V aplikaci je díky GPS zobrazena aktuální poloha kurýra a zákazník tak přesně ví, kde se kurýr nachází a kdy nákup dorazí.

Ke stávajícím doplňkovým službám nově přibyla i možnost vyzvednutí klíčů. Služba funguje ve spolupráci s firmou Keyguru. K výběru klíčů ze schránek dochází po zadání PIN kódu, který obdrží zákazník do svého telefonu prostřednictvím aplikace. Box obsahuje přihrádky, do kterých si pak nejčastěji chodí turisté vyzvednout klíče, které jim tam nechává majitel bytu nebo prostřednictvím nich si předávají klíče od aut v rámci car-sharingu a autopůjčoven nebo si předávají klíče od nemovitostí (správa nemovitostí, realitní makléři). První boxy jsou umístěny v pražských prodejnách v Jindřišské ulici, na Korunní třídě a v ulici Žateckých. Další box již funguje i v brněnské Žabce v ulici Milady Horákové.

„Snažíme se našim zákazníkům nabízet služby, které jim usnadní život a ušetří čas a služba k vyzvednutí klíčů k tomu jednoznačně patří. Brzy by se měla rozšířit do celé naší sítě,“ komentuje novinku Radim Lunda, generální manažer obchodů Žabka.

 

Související články:

Žabka chystá expanzi, letos otevře desítky nových prodejen Praha 5 a Brno. Žabka otevřela další dvě prodejny Rohlik.czRohlik.cz rozšiřuje zákaznický servis v rámci klubu Premium Žabka a Bolt Food startují on-line nákup potravin. Slibují doručení do hodiny

Doporučujeme

Aktuální vydání časopisu

Čtěte nové číslo Zboží&Prodej!


Zajistěte si svůj výtisk

Anketa

O co se podle vás spotřebitelé nejvíce zajímají, než nakoupí oblíbený tuk?


Archiv anket
Nahrávání ... Nahrávání ...

Nejčtenější zprávy

  • Lidl otevře 15 nových prodejen a u Buštěhradu staví obří logistické centrum 18.9k views | posted on 13. června 2019
  • Outlet Arena Moravia otevře v Ostravě na podzim 13.5k views | posted on 24. července 2018
  • TEDi otevře v květnu první české obchody 10.6k views | posted on 7. února 2020
  • Lidl zvyšuje nástupní mzdu o 25 procent 10.5k views | posted on 31. května 2016
  • Lidl otevře 10 prodejen, 50 současných dostane novou tvář 8.6k views | posted on 3. srpna 2016

Komerční sdělení

Kalendář akcí

27.–28. 1. 2021, Kongres Obalko, Praha

17.–20. 5. 2021, Alimentaria, Barcelona

Multimédia

Valencijská inspirace: supermarket Mercadona

4. prosince 2020

Seznamte se: Distribuční centrum Amazonu v Dobrovízi

11. listopadu 2020

Profily

Tomáš Čupr a Petr Pavlík, group CEO a CEO ČR, Rohlík Group: Na cestě mezi štikou a velrybou

3. prosince 2020

Milada Valášková, manažerka kvality a hygieny, Billa CZ: Houževnatost mi nedovolí povolit

22. října 2020

Archiv zpráv

Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktor
Petr Hříbal
tel.: +420 733 559 503
e-mail: petr.hribal@atoz.cz

Web editor
David Čapek
tel.: +420 728 403 070
e-mail: david.capek@atoz.cz

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Více o využívání cookies na našich stránkách naleznete v Zásadách na ochranu osobních údajů zde.
Ok