
Maloobchodní síť Žabka rozšířila sortiment zboží, které je možné objednat on-line prostřednictvím aplikace Bolt Food. Nově zde přibylo čerstvé ovoce a zelenina. Žabka také ve svých prodejnách nyní umísťuje schránky, jež slouží k vyzvednutí klíčů.
Zákazníci mají v e-shopu na výběr už zhruba 800 produktů od ovoce, zeleniny, přes pečivo, masné výrobky až po kávu či drogerii a kosmetiku. Služba nabízí okamžité doručení potravin, navíc zákazník může v aplikaci sledovat celý proces objednávky. Aplikace průběžně upozorňuje, když Žabka přijme objednávku, nákup připraví i jakmile jej převezme kurýr. V aplikaci je díky GPS zobrazena aktuální poloha kurýra a zákazník tak přesně ví, kde se kurýr nachází a kdy nákup dorazí.
Ke stávajícím doplňkovým službám nově přibyla i možnost vyzvednutí klíčů. Služba funguje ve spolupráci s firmou Keyguru. K výběru klíčů ze schránek dochází po zadání PIN kódu, který obdrží zákazník do svého telefonu prostřednictvím aplikace. Box obsahuje přihrádky, do kterých si pak nejčastěji chodí turisté vyzvednout klíče, které jim tam nechává majitel bytu nebo prostřednictvím nich si předávají klíče od aut v rámci car-sharingu a autopůjčoven nebo si předávají klíče od nemovitostí (správa nemovitostí, realitní makléři). První boxy jsou umístěny v pražských prodejnách v Jindřišské ulici, na Korunní třídě a v ulici Žateckých. Další box již funguje i v brněnské Žabce v ulici Milady Horákové.
„Snažíme se našim zákazníkům nabízet služby, které jim usnadní život a ušetří čas a služba k vyzvednutí klíčů k tomu jednoznačně patří. Brzy by se měla rozšířit do celé naší sítě,“ komentuje novinku Radim Lunda, generální manažer obchodů Žabka.